استخر پیش ساخته با پمپ طول 488 سانتی متر 107×244×488

intex 28318-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 10784 لیتر
  • طول: 488 سانتی متر
  • عرض: 244 سانتی متر
4%
38,800,000
37,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 488 سانتی متری با پمپ تصفیه آب 12 ولتی محصولی با کیفیت و با دوام شرکت اینتکس می باشد. این نوع محصول با داشتن فضایی بسیار مناسب و رنگبندی جذاب باعث میشود در هنگام استفاده حداکثر لذت و شادی را همراه داشته باشید. این محصول به همراه خود درپوش ، زیر انداز و DVD آموزشی را دارد.همچنین این نوع از استخر پیش ساخته شامل گارانتی نیز می باشد . در ضمن از این استخر میتوان در کارهای پروش ماهی و کشاورزی بهره برد . 

استخر پیش ساخته چهار متری اینتکس با پمپ تصفیه فیلتری از استخر های پر فروش برند اینتکس برای باغ و ویلا و استفاده های صنعتی می باشد که با توجه به قیمت ارزان تری که به نسبت مدل های دیگر دارد به خوبی مورد توجه خریداران قرار گرفته است . این استخر پیش ساخته دارای دو رنگ آبی و طوسی می باشد که می توانید بسته به سلیقه ای که دارید رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنید . استخر های پیش ساخته اینتکس به کیفیت شهرت دارند و برند سازنده این استخر را می توان معتبر ترین و محبوب ترین برند تولید کننده استخر پیش ساخته در جهان دانست . به همراه این استخر پیش ساخته لوازم جانبی کاملی برای شما ارسال می شود که شما را از خریدهای دیگر بی نیاز می کند و در این صورت مجموعه ای کامل را در اختیار خواهی داشت . اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

بدنه این استخر پیش ساخته اولین مرحله از نقد و بررسی می باشد ، قسمتی که از فاکتورهای مهم بررسی در هنگام خرید به شمار می آید . این استخر پیش ساخته دارای ساختاری مستطیلی می باشد که با توجه به مهندسی ساز بودن به خوبی در جهت مهار آب داخلی و فشارهایی که بدنه وارد می شود گام برمی دارد . استخر پیش ساخته فوق دارای دیواره هایی برزنتی می باشد که به صورت چند لایه ساخته شده است و با موشکافی در میان لایه ها می توانیم الیاف مش را نیز ببینیم که به اندازه استاندارد در میان لایه ها کار شده است تا از سوراخ شدگی و پوسیدگی بدنه به خوبی جلوگیری به عمل آید . این نوع بدنه درفضای باز نیز قابل استفاده است و به همین خاطر می توانید در استفاده های صنعتی علاوه بر تفریحی ، همانند پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی از آن استفاده کنید . این نوع بدنه در برابر ضربه و سوراخ شدگی نیز در تست های صورت گرفته بر رویش به خوبی واکنش نشان داده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد .

ستون های نگهدارنده این استخر از نوع آهن گالوانیزه شده هستند . آهن های مقاوم و مستحکمی که به صورت کامل ضد زنگ شده اند تا در برابر پوسیدگی نیز مقاوم شوند . این نوع از ستون ها به هنگام استفاده در شرجی و رطوبت بالای مناطق جنوبی و شمالی کشور نیز عملکرد خوبی را از خود نشان می دهند و می توانید با خیال راحت از آن در ویلای خود استفاده کنید . فاصله میانی ستون ها از هم بسیار کم است و تعداد بالای ستون ها به مهار هر چه بهتر بدنه کمک می کند و در واقع می توانید با تعداد نفرات بالا در این استخر به تفریح بپردازید .

نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته در مدت زمان یک الی دو ساعت صورت می گیرد و برای جمع آوری کامل آن نیز همین مدت زمان نیاز است . پمپ تصفیه آب همراه این استخر پیش ساخته از نوع فیلتری می باشد که قدرت پردازش و تصفیه بالایی دارد و حجم آب داخلی این استخر که بالغ بر 10784 لیتر است را به راحتی در طول روز تصفیه می کند و برای پاکسازی آب استخر و شفافیت بالای آب بسیار موثر است . علاوه بر پمپ تصفیه آب فیلتری مخصوص اینتکس می توانید درون بسته بندی این محصول نردبان آلومینیومی ضد زنگ ، درپوش و زیرانداز برزنتی را مشاهده کنید که هر کدام از آن ها کارایی های مختص خود را دارند . خرید استخر پیش ساخته اینتکس را می توانید از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
10784 لیتر
طول
488 سانتی متر
عرض
244 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس پایه‌ها
آهن ، گالوانیزه
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری (3407 لیتر)
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
نردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...