استخر فریمی گرد با پمپ 220 ولت فیلتری 122 × 488

کد intex 26322NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 19156 ليتر
  • قطر: 488 سانتي متر
  • ارتفاع: 122 سانتي متر
35,845,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد با پمپ 220 ولت فیلتری 122 × 488  از سری استخر های پیش ساخته گرد شرکت اینتکس میباشد که دارای ابعاد متفاوت برای مصرف های شخصی و یا کاربرد های دیگر مانند پروش ماهی ساخته شده و  در سال جدید به بازار عرضه شده. 

بدنه اصلی این استخر پیش ساخته فریمی گرد ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از مقاومت و کیفیت بالایی در ساخت خود بهره مند است ودر  برابر عواملی مانند دما و فشار آب ،  قرار گرفتن در زیر نور مستقیم آفتاب تحمل بالایی داشته باشد. این استخر همچنین قابلیت نصب توکار و نصب و راه اندازی سریع داشته که نسبت به قیمت مناسب خود می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده های شخصی و یا استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی باشد .

بدنه ی این استخر فریمی توسط فریم های آهنی گالوانیزه در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود که ای پایه ها به صورت ضد زنگ بوده و قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که توسط برق 220 ولت کار کرده و قدرت تصفیه 5678 لیتر در ساعت را دارد و علاوه بر این یک درپوش و زیرانداز و یک نردبان پیش ساخته نیز همراه استخر ارسال میشود که استفاده از استخر را ساده تر میکند. برای خرید استخر پیش ساخته به قسمت تماس با اینتکس مراجعه کرده و با استعلام این کالا اقدام به خرید آن نمایید.

استخر پیش ساخته گرد با پمپ 220 ولت فیلتری اینتکس از مجموعه استخر های پیش ساخته گرد با ابعاد بزرگ می باشد که می تواند برای استفاده خانوادگی با تعداد نفرات بالا مناسب باشد . این استخر پیش ساخته به صورت فریمی است و ستون های نگهدارنده آب بسیار مستحکم هستند و قابلیت نگهداری وزن های بالا را به راحتی دارند . این استخر آماده اینتکس قابلیت نصب روکار و تو کار را دارد و باعث می شود تا به صورت سلیقه در هر دو حالت بتوانید از آن درون باغ و ویلای خود استفاده کنید . راه اندازی و جمع آوری این استخر پیش ساخته در مدت زمان یک تا سه ساعته صورت می گیرد و در این راه کار سختی را پیش رو ندارید به همین خاطر می توانید از آن به صورت فصلی استفاده کنید و پس از آب تنی در فصل تابستان با فرا رسیدن فصل سرما آن را جمع آوری کرده و درون بسته بندی که دارد قرار دهید .

این استخر پیش ساخته به صورت گرد ساخته شده است و دارای طول 488 سانتی متر می باشد که ارتفاعی آن بالغ بر 122 سانتی متر است و باعث می شود تا بتوانید درون آن به صورت چند نفره بزرگسال آب تنی کنید . دیواره های این استخر از بیرون به رنگ طوسی می باشند اما در بخش داخلی آن ها می توان طرح های کاشی کاری شده را دید که به رنگ سفید و آبی درآمده اند تا جلوه زیبایی را به استخر ببخشند . بر روی بدنه بیرونی این استخر لوگوی برند اینتکس درج شده است و می توانیم ستون های نگهدارنده را در فاصله های کوتاهی از هم مشاهده کنیم . این فاصله های کوتاه باعث می شود تا استخر از تلاطم آب در امان باشد و بتوانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید .

ستون های ذکر شده ، ساخته شده از آهن گالوانیزه شده می باشند . آهنی که به صورت کامل پس از محکم شدن به صورت زد زنگ درآمده اند تا در شرایط مختلف آب و هوایی بتوانند مورد استفاده قرار بگیرند و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . این پایه ها علاوه بر قسمت های بالایی دیواره و بخش پایینی که به زمین متصل شده است ، با استفاده از تسمه هایی برزنتی به بدنه اصلی متصل می شوند تا دیوارهای استخر را در کنترل خود داشته باشند . حجم آبی که درون این استخر پیش ساخته قرار می گیرد بالغ بر 19156 لیتر می باشد که با توجه به فاصله های کوتاه ستون های نگهدارنده تعادل این استخر به راحتی حفظ می شود و در این خصوص نباید دغدغه ای به خود راه دهید زیرا در تست های صورت گرفته عملکرد آن ها فراتر از استاندارد بوده است .

پمپ تصفیه آب فیلتری همراه این استخر پیش ساخته از هماند برند اینتکس و در سایز بزرگ می باشد که قدرت تصفیه 5678 لیتر آب را در ساعت دارد و با این قدرت بالای پردازش آبی که دارد به خوبی آب شفاف و پاکیزه را برای شما فراهم می کند . این پمپ تصفیه از قابلیت اتصال به برق شهری را نیز دارد و از نوع 220 ولتی است که مصرف برق استانداردی نیز دارد . دیواره های این استخر اینتکس ساخته شده از پی وی سی برزنتی با لایه های میانی از الیاف شمعی می باشد که قدرت استحکام بالای بدنه استخر را به نمایش می گذارد . این دیواره ها قابلیت استفاده در فضای باز و به زیر نور خورشید و یا در شرجی و رطوبت بالا را دارد و در این خصوص با محدودیتی رو به رو نخواهید بود . به همراه این استخر پیش ساخته علاوه بر پمپ تصفیه آب فیلتری ، یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ ، درپوش و زیرانداز برزنتی برای شما ارسال می شود که مطاب با ابعاد استخر هستند . برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق وب سایت ثبت کرده و یا به صورت حضوری به شعب فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید .

نوع
گرد
ظرفيت آب
19156 ليتر
قطر
488 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
پمپ
دارد
نوع پمپ
فیلتری 220 ولت
سایر ویژگی‌ها
قابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
دارای ضمانت و خدمات
دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
دارای درپوش و زیرانداز
قابل استفاده برای پرروش ماهی
دارای نردبان پیش ساخته
دارای DVD آموزشی
اقلام همراه
DVD آموزشي، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...