تخت بادی دو نفره اینتکس با پمپ برقی متصل

کد intex 67736

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دو رنگ را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران intex تهران خریداری نمایید.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دو رنگ یک محصول جدید می باشد که رویه مواج و شیارداری دارد که این عامل خود باعث شده تا به راحتی بتوانید بر روی ان استراحت کرده و از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری می کند. هم چنین در قسمت بالایی این محصول هم بالش بادی ان تعبیه شده است که نیاز شما را از این بابت بر طرف کرده است. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید به این نکته اشاره نمود که رویه این تخت خاکستری رنگ بوده و کناره های ان نیز یکدست مشکی است. هم چنین بر روی بدنه این محصول هم نام تجاری آن حک شده است که با اطمینان می توانید این محصول را خریداری کنید. علاوه بر این ها بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC تمام جیر می باشد که بسیار مقاوم بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین در انتهای این محصول یک عدد پمپ باد برقی سر خود نیز وجود دارد که به سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید این محصول را راه اندازی کرده و استفاده کنید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . 

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دو رنگ یکی دیگر از تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت از برند اینتکس می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است . این تخت خواب بادی دارای ساختاری طبی و لایه ای می باشد که مناسب برای استفاده توسط بیماران عضلانی و استخوانی می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دو رنگ همراه ما باشید تا شمارا با این محصول بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی رویه این تخت بادی به صورت مواج می باشد تا به گردش هوای میان بدن و سطح تشک کمک کرده و مانع از تعریق بدن شود . این تخت خواب بادی به همراه خود دارای برچسب تعمییرات می باشد که در صورت بروز مشکل ، توسط آن می توانید مشکل را رفع نمایید و از روز زیبای خود لذت ببرید . همچنین در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد بالش بادی سرخود نیز تعبیه شده است که در هنگام باد شدن شکل می گیرد . ازم به ذکر است که این تخت خواب بادی دارای پمپ باد سرخود نیز است که توسط آن و در مدت زمان کمتر از 3 الی 4 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس استفاده شده در ساخت این محصول به صورت ترکیبی می باشد تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . در ساخت رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل  و در بخش کناری آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در راستای بالا بردن استحکام این محصول در کف آن از پی وی سی دولایه برای بالا تر بردن مقاومت این تخت خواب بادی استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دو رنگ به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 157 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . وزن این تخت خواب بادی 5.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های بسیار مهمی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیاز های شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول 275 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت ایده آل آن دارد .


جمع بندی :


تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دو رنگ یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط خانه می باشد زیرا با توجه به قابلیت های بالایی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است . این تخت خواب بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...