استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ 220 ولت 2018

Intex 26788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 6836 لیتر
  • طول: ۴۰۰ سانتی متر
  • عرض: ۲۰۰ سانتی متر
7%
29,000,000
27,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ 220 ولت 2018  در نمایندگی محصولات اینتکس ارسال به سراسر کشور ، عرضه با قیمت ارزان

استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه آب 220 ولت 4 متری یکی از استخر های جدید اینتکس میباشد که دارای ابعاد متفاوتی بوده که برای سلیقه ها و کاربردهای مختلف ساخته شده و میتوان آن را بزرگترین استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس به شمار برد که در سال جدید به بازر عرضه شده است.این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامت و کیفیت بالایی داشته که در برابر عواملی مانند دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و حتی قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب به سادگی مقاومت کرده و به سبب این ویژگی به شما اجازه میده تا از آن در فضای باز استفاده کنید. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی محکم شده و تعادل کلی اسخر را نگه میدارند.این استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس به همراه یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت داشته عرضه شده و علاوه بر آن یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر در نظر گرفته شده است.این محصول در شرکت اینتکس موجود میباشد و میتوانید از طریق سایت اصلی اینتکس اقدام به سفارش آن کنید. 

قدرت بالای تصفیه آب این پمپ مخصوص برند اینتکس باعث می شود تا به صورت مداوم پس از روشن ماندن چند ساعته آب داخلی استخر به خوبی تصفیه شود و آبی شفاف و پاکیزه که مناسب برای آب تنی باشد ایجاد شود . از این رو دیگر دغدغه پاکیزه ماندن آب داخل استخر را نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . همچنین نردبان این محصول نیز از نوع ضد زنگ می باشد که به همانند ستون های نگهدارنده استخر در صورت برخورد آب با آن و یا در شرایط مختلف آب و هوایی اصلا دچار زنگ زدگی نمی شود . این استخر پیش ساخته بسته به سلیقه شما می تواند به صورت روکار و یا توکار مورد استفاده قرار بگیرد و عملکردی  قابل قبول را از خود به نمایش بگذارد .

حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 6836 لیتر می باشد که برای مصارف صنعتی همچون ذخیره آب کشاورزی نیز در باغات خود می توانید از آن استفاده کنید . از پرکاربردترین مصارف این استخر پیش ساخته می توان به آب تنی کردن و پرورش ماهی اشاره داشت که با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد در حوزه صنعتی نیز قابلیت استفاده را دارد . انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه این استخر پیش ساخته باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را به هنگام جمع آوری در بسته بندی کوچکی قرار دهید و به شهرهای دیگر و یا ویلای خود در شمار کشور انتقال دهید . فضایی که این استخر آماده اینتکس در اختیار شما قرار می دهد برای آب تنی شش نفره استانداردسازی شده است و مناسب برای دورهمی های خانوادگی و یا دوستانه با این تعداد نفرات می باشد . 

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ 220 ولت 2018 

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ 220 ولت 2018 از جمله ارزان ترین محصولی می باشد که برای مصارف مختلف کاربرد دارد و با آن می تواند در محیط های مختلف محوطه ای برای تفریح های آبی ایجاد نمود. افراد در محل هایی مانند باغ و ویلا و حیاط های بزرگ و نیز سالن های ورزشی می توانند این استخر پیش ساخته را نصب و راه اندازی کنند و از وجود آن نهایت استفاده را به عمل آورند. با این نوع کاربرد اشخاص مختلف تفریح های مهیجی را برای اعضای خانواده خود مهیا می سازند و نیز می توانند در برخی کارها از آن بهره مند شوند. استخر پیش ساخته محصولی با بخش های از قبل آماده می باشد و دارای دوام و طول عمر بالا می باشد. با توجه به کیفیت مطلوب در مواد اولیه به کار رفته در محصول افراد زیادی علاقه به استفاده از آن را دارند و به خرید این محصول متمایل می شوند. استخر پیش ساخته دارای ابعاد بزرگی نیز می باشد و برای کارهای مختلف آماده شده است. جهت خرید به مطالب زیر مراجعه کنید.


محیطی بزرگ برای پرورش ماهی

استخر پیش ساخته یکی از گزینه هایی است که برای پرورش دادن ماهی های مختلف مناسب می باشد و می تواند در این محیط بزرگ تعداد زیادی ماهی را پرورش داد. از این رو با در دست داشتن این استخر پیش ساخته افراد می توانند به ایجاد یک کسب و کار راحت بپردازند و از این رو برای خود شغلی دست و پا کنند. استخر پیش ساخته دارای محیطی است که با آن بتوان به راحتی این کار را ایجاد نمود. علاوه بر فضای بزرگی که این محصول ایجاد می سازد شرایط دیگری نیز وجود دارد که با آن می توان بهترین محصول برای این کار را داشت و با هزینه ای اندک پرورش ماهی را احداث کرد. داشتن پمپ تصفیه آب این امکان را ایجاد می کند که در هر زمانی محصول تمیز و پاک شود و محوطه درونی آن که محلی مناسب و مرطوب برای رشد و تکثیر عوامل بیماری زا می باشند پاک شوند. همچنین این استخر پیش ساخته با داشتن پمپ تصفیه آب محیط را برای پرورش ماهی ها مناسب می کند و به تولید اکسیژن لازم برای پرورش صحیح آن ها کمک می نماید. در واقع با نبود این بخش از محصول کار پرورش ماهی به درستی انجام نمی شود و دیگر نمی توان به این کسب و کار دست پیدا کرد.


پایه های نگه دارنده و محکم

بخشی از این محصول دارای پایه های نگه دارنده می باشد که با ویژگی های خاصی ایجاد شده است و دارای استحکام زیادی می باشد. از این رو محصول طول عمر بیش تری دارا می باشد و می تواند در طول سال های زیاد استفاده شود. پایه های نگه دارنده در واقع محصول را در بر گرفته است و بخش های زیرین آن را نیز گرفته است. به این صورت می توان گفت که استحکام اصلی محصول با توجه به وجود این پایه ها بوده است. علاوه بر این موارد خصوصیات منحصر به فردی نیز برای آن ها وجود دارد که دارای ضد زنگ می باشند و پوسیدگی در آن رخ نمی دهد. به همین خاطر برای استفاده در طول سال های زیاد کاربرد دارد.


مصارف کشاورزی : بهترین استفاده از این محصول به کار گیری برای مصارف کشاورزی است. در برخی مناطق آبیاری زمین های کشاورزی با مشکل رو به رو است و از این رو سخت و دشوار خواهد بود. زیرا دسترسی به آب اندک بوده و کار سختی را برای کشاورزان ایجاد می کند. به همین خاطر این استخر پیش ساخته می تواند با ذخیره کردن آب کافی در نزدیکی زمین های کشاورزی قرار بگیرد و با امکان لوله کشی آب را در هر زمان برای آبیاری به زمین های کشاورزی برساند. به همین خاطر می تواند کاربرد مفیدی در زمینه کشاورزی نیز داشته باشد.


خرید : برای خرید استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ 220 ولت 2018 به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
6836 لیتر
طول
۴۰۰ سانتی متر
عرض
۲۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۱00 سانتی متر
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
جنس بدنه
PVC برزنتی
نوع پمپ
فیلتری 220 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...