تخت بادی دو نفره آبی رنگ Aerobed

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی ارزان دو نفره آبی رنگ Aerobed یکی از متفاوت ترین تخت خواب های بادی تولید شده در فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران

تخت بادی دو نفره آبی رنگ Aerobed اینتکس یکی از متفاوت ترین تخت خواب های بادی تولید شده بوده که دارای طراحی بدنه دو طبقه ای می باشد. این تخت بادی ارزان قیمت  ساخته شده از جنس وینیل با رویه جیر بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. محصولی که از روکش طرح چرم برای قسمت کناره ها و زیرین آن استفاده شده که باعث مقاومت در برابر برخورد آب خواهد شد. طراحی قسمت رویه این تخت به شکل مواج عرضی بوده که هنگام دراز کشیدن و خوابیدن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و در نتیجه باعث تهویه بهتر هوا خواهد شد بنابراین از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری خواهد کرد. این محصول از یک پمپ باد برقی سرخود برخوردار بوده که این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن ساک حمل برای جا به جایی آسوده تر اشاره نمود. این تخت خواب بادی می تواند برای استفاده در مسافرت ها نیز گزینه بسیار مناسبی باشد.

تخت بادی دو نفره آبی رنگ Aerobed از سری تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ساختاری مهندسی شده ای که دارد ، از جمله تخت خواب های بادی طبی به شمار می آید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پسدر ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی دو نفره آبی رنگ Aerobed همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت :

این تخت خواب بادی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد تا به خوبی بتواند بهترین حالت را برای بدن فراهم آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . این محصول در رنبگندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ آبی که یکی از پر فروش ترین رنگ ها می باشد را فراهم آورده ایم . در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی زدن یک دکمه ظرف مدت 4 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید . همچنین پمپ باد وجود بر روی این محصول به صورت دو کاره می باشد و در جهت تخلیه باد نیز قابل استفاده است . لازم به ذکر است که رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج تعبیه شده است تا به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل آورد .


جنس بدنه :


تخت خواب های بادی دارای جنس هایی مشابه می باشند تا به خوبی بتوانند مطابق استانداردهای جهانی عمل کرده و بهترین حالت را برای بدن فراهم آورند . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است ، از همین رو این تخت خواب بادی به خوبی می تواند برای شما تداعی کننده تخت خواب های سنتی باشد . برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کناری آن از پی وی سی طرح چرم و همچنین در بخش کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است تا به خوبی فشار وارده در اثر وزن افراد را مهار نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تخت بادی دو نفره آبی رنگ Aerobed به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی برابر با 273 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و از همین رو به راحتی می تواند وزن دو نفر بالغ را بر روی خود مهار نماید . وزن این تخت خواب بادی 7 کیلو گرم می باشد که با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این تخت خواب بادی با توجه به نکاتی که در بخش های بالایی به اشاره کردیم یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی سال جاری می باشد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادارن محصولات بادی باز کند . رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج و همچنین از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن است . تخت بادی دو نفره آبی رنگ Aerobed با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی، سفری
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل مخملی
جنس بخش کناری
وینیل براق
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ضد تعریق
مناسب مسافرت
دارای سطح مواج
قابلیت راه اندازی آسوده و سریع
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...