تخت بادی دو طبقه یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو طبقه یک نفره محصول جدید فروشگاه intex تهران ، مرکز فروش تخت خواب بادی در نمایشگاه تخت بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره اینتکس

سری جدید تخت های دو طبقه نیز روانه بازار فروش شده است که در عین زیبایی داری کیفیت و کارایی فوق العاده ای می باشند. تخت بادی دو طبقه یک نفره یکی از این محصولات می باشد که از تولیدات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد. این تخت بادی دارای طراحی خاصی می باشد که راحتی بسیاری را به همراه دارد ، از دلایل به وجود آمدن این راحتی به دارا بودن رویه مواج و ضد تعریق بودن این محصول می توان اشاره کرد. این تخت بادی به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده یک نفر بسیار مناسب می باشد ، طول این تخت 191 سانتی متر ، عرض تخت 99 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این کالا با تلفن های این فروشگاه تماس بگیرید 

تخت بادی دو طبقه یک نفره از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از سراحی بسیار زیبایی بهره می برد. این محصول به دلیل زیبایی و طرح منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. ساختار این محصول به صورت دو طبیقه ای بوده و دارای فرم مستطیلی شکل می باشد که رنگ آن نیز کرمی است. رویه آن به صورت مواج طراحی شده که بعث ضد تعریق شدن تخت شده است و هنگامی که شا بر روی آن دراز می کشید از فضای کمی که بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شده است، هوا جریان پیدا کرده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. از این محصول می توان در منزل، اتاق خواب، خانه های دانشجویی و محل کار استفاده کرد. تخت خواب های بادی اصولا دارای مزیت هایی نسبت به تخت خواب های ثابت دارا می باشند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم . 

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین نکاتی که همه ی افراد هنگام خرید یک محصول باید به آن توجه داشته باشند جنس آن محصول است. در واقع تمامی افراد هنگامی که می خواهند محصولی را خریداری کنند دارای یک سری نگرانی ها از بابت جنس و دوام آن محصول دارند. شرکت اینتکس توانسته است با تولید این تخت خواب با کیفیت تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و در نهایت محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. بدنه این تخت بادی از جنس وینیل با رویه مخملی بوده که رویه آن سبب نرم شدن سطح تخت شده و از سُر خوردن بالش بر روی آن جلو گیری می کند. قسمت کف این تخت خواب بادی نیز به صورت دولایه طراحی شده که هم ضد آب است و هم مقاومت بسیار خوبی در برابر پاره شدن دارد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند. این محصول در ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 140 کیلو گرم است و دارای وزن 6.8 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان هنگام جا به جایی آن را حمل و جا به جا کرد. یکی از مزیت هایی که این تخت خواب بادی نسبت به تخت های ثابت دارد این است که به راحتی می توان آن را با خود به مسافرت برد. این محصول به دلیل ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و فضای بسیار کمی را در خودرو اشغال می کند.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است. برای تهیه این محصول می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری فرمایید. پس از این که پمپ را تهیه کردید، تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود سپس پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تخت خواب را می بندید. حال این تخت آماده استفاده می باشد.


مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خود داری کنید.
  • تخت را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • اجازه ندهید تا جسم تیزی با آن بر خورد کند.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...