تخت بادی ارتفاع 56 بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی ارتفاع 56 بست وی محصول با کیفیت فروشگاه اینترنتی سایت اینتکس تهران ، نمایندگی فروش تخت خواب بادی و تخت بادی دو نفره

تخت بادی دو نفره بست وی با ارتفاع 56 که جنس رویه تخت از مخمل ضد تعریق و جنس بدنه از پی وی سی فشرده ساخته شده است . بسیار انعتاف پذیر و نرم میباشد .دارای ساک حمل و پمپ برقی دو کاره که هم تخت را باد و هم تخت را خالی میکند .از ویژگی های دیگر این تخت خواب طبی می توان به ارتفاع بلند آن اشاره کرد. ویژگی ای که می تواند هنگام استفاده از این تخت احساس بسیار خوبی را به شما بدهد. اما بر روی بدنه این تخت بادی یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که قابلیت پمپاژ و مکش باد را توسط برق 220 یا 110 ولت خواهد داشت . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی ارتفاع 56 بست وی یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول به دلیل طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت ها یه شکل مستطیل بوده و دارای ترکیب رنگ آبی فیروزه ای در سطح و سرمه ای در قسمت کناری می باشد. سطح این تخت خواب بادی به صورت مواج طراحی شده است که سبب ضد تعریق شدن تخت شده. طریقه کار این موج ها به این صورت است که هنگامی که بر روی آن قرار میگیرید فاصلی ی بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد می شود که از این فضا هوا جریان پیدا می کند و از عرق کردن بدن شما جلو گیری خواهد کرد. تخت خواب های بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تخت های ثابت می باشند که در ادامه به بررس آن ها خوهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

یکی از اصلی ترین و مهمترین معیار هایی که هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه آن تخت می باشد. محصولات بادی به دلیل حساسیت هایی که دارند می بایست در طراحی آن ها دقت و ظرافت خاصی وجود داشته باشد. همچنین به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس است باید که در تهیه مواد اولیه آن دقت بسیاری شود و از استاندراد ترین مواد در ساخت این گونه محصولات استفاده شود تا هیچ گونه صدمه ای به پوست انسان وارد نکند. شرکت بست وی توانسته ایت تا با تولید این تخت خواب بای بسیار با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهد. سطح این محصول از جنس وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به راحتی پاره نمی شود. قسمت کف این تخت خواب بادی به صورت دو لایه طراحی شده است که علاوه بر ضد آب بودن دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی : 

این تخت خواب بادی همانند سایر محصولات شرکت بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت های ثابت اشغال می کند و می توان از آن در همه جای منزل به راحتی استفاده کرد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 290 کیلو گرم بوده و دارای وزن 11 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. این محصول دارای یک عدد ساک حمل بوده که می توانید در هنگام جا به جایی باد تخت را خالی کرده و آن را در ابعاد کوچکتری درون ساک حمل قرار داده و با خود به محیط دلخواهتان ببرید. از این محصول می توان درون منزل، محل کار، اتاق خواب و خانه های دانشجویی استفاده کرد.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول به تنها وسیله ای که نیاز می باشد، پمپ باد است که یک عدد پمپ باد از نوع برقی بر روی خود این محصول موجود می باشد که به وسیله آن می توانید تخت را با سرعت بالاتری باد بزنید و دیگر نیازی به هزینه کردن اضافی بابت تهیه پمپ ندارید. ابتدا تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. پمپ را به برق متصل کرده و آن را روشن می کنید. حال منتظر می مانید تا تخت خواب بادی به اندازه کافی باد شود و شکل کلی خود را بگیرد. سپس پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید .


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به ان باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
290 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج موازی
طبی و ضد تعرق
مناسب افراد عادی و بخصوص بیماران
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...