استخر فریمی گرد 122 × 488 با پمپ 12 ولت فیلتری اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 19156 ليتر
  • قطر: 488 سانتي متر
  • ارتفاع: 122 سانتي متر
39,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی گرد 122 × 488  با پمپ 12 ولت فیلتری اینتکس در نمایندگی محصولات اینتکس با ارسال به سراسر کشور

استخر فریمی گرد 122 × 488 با پمپ 12 ولتی اینتکس از استخر های نوع شخصی ساخت این شرکت میباشد که میتواند در فضای باز مورد استفاده های شخصی قرار بگیرد.این محصول نسبت به مدل های دیگر خود از نظر ساختار تفاوتی نداشته و تنها تفاوت آن در پمپ آب آن خلاصه میشود که از نوع 12 ولتی و فیلتری بوده که این پمپ از نظر کارایی بسیار قوی بوده و نیاز شما را کاملا برطرف خواهد کرد. این استخر فریمی مانند مدل های دیگر خود  بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی داشته که از ساختار سه لایه برخوردار است و همچنین ضخامت و انعطاف بالایی نیز داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. این استخر همانطور که از نامش پیداست توسط فریم های مخصوص آلومینیومی در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود و مانند مدل های دیگر خود دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری بوده و از درپوش و همچنین زیرانداز برای محافظت بهتر استخر بهره مند می باشد. برای استفاده راحت از این استخر یک نردبان پیش ساخته برای آن در نظر گرفته شده که نیاز به نصب مجزا خواهد داشت و با استفاده از این محصولات همراه میتوانید عمر محصول را افزایش داده و این استخر را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از استفاده از آن نهایت لذت را ببرید .

اما در ادامه معرفی یکی از برترین مدل های استخر پیش ساخته گرد باید به ستون های مقاوم و ضد زنگ این استخر اینتکس اشاره داشته باشیم که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این ستون های علاوه بر بخش بالایی دیواره ها از قسمت های پایین تر نیز با استفاده از تسمه های برزنتی دیواره ها را مهار کرده تا عملکردی مستحکم را از خود به نمایش بگذارد. همچنین باخیالی راحت می توانید از این استخر پیش ساخته در محیط های روباز همانند باغ و ویلا و در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید و عملکرد فوق العاده ای را شاهد باشید. جنس ستون های نگهدارنده این استخر از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که قابلیت برپایی به صورت روکار و توکار را برای شما فراهم خواهد آورد.

حجم آبی که برای پر کردن این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 19156 لیتر می باشد که حجم زیادی است و برای خالی کردن این حجم آب یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ برای شما تعبیه شده است. این محصول درون بسته بندی خود مجموعه ای کامل از لوازم جانبی را برای شما به همراه خواهد داشت که می تواند شما را به صورت کامل از خرید جداگانه لوازم جانبی بی نیاز کند که این پکیج شامل پمپ تصفیه آب ، زیرانداز و درپوش برزنتی و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ می باشد. با توجه به قطر 488 سانتی متری این استخر پیش ساخته می توانید از آن در ظرفیت شش تا هشت نفره به صورت کاملا استاندارد استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. همچنین ارتفاع این استخر آماده بالغ بر 122 سانتی متر می باشد که عمق آب نود درصدی آن را می توانید برای آب تنی مورد استفاده قرار دهید و بهترین است تا از لبریز کردن استخر خودداری کنید تا عملکردی قابل قبول را شاهد باشید.

استخر فریمی گرد 122 × 488  با پمپ 12 ولت فیلتری اینتکس از محصولاتی با طراحی گرد بوده که توسط برند معتبر اینتکس طراحی و ساخته شده است که بدون شک خرید آن شما را پشیمان نوخواهد کرد . اما قبل از سفارش و خرید این محصول به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را برای یک بار مطالعه کرده تا از مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شده و از هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد شکل بوده که به رنگ خاکستری می باشد و در قسمت میانی آن نام برند سازنده این استخر (intex) به چشم خواهد خورد . در دور تا دور این استخر پایه هایی ساخته شده تا استحکام این کالا را بالا برده و آن را در خود جای دهد . قابل ذکر می باشد که شما با خرید این محصول به غیر استفاده از آن با اعضای خانواده و دوستان و لذت یک تفریح آبی لذت بخش ، به عنوان پرورش ماهی و مخزن آب برای آبیاری مزارع کشاورزی نیز استفاده بکنید .

جنس بدنه

اما جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و صدمات احتمالی می باشد که متخصصان ما به کیفیت آن نمره قابل قبولی را داده اند .

ابعاد و وزن

هشدار : حتما قبل از خرید و سفارش این محصول به ابعد آن دقت نمایید تا پس از دریافت آن با مشکلاتی نظر بزرگ بودن کالا در محل مورد نظر نباشید . ابعاد ، ظرفیت اب و وزن این استخر به ترتیب به این شرح خواهد بود : ارتفاع : 122 سانتی متر ، قطر : 488 سانتی متر ، ظرفیت آب : 19156 لیتر و در نهایت وزن آن 89.3 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این استخر در ابتدا زیر انداز آن را در محلی که می خواهی تا از این محصول استفاده نمایید پهن کرده ، سپس پایه های آن را به زیر انداز و زمین متصل کرده ، استخر را در درون پایه ها جای گذاری کرده و در نهایت پمپ فیلتری تصفیه آب را نصب کرده تا این محصول راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده نمایید و لذت یک تفریح آبی لذت بخش را امتحان بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که سعی کرده تا در فصول سرما این کالا را جمع کرده تا سرما به بدنه آن صدمه ای نزند و در غیر این صورت آب درون مخزن را از طریق دریچه تخلیه آب ، خالی کرده تا آب یخ نزده و به بدنه این محصول آسیبی وارد نکند ، همچنین حتما پس از استفاده از آن درپوش استخر را گذاشته تا درون این محصول گرد و غبار و حشرات موذی نروند و آب را آلوده نکنند تا تا دچار بیماری و یا مشکل خاصی به خصوص کودکان نشوند . برای تعمیر استخر فریمی گرد می توانید قسمت آسیب دیده آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویب بگیرید .

جمع بندی

استخر فریمی گرد 122 × 488  با پمپ 12 ولت فیلتری اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ خاکستری می باشد که در قسمت میانی بدنه آن نام intex که شرکت شازنده این استخر است به چشم می خورد . جنس بدنه این استخر از Pvc برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید تا این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
19156 ليتر
قطر
488 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس پایه
آلومینیومی
جنس رویه
PVC برزنتی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 12 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
قابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای ضمانت و خدمات
اقلام همراه
DVD آموزشي، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...