تخت بادی دو نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس در سایت intex تهران ، مرکز فروش تخت بادی و نمایندگی فروش تخت خواب بادی و محصولات بادی اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره INTEX ، بسیار بادوام و با مقاومت بالا ،سبک کمجا و قابل حمل می باشد. روکش مخملی نرم و لطیف و سطح موجدار برای راحتی خواب شما طراحی شده است. مناسب برای استفاده در منزل ، ویلا، خانه دانشجویی، چادر مسافرتی ، کمپ و ... دارای بالش سرخود و یک عدد بالش گردنی رایگان می باشد. ساختار داخل آن موازی برای جریان هوا در تمام بدنه تخت بادی می باشد. قیمت مناسب و ارزان و کیفیت بالا ، جنس بدنه آن از پی وی سی سخت و با دوام تهیه شده است. با پرداخت کمترین هزینه میتوانید تخت خواب شخصی تان را همیشه به همراه خود داشته و از خوابی آرام در سفر لذت ببرید.

تخت بادی دو نفره اینتکس از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های موجود در بازار تبدیل شود و مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. شکلی کلی این تخت بادی همانند سایر تخت ها به صورت مستطیلی بوده و دارا رنگ قهوه ای روشن می باشد. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در قسمت بالایی این تخت یک عدد بالش بادی خودکار تعبیه شده است که این بالش با باد شدن تخت به صورت خودکار شکل می گیرد و شما می توانید سر خود را بر روی آن قرار دهدیو دیگر احتیاجی به بالش اضافی نداشته باشید.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر محصولات اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را نسبت به تخت های ثابت اغال می کند و به راحتی می توان از آن در هر قسمت از منزل استفاده نمود. این تخت بادی در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی قابل حمل و ججا به جایی می باشد. این محصول دارای یک عدد ساک حمل نیز است که می توانسد در هنگام جا به جایی باد تخت را خالی کرده و آن را درون ساک قرار می دهید و ان را به محیط دلخواه می برید.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

یکی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک تخت بادی بایستی به آن توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول است. تخت های بادی باید دارای مرغوب ترین و بهترین و ضد حساسیت ترین مواد اولیه باشند. چرا که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس بوده و نباید هیچ گونه ضرری را به پوست بدن انسان وارد کنند. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و که رویه آن با مخمل پوشانده شده است. این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. قسمت کف آن از وینیل دو لایه بوده که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و ضد آب نیز می باشد. قسمت کناری این تخت بادی از وینیل طرح چرم است که مقاومت آن در برابر فشار بسیار بالا می باشد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برا تماشای تلویزیون، استراحت و مطالعه استفاده نمود.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت بادی تنها به یک عدد پمپ باد احتیاج می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول موجود است. ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. پمپ باد را به برق متصل کرده و دکمه پاور آن را روشن می کنید. سپس منتظر می مانید تا تخت باد شود. پس از این که تخت به اندازه کافی باد شد، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همجنین می توانید برا راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


نحوه راه اندازی :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت باید جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • تخت باید را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ارتفاع معمولی با ساختاری ساده و شیک
دارای سطح موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...