استخر فریمی جدید 122 × 549 با پمپ 12 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 24311 لیتر
  • قطر: 549 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی جدید 122 × 549 با پمپ تصفیه آب 12 ولت  استخر های گرد فریمی با قطر 5.5 متری ساخت شرکت اینتکس محسوب میشود که تفاوت زیادی از نظر ساختار و طراحی با نمونه های قبلی خود نداشته و تنها تفاوت آن با مدل قبلی در نوع پمپ تصفیه آب آنها می باشد.این محصول مانند مدل های قبلی  از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که بدنه ای سه لایه را ایجاد کرده است که دارای ضخامت بالایی بوده تا در برابر عواملی مانند فشار و دمای مختلف آب ، ساییدگی های سطحی مقاوم است.

همچنین استفاده از این جنس باعث شده تا استخر پیش ساخته در برابر نور آفتاب مقاوم بوده که این موضوع به شما اجازه میدهد تا از این محصول در فضای باز نیز استفاده کنید.این استخر  توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی می شود که این فریم ها در سایز های مختلف ساخته شده تا با قرار گرفتن در نقاط مختلف بدنه اصلی موجب افزایش استحکام این محصول در زمان استفاده شود.

 لوازم جانبی که همراه این کالا قرار داده شده  به استفاده ی ساده تر و راحتر از محصول کمک زیادی میکنند و از جمله آنها  می توان به پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز اشاره نمود که استفاده از این وسایل به آموزش خاصی نیاز ندارد و به راحتی قابل استفاده هستند.

این نوع استخر برای آب درمانی و مصارفی همچون استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر پیش ساخته کشاورزی نیز کاربرد دارد.

استخر فریمی جدید 122 × 549  با پمپ 12 ولت از سری محصولات با کیفیت و مقاوم کمپانی معروف و جهانی اینتکس بوده که ما در این مقاله می خواهی تا آن را در این نقد و بررسی به کامل برای شما شرح دهیم تا با هزینه ای که می خواهید برای خریدان انجام دهید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر در اینتکس تهران همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر فریمی به صورت گرد بوده که در دور تا دور آن پایه هایی به رنگ سفید است که به استحکام این محصول کمک مضاعفی خواهد کرد . در میان این استخر نام کمپانی سازنده آن یعنی اینتکس به چشم می خورد . قابل ذکر است که شما در با خرید این محصول ، به غیر از استفاده از آن به عنوان یک استخر خصوصی ، می توانی به عنوان پرورش ماهی و جمع آوری آب یا مخزن برای آبیاری مزارع کشاورزی استفاده نمایید .

جنس بدنه

اما این نوع سری از استخر های اینتکس از با کیفیت ترین محصولات این برند بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد . جنس بدنه این استخر از pvc برزنتی بوده و در برابر تنوع آب و هوایی و صدمات احتمالی مقاومت بسیار بالایی را خواهد داشت .

ابعاد و وزن

اگر قصد خرید این محصول را دارید در قدم اول پیشنهاد می شود تا ابعاد و سایز این استخر را با مکان مورد نظرتان ، تطبیق داده تا دچار صدمه و یا مشکلی نشوید . به همین دلیل ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 549 سانتی متر ، ارتفاع : 122 سانتی متر ، ظرفیت آب : 24311 لیتر و در نهایت وزن آن 97 کیلو گرم خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این استخر ابتدا باید زیر انداز آن را در محل مورد نظر پهن کرده ، سپس پایه های خود را بر روی زمین و زیر اندار متصل کرده و در آخر بدنه آن را در بین این پایه ها گذاشته تا محصول شما راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن با اعضای خانواده و یا دوستان استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که سعی کنید تا این استخر را در فصول سرما جمع کرده که از آن استفاده نمی کنید جمع کرده ، و در فصل های گرم آن را راه اندازی نمایید تا سرمه به بدنه آن آسیبی را وارد نکند . همچنین حتما پس از استفاده از این کالا ، درپوش آن را بروی آن انداخته تا آب درون آن آلوده نشود و حشرات و گرد و غبار وارد آن نخواهد شد . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شد ، شما می توانید به مشاوران ما تماس گرفته تا متخصصانمان در اسرع وقت محصول مورد نظر شما را با تعمیرات تخصصی ، تعمیر کرده و همانند روز اول آن را تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر فریمی جدید 122 × 549  با پمپ 12 ولت یک محصول با کیفیت و مقاوم بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی می باشد که در دور تا دور پایه هایی به رنگ سفید بوده تا استحکام آن را دو چندان بکند . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
24311 لیتر
قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیومی
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 220 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...