استخر پیش ساخته آماده با طول 282

کد کالا bestway 5648۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 3662 لیتر
  • طول: 282 سانتی متر
  • عرض: 196 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مناسب برای استفاده های شخصی با طول 282 سانتیمتر عرضه با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی و ارسال به سراسر شکور

استخر پیش ساخته با طول 282 سانتی متر از سری استخر های پیش ساخته مستطیلی فریمی شرکت بست وی بوده که سایز مخصوص خود را داشته و همچنین سایز های دیگر این محصول در سایت موجود میباشد که میتوانید در سایت آن را مشاهده کنید که برای کاربرد های مختلف ساخته شده اند.این استخر پیش ساخته  همانند مدل های بزرگتر خود به وسیله پایه های نگهدارنده مخصوص خود نصب شده و قابل استفاده برای سنین بالای 3 سال خواهد بود. این استخر دارای دریچه های مخصوص تخلیه آب بوده و دو دریچه برای نصب انواع پمپ های تصفیه آب بر روی بدنه خود دارد. البته در کنار این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که بیشتر برای پاک سازی زباله های سطحی آب می باشد. این کالا در صورت نصب توسط شرکت اینتکس برای مصرف کننده شامل یک سال ضمانت و همچنین 5 سال خدمات خواهد شد.

اگر به دنبال استخر پیش ساخته جمع و جوری برای استفاده در محیط های خانگی حتی با کمبود فضا هستید ، قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می تواند این مدل از استخر آماده برند بست وی باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است . این استخر پیش ساخته برای آب تنی همزمان چهار نفره استانداردسازی شده است و با توجه به ساختار مهندسی شده و بدنه با کیفیتی که دارد به راحتی می تواند فشارهای وارده را بر روی خود مهار نماید . این محصول دارای سه ستون به صورت طولی و دو ستون به صورت عرضی می باشد که در فاصله های کمی از هم قرار گرفته اند تا استحکام لازم را به خوبی تامین نمایند . این ستون ها ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که با ضخامت بالایی به کار گرفته شده اند و در برابر شرجی و رطوبت نیز به خوبی استانداردسازی شده اند تا با خیالی راحت بتوانید از آن ها در شرایط آب و هوایی شمال و جنوب کشور نیز استفاده نمایید .

دیواره های استخرهای پیش ساخته یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشند که در هنگام خرید استخر آماده باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بهترین عملکرد را شاهد باشید . دیواره های این استخر ، ساخته شده از پی وی سی برزنتی دو لایه به همراه روکشی از الیاف شمعی می باشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه ، در برابر نور خورشید و همچنین شرجی و رطوبت بالای هوا نیز مقاوم می باشد . حجم آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 3662 لیتر می باشد که نشان از حجم بالای داخلی دارد . یک دریچه تخلیه نیز در بخش پایینی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ را دارد و برای تخلیه هر چه سریع تر آب می توانید از آن استفاده کنید و از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری به عمل می آید .

استخر پیش ساخته آماده با طول 282

استخر پیش ساخته آماده با طول 282 از نوع استخر های پیش ساخته فریمی می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید شده است و می توان با داشتن آن در محوطه ای بزرگ شادی و نشاط را برای اعضای خانواده خود و یا دوستان خود مهیا ساخت. این استخر پیش ساخته از بخش های متعددی ساخته شده است که همگی دارای نظم خاصی هستند و در کنار هم توانسته اند بهترین کارایی را ارائه دهند و به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از استخر پیش ساخته امکان ایجاد مساغل مختلف وجود دارد و می توان به وسیله آن استخری برای آموزش شنا راه انداخت و یا با استفاده از آن استخر پرورش ماهی راه اندازی نمود. داشتن سازگاری لازم برای این جور مشاغل باعث دوام بالای استخر پیش ساخته در استفاده برای مصارف مختلف می باشد و می تواند در طول عمر بالا مورد استفاده افراد مختلف قرار گیرد. برای آشنایی با کارایی این استخر پیش ساخته با ما همراه باشید.


میزان گنجایش استخر پیش ساخته

این استخر پیش ساخته ابعاد بزرگی دارد و برای تعداد زیادی از افراد استفاده می گردد و باعث ایجاد بازی و تفریحات گروهی می شود. ابعاد آن باعث ایجاد گنجایش بالایی از آب می گردد که به وسیله شلنگ متصل به آب شهری پر می شود. این شلنگ در روی محفظه آب قرار می گیرد و میزان لازم از آب را درون استخر پیش ساخته وارد می نماید. گنجایش محصول 3662 لیتر است که با این میزان آب بدنه به طور کامل پر می شود و می توان از آن استفاده کرد. گنجایش به معنای آب لازم برای استفاده می باشد و در صورتی که کم تر از این میزان آب به بدنه وارد شود عمق آب کم شده و شرایط مطلوبی را ایجاد نمی کند و در صورت که آب بیش تری وارد محوطه استخر پیش ساخته گردد از بخش کناره محصول که دارای محلی برای عبور آب است سرازیر می شود و باعث تعادل آب در هر زمان می گردد.


بدنه یک تکه و منظم

استخر پیش ساخته از بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد و در مرغوبیت تمام به صورت یک تکه وجود دارد. این بدنه از دوخت های زیادی تشکیل نشده است و فاقد هر گونه کنج و درز می باشد و در این بدنه یک تکه نیز شکافی ایجاد نمی شود. این بدنه یک تکه در بخش کناره ها نیز دوختی نداشته و می تواند بدون کنج برای افراد بهترین و مفید ترین فضا را ایجاد کند و برای تعداد زیادی از افراد به کار گرفته شود. ویژگی دیگری از این بدنه با کیفیت بودن دوام بالا بر روی سطح زمین است و دارا بودن ضخامت بالا در پوسته بدنه می باشد. این بخش در برابر آفتاب نیز مقاوم است و از آفتاب سوختگی و رنگ پریدگی در امان می باشد. رنگ بدنه نیز در مدت زمان استفاده از آن بدون تغییر باقی می ماند و به صورت اصل در دسترس برای افراد علاقه مند می باشد.


آموزش شنا در محوطه استخر پیش ساخته

با وجود استخر پیش ساخته می توان شرایطی را ایجاد کرد که برای تعدادی از افراد آموزش شنا را راه اندازی کرد. این قابلیت با وجود ابعاد بزرگ محصول امکان پذیر است و با میزان گنجایش آب درونی محصول و عمق مناسب برای کودکان نیز امکان آموزش شنا وجود دارد و می تواند بهترین میزان کارایی را ارائه دهد. بنابراین این نوع استفاده سبب ایجاد شغل می شود و با وجود محلی برای راه اندازی استخر پیش ساخته می تواند سبب درآمد نیز شود و بتوان آموزش شنا را به بهترین شکل انجام داد. این محوطه برای سنین مختلف مناسب است و قابل استفاده در سالن های ورزشی و مهد های کودک می باشد.


نحوه خرید

در صورت نیاز به استخر پیش ساخته آماده با طول 282 می توانید از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران آن را تهیه نموده و برای مصارف مختلف خریداری کنید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
3662 لیتر
طول
282 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
1249 لیتری
درپوش
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای گارانتی
قابلیت نصب در کمترین زمان
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...