استخر پیش ساخته مستطیلی نارنجی رنگ با عمق 61

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی سبز
  • ظرفیت آب: 1200 لیتر
  • طول: 259 سانتی متر
  • عرض: 170 سانتی متر
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخری برای سنین پایین تولیدی شرکت بست وی در نمایندگی محصولات اینتکس و مرکز فروش استخر پیش ساخته ارزان ، ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته مستطیلی نارنجی رنگ با عمق 61 ، استخری برای سنین پایین تولیدی شرکت بست وی . این استخر با ابعاد 170×259 و عمق 61 سانتی متر محیطی کامل مناسب را برای شادی و تفریح کودکان را فراهم کرده است. جنس بدنه از الیاف شمعی و PVC  بوده و برای حفظ تعادل و مستحکم بودن استخر از پایه های آلومینیومی استفاده شده است که این پایه ها دربرابر آب خوردگی مقاوم بوده و از زنگ زدگی جلوگیری میکند. این استخر را می توان در منازل و حتی در مسافرت ها مورد استفاده قرار داد . برای نصب و راه اندازی آن کافیست از DVD آموزشی که به همراه محصول عرضه میشود بهره ببرید تا در کمتر از چند دقیقه استخر را آماده کنید همچنین می توانید درصورت مواجه با هر مشکلی با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. این استخر پیش ساخته برای سهولت در ورود و خروج آب به داخل دریچه هایی تعبیه کرده است. این نوع محصول در رنگ های مختلف به فروش می رسد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر پیش ساخته با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

استخر پیش ساخته فریمی که در این بخش می خواهیم به شما معرفی کنیم ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که در حوزه ساخت استخرهای پیش ساخته و همچنین سایر محصولات بادی از پیشتازان به شمار می آید . این استخر پیش ساخته فریمی قابل استفاده در انواع محیط های خانگی ، باغ و ویلا و همچنین با توجه به وزن و ابعادی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها می باشد . این استخر فریمی حد فاصل میان استخرهای بادی و استخر های پیش ساخته است و می تواند به نسبت استخرهای بادی محیطی بزرگتر و ایمن تر را با عمق بیشتر در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا به همراه خانواده بتوانید درون آن به آب تنی بپردازید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس را دارید در این بخش تا پایان همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم .

این استخر پیش ساخته دارای ساختار مستطیلی می باشد که با توجه به ابعاد نسبتا بزرگی که برای شما فراهم می آورد می تواند مورد استفاده چندین نفر بزرگسال به صورت همزمان قرار بگیرد . رنگبندی این استخر فریمی نارنجی و آبی می باشد که در این بخش برای شما رنگ نارنجی را به تصویر کشیده ایم . همانطور که می بینید پایه های این استخر پیش ساخته در قسمت بیرونی به صورت مستحکم و با اتصال به بدنه اصلی قرار گرفته اند تا به خوبی شرایط را برای کنترل فشار داخلی فراهم آورند . در هر طرف این استخر فریمی ، سه عدد پایه از نوع فایبرگلاس تعبیه شده است که مقاومت استانداردی را به این محصول می بخشد و با خیالی راحت می توانید درون این استخر پیش ساخته به آب تنی بپردازید . نصب استخرهای فریمی به طور کلی توسط خود افراد انجام پذیر است و برای این امر نیاز به نصب توسط کارشناس نمی باشد ، باید توجه داشته باشید که به هنگام نصب به صورت مرحله ای دقیقا با توجه به نکات گفته شده در دی وی دی آموزشی پیش بروید . همچنین یکی از نکاتی که در هنگام نصب باید به آن بسیار توجه کنید ، برپایی این استخر پیش ساخته فریمی در محیطی مسطح است ، زیرا این امر بسیار تاثیر گذار در حفظ تعادل استخر است و در صورت نصب استخر در محیط های شیبدار فشار تحمل ناپذیری به پایه های استخر وارد می شود و این امر می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای استخر به همراه داشته باشد .

در بخش بدنه این استخر پیش ساخته فریمی از پایه ای فایبرگلاس فشرده استفاده شده است که از استحکام فوق العاده ای برخوردار است و در صورت نصب درست به راحتی می تواند وزن استخر را به همراه تمامی افرادی که در حال استفاده از استخر هستند تحمل نماید . اما این پایه ها به عنوان نگهدارنده بخش اصلی استخر یعنی بدنه عمل می کنند و در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته فریمی از متریال پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی استفاده شده است که می تواند آب را به خوبی درون خود حفظ کند . ترکیب بسیاری از استخرهای پیش ساخته بزرگ نیز همین ترکیب می باشد و به دلیل استحکام و مقاوم بالایی که از خود به نمایش می گذارد به وفور در ساخت استخر پیش ساخته از آن ها کمک گرفته می شود . ظرفیت داخلی آب این محصول بالغ بر هزار و دویست لیتر می باشد که نشان از بالا بودن گنجایش داخلی این استخر دارد . برای تخلیه هر چه راحت تر آب داخلی این استخر پیش ساخته در بخش پایینی بدنه آن یک عدد خروجی آب تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و با توجه به این امر می توانید از آب داخلی این محصول در جهت آبیاری درختان استفاده نمایید . به طور کلی این استخر پیش ساخته فریمی را می توان بهترین گزینه برای استفاده در حیات منازل به منظور آب تنی کودکان و یا آب تنی پس از یک روز کاری خسته کننده در گرمای تابستان دانست .

برای خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس در رنگ نارنجی می توانید همین حالا از طریق دکمه خرید محصول اقدام نمایید و این استخر پیش ساخته در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به دفتر فروشگاه اینتکس تهران تحویل بگیرید .


نوع
مستطیلی سبز
ظرفیت آب
1200 لیتر
طول
259 سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس پایه ها
آلومینیومی/فایبرگلاس
جنس بدنه
PVC با الیاف شمعی برزنتی
نوع پمپ
-
درپوش
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
شرکت سازنده: بست وی
وزن: 47.4 کیلوگرم
دارای رنگ بندی
دارای دریچه ورود و خروج آب
قابل نصب و جمع در مدت زمان 10 دقیقه
دارای گارانتی
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...