استخر پیش ساخته 2017 7متری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 31805 لیتر
  • طول: 732 سانتی متر
  • عرض: 366 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7متری از سری محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 تولید و به بازار عرضه شده است.این استخر به دلیل داشتن ابعادی بزرگ میتوان از آن به عنوان استخر توکار نیز استفاده قرار گیرد. از این محصول علاوه بر استفاده برای تفریحات آبی میتوان در بخش صنعت از جمله پرورش ماهی و کشاورزی بهره برد. این محصول در دونوع طراحی شده است که تفاوت آنها در لوازم جانبی می باشد که این نوع از محصول دارای تمامی لوازم از جمله درپوش ، زیرانداز ، نردبان ، بسته تعمیرات و آموزشی هستند. این نوع محصول نیز دارای ضمانت می باشد .

در این بخش قصد داریم تا شما را با یکی از با کیفیت ترین و بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته برند اینتکس تا به اینجای کار آشنا کنیم. استخری که دارای طول 732 سانتی متر و عرض 366 سانتی متر می باشد که به راحتی می تواند مورد استفاده افراد تا تعداد ده نفر قرار بگیرد و بهترین انتخاب برای آب تنی های دسته جمعی است. جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی می باشد که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه داشته باشید تا بهترین کیفیت را تجربه کنید. این استخر اینتکس دارای دیواره هایی از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی دارد و به همین خاطر می تواند مورد استفاده در فضای باز نیز قرار بگیرد. این بدنه با کیفیت باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن در باغ و ویلای خود در شمال کشور نیز استفاده کنید و نگران شرجی و رطوبت بالای هوا نباشید.

پی وی سی برزنتی این استخر پیش ساخته دارای روکشی از الیاف شمعی می باشد که مقاوم سازی های لازم را در مقابل نور خورشید انجام داده است و همچنین قابلیت نصب استخر به صورت روکار و توکار نیز وجود دارد. با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این استخر پیش ساخته بالغ بر دو الی سه ساعت می باشد و در این خصوص می توانید خدمات نمایندگی اینتکس تهران استفاده کنید. همچنین ستون های نگهدارنده این استخر آماده از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که در فاصله بسیار کوتاهی از هم قرار گرفته است و به راحتی می تواند وزن های بالای استخر را بر روی خود مهار نماید. ظرفیت آب این استخر 31805 لیتر می باشد که توسط پمپ همراه این محصول به راحتی تصفیه می شود و آبی شفاف و تمیز مهیا خواهد شد. همچنین برای تخلیه آب نیز کار سختی پیش رو ندارید زیرا دریچه ای با قابلیت اتصال به شیلنگ در پایین ترین قیمت بدنه تعبیه شده است که به خوبی از هدر رفت آب نیز جلوگیری به عمل می آورد.

استخر پیش ساخته 2017 7متری

استخر پیش ساخته 2017 7متری | فروشگاه اینتکس تهران

نسل جدید تجهیزات مورد نیاز تفریحات آبی در واقع استخر های آماده و پرتابل بوده که امکاناتی متفاوت و بالا داشته و در شرکت اینتکس به مرحله تولید می رسد. این گروه از استخر های آماده برای مصارف مختلفی از جمله امور تفریحی ، کشاورزی ، پرورش ماهی ، مصارف صنعتی و... کارایی دارند. با در نظر گرفتن ساختمان بدنه این گروه از محصولات و هزینه های مورد نیاز برای خرید آن موجب شده تا این استخر های پیش ساخته به فروش قابل توجهی در میان مصرف کنندگان دست یابند. در این بین استخر پیش ساخته 2017 7متری یک انتخاب مناسب در میان استخر های پیش ساخته سایز بزرگ قرار دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این استخر پیش ساخته در تمامی ابعاد بپردازیم. پس توصیه می کنیم با ما همراه باشید.


طراحی بدنه استخر پیش ساخته

یکی از مهم ترین پارامتر هایی که مصرف کنندگان در زمان خرید به آن توجه بالایی دارند بدون شک مربوط به بخش طراحی ظاهری محصول بوده که استخر پیش ساخته نیز یکی از همین محصولات مصرفی می باشد. استخر پیش ساخته 2017 7متری یک محصول مستطیل شکل است. بدنه خارجی این استخر آماده ساده بوده و رنگ طوسی دارد. در بخش مرکزی این بدنه نیز می توانید نام تجاری شرکت اینتکس را مشاهده کنید. این نماد نشان اصالت کالا بوده تا بتوانید با آسودگی خاطر اقدام به انتخاب و خرید این محصول نمایید. بخش داخلی این استخر پیش ساخته نیز آبی رنگ بوده اما طراحی در نظر گرفته شده برای این قسمت مدل کاشی کاری استخر های بتنی بوده تا زیبایی بالایی را مشاهده کرده و لذت ببرید. بر روی بدنه اصلی این استخر پیش ساخته دو عدد دریچه اب تعبیه شده است. این دریچه ها در زمان ورود و خروج آب و همچنین اتصال پمپ آب سنی محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر پیش ساخته 2017 7متری | نمایندگی مرکزی اینتکس

بدنه اصلی استخر پیش ساخته 2017 7متری از دو قسمت تشکیل می شود. قسمت اصلی این محصول بدنه آن بوده که در بالا به تفسیر کامل آن پرداختیم. بخش دوم و مهم این محصول مربوط به سازه های نگهدارنده استخر پیش ساخته می باشد. در واقع برای استحکام کافی بدنه و ثابت باقی نگه داشتن استخر پیش ساخته بر روی سطح زمین نیاز به پایه هایی مقاوم است. این پایه ها بدنه ای U شکل داشته که در تمامی اطراف بدنه استخر آماده با حد فاصل معین قرار داده شده که زیبایی خوبی نیز دارند. این پایه ها استاندارد و مقاوم بوده و امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید از این استخر پیش ساخته به صورت روکار بر روی سطح زمین و یا به صورت توکار در داخل زمین استفاده کنید. بدنه این استخر پیش ساخته به سادگی راه اندازی و جمع آوری شده که موجب رضایتمندی مصرف کنندگان را مهیا کرده است.


تجهیزات استخر پیش ساخته

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته 2017 7متری | نمایندگی اینتکس

یکی از مهم ترین مواردی که مصرف کنندگان در زمان خرید به آن توجه بالایی داشته مربوط به تجهیزات جانبی و قطعات همراه با استخر پیش ساخته بوده تا از عدم نیاز به خرید مجدد آسوده خاطر شوند. شما در داخل بسته بندی استخر پیش ساخته 2017 7متری همانطور که گفته شد یک بدنه اصلی دریافت خواهید کرد. به علاوه در این بسته بندی سازه های نگهدارنده محصول با قطعات کامل و اورجینال و فابریک قرار داده شده است. یکی از مهم ترین مواردی که در مصرف آب شما در روز های گرم تابستان جلوگیری کرده مربوط به استفاده پمپ تصفیه مناسب می باشد. این استخر پیش ساخته مجهز به یک پمپ تصفیه شنی باکیفیت بوده که در صورت اتصال به بدنه استخر میزان دفعات مورد نیاز جهت تعویض آب استخر کاهش چشمگیری خواهد داشت.

یکی دیگر از تجهیزات جانبی همراه استخر پیش ساخته 2017 7متری نردبان آلومینیومی محصول می باشد. همانطور که در مشخصات این استخر پیش ساخته قید شده ارتفاع بدنه محصول 132 سانتی متر است. این میزان ارتفاع در واقع بلند بوده و رفت و آمد به بخش داخلی استخر را با دشواری همراه می کند. از سوی دیگر ارتفاع از این میزان کمتر برای تفریحات آبی بزرگسالان ایده آل نمی باشد. به همین دلیل بوده که تولید کننده در داخل بسته بندی این استخر پیش ساخته یک نردبان استاندارد و مقاوم با وزنی کم قرار داده است. با استفاده از این نردبان باکیفیت که پله هایی استاندارد و مناسب داشته به بخش داخلی استخر پیش ساخته تردد داشته باشید.

به علاوه در داخل بسته بندی این استخر پیش ساخته یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز آسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه را رفوه کنید. در نهایت برای روش های صحیح نگهداری و یا راه اندازی و جمع اوری این استخر پیش ساخته می توانید از DVD آموزشی همراه محصول استفاده نمایید.


موارد استفاده استخر پیش ساخته

بدنه اصلی استخر پیش ساخته 2017 7متری از جنس پارچه سه لایه برزنتی با الیاف شمعی بوده که سازگاری بالایی با تغییرات شرایط آب و هوایی و در نتیجه طول عمر فوق العاده بالایی دارد. به همین دلیل بوده که تماس بدنه این استخر پیش ساخته با دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید موجب افت کیفیت بدنه آن نخواهد شد. پس می توانید در فصول گرم سال برای تفریح ابی خانوادگی از این استخر پیش ساخته استفاده کنید. از سوی دیگر با توجه به کیفیت بالای جنس بدنه این استخر آماده امکانی وجود داشته تا برای مصارف صنعتی ، کشاورزی و پرورش ماهی این محصول را انتخاب کنید.


خرید استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 2017 7متری محصولی اصل و اورجینال از شرکت اینتکس بوده که طول عمر بالایی دارد. برای خرید استخر پیش ساخته اصل و دریافت سریع محصول در سراسر ایران توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
31805 لیتر
طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی/فیلتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
نردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...