استخر پیش ساخته ایرتکس 8 در 2 با ارتفاع ۱۵۰

irtex 33090۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
57,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس از محبوب ترین استخرهای پیش ساخته فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با توجه به تولیدات متنوع در ابعاد مختلف باعث شده است تا دستان مشتریان برای خرید استخر دلخواه و با ابعاد مورد نیازشان ، به راحتی بتوانند تصمیم گرفته و این محصولات را با قیمت های بسیار ارزانی از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنند . چرا که فروشگاه اینتکس تنها نمایندگی رسمی استخر پیش ساخته ایرتکس بوده و شما می توانید از این بستر ، محصولات پیش ساخته را خریداری کنید . 

شما می توانید پس از خرید از سایر خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایرتکس بهره مند شوید و برای راه اندازی و نصب ، تعمیرات و یا خرید لوازم جانبی از فروشگاه اینتکس راهنمایی و کمک بگیرید . استخر پیش ساخته ایرتکس 8 در 2 از سری استخر های پیش ساخته مستطیلی با طراحی کشیده می باشد که طولی 8 متری با عرض 2 متر را دارد تا اینچنین افرادی که فضای متناسب با آن را دارند ، این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنند . 

توجه داشته باشید که تنوع در این محصولات بسیار زیاد است و دستان شما نیز در خرید بسیار باز خواهد بود . برای تولید و ساخت پایه های استخر پیش ساخته ایرتکس از آلومینیوم مقاوم ولی سبک استفاده شده است تا در عین حال که تحمل وزن خوبی دارد ، بتواند وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند. از سوی دیگر برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته ایرتکس 8 در 2 از لایه های ضخیم برزنت و الیاف شمعی استفاده شده است که ضخامت عالی را به استخر پیش ساخته داده است و بدنه را کاملا ضد آب کرده است . این محصول شامل یک پکیج کامل از اتصالات مورد نیاز می باشد که به سادگی می توانید از آن ها برای راه اندازی استفاده نمایید . 

استخر پیش ساخته ایرتکس یکی از برترین و پرفروش ترین استخرهای پیش ساخته تولید داخل می باشد که مقاومت و استحکام فوق العاده ای دارد و به خوبی توانسته است تا با برندهای خارجی استخر پیش ساخته به رقابت بپردازد . این استخر پیش ساختهبا توجه به حذف بسیاری از هزینه های واردات و مواد اولیه ، قیمت مقرون به صرفه ای دارد و به همین خاطر علاوه بر کیفیت بالا می تواند مقرون به صرفه نیز باشد . اگر قصد راه اندازی استخر پیش ساخته شخصی در خانه و یا ویلای شخصی خود را دارید بهتر است تا انتهای این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم .

خرید استخر پیش ساخته در سال های گذشته به خوبی افزایش پیدا کرده است و به همین خاطر به جایگزین ایده آلی برای استخرهای بتنی بدل شده است . ایرتکس از تولید کنندگان داخلی استخر پیش ساخته می باشد که محصولات خود را به صورت انحصاری در نمایندگی اینتکس تهران عرضه می کند . تنوع بالای استخرهای این برند باعث شده است تا در تمامی سبک ها ، سلیقه ها و همچنین ابعادی که نیاز به راه اندازی استخر پیش ساخته داشته باشید ، دست خالی از این نمایندگی خارج نشوید .

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 800 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) می باشد که اگر در حوزه استخرهای پیش ساخته کمی تحقیق کرده باشید ، ارتفاع یک و نیم متری برای استخرهای برند خارجی غیر ممکن است و این استخر عمق آب بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد . جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه داشته باشید . اگر جنس بدنه استاندارد نباشد می تواند در استفاده از این محصولات در مناطق آب و هوایی مختلف برای شما مشکل ساز شود . به همین خاطر برند ایرتکس در ساخت این استخر پیش ساخته از برترین مواد اولیه برای ساخت دیواره های استخر استفاده کرده است تا بهترین بازخورد را از آن مشاهده کنید .

برزنت دو و در قسمت های سه لایه به همراه ترکیب الیاف شمعی به خوبی می تواند مقاومت ایده آل و استاندارد را برای شما به وجود بیاورد تا در انواع شرایط آب و هوایی به استفاده از این استخر بپردازید . این نوع بدنه در برابر فشار بالای آب ، نور خورشید و همچنین گرما و رطوبت بالای هوا نیز مقاوم می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در مناطق شمالی و جنوبی کشور استفاده کنید . ستون های تعبیه شده در بدنه این استخر پیش ساخته از نوع ضد زنگ با ضخامت بالا می باشند که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند تا به خوبی بتوانند وزن های بالا را بر روی خود مهار نمایند . این ستون ها با استفاده از تسمه های برزنتی در بخش های مختلف به دیواره اصلی استخر متصل می شوند و به همین خاطر تلاطم آب نمی تواند موجب بر هم زدن دیواره های استخر شود .

این محصول با توجه به مواد اولیه که در بدنه خود به کار گرفته است می تواند به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار بگیرد و برای استفاده از آن محدودیتی نخواهید داشت . برزنت استفاده شده در دیواره ها و همچنین فلز به کار گرفته شده در ستون های این استخر پیش ساخته ، سبک می باشند و به همین خاطر به طور کلی به خوبی وزن کلی استخر را پایین نگه داشته اند . برای پر کردن فضا داخلی این استخر آماده ایرتکس نیاز به 29000 لیتر آب خواهید داشت که در هنگام تخلیه می توانید از آن برای آبیاری درختان باغ و ویلای خود نیز استفاده کنید . موارد استفاده از استخرهای پیش ساخته با این ابعاد علاوه بر استفاده های تفریحی به پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی نیز ختم می شود . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را دارید می توانید این امر را به فروشگاه اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده برتر استخر پیش ساخته در ایران بسپارید .

نوعمستطیل
ظرفيت آب۲۹۰۰۰ ليتر
طول۸ متر
عرض۲ متر
ارتفاع۱۵۰ سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهنمایندگی اینتکس تهران
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...