تخت بادی دو نفره با رویه آبی رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره با رویه آبی رنگ محصول با کیفیت فروشگاه آنلاین تخت بادی و نمایندگی فروش تخت خواب بادی دو نفره

تخت بادی دو نفره با رویه آبی رنگ محصولی جدید و متفاوت از شرکت ایر کامفورت است که به صورت تخصصی به تولید تخت و تشک بادی می پردازد ، تخت بادی دو نفره دو رنگ با کیفیت بالای بدنه از نوع PVC مقاوم ،سبک و قابل حمل و ضد عرق مناسب برای استفاده در منزل.محصولات این شرکت همانند کالا های تولید شده توسط اینتکس از طراحی خوبی بهره می برند و در این طراحی راحتی مصرف کنندگان در اولویت قرار گرفته است. علاوه بر این کیفیت این تخت بادی بسیار مناسب بوده و طول عمر بالایی دارد. شرکت سازنده از ساختار بسیار ویژه ای استفاده کرده که باعث می شود طول عمر آن افزایش پیدا کرده و در زمان طولانی تری دچار پوسیدگی شود. رویه این تخت بادی از نوع کامفورت بوده و کاملا ضد تعریق می باشد و برای استفاده دو نفر ساخته شده و فضای آن هنگام استفاده به طور کامل اشغال نخواهد شد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات دیدن کرده و برای خرید تخت بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی دو نفره با رویه آبی رنگ از سری تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی ساخه شده است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی دو نفره با رویه آبی رنگ همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت :

ساختار این تخت خواب بادی به صورت سه لایه و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد تا بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورد . رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که به گردش هوای میان بدن انسان و سطح تشک کمک کرده و مانع از تعریق بدن می شود . در بخش بالایی این تخت خواب بادی و همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید ، یک عدد پمپ باد تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به راه اندازی محصول در مدت زمان 4 دقیقه نمایید . لازم به ذکر است که از این پمپ باد در جهت تخلیه باد نیز می توانید استفاده نمایید . همچنین یک عدد برچسب تعمییرات نیز پس از خرید برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل ، توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمیر محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . جنس پی وی سی جیر از محبوب ترین پارچه ها در ساخت محصولات بادی می باشد و از همین رو به خوبی می تواند برای شما عزیزان تداعی کننده تخت خواب های سنتی نیز باشد . در بخش کناری این تخت خواب بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . لازم به ذکر است که برای بالاتر بردن استحکام این محصول در کف آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است که خیال شما را به طور کلی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن در تخت خواب های بادی یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید بایدبه آن توجه داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیاز های شما در هنگام استفاده دارد . این تخت خواب بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 273 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن است . ابعاد تخت بادی دو نفره با رویه آبی رنگ به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . همچنین وزن این تخت خواب بادی برابر با 8 کیلو گرم است که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این تخت خواب بادی به توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به یکی از پرفروش ترین تخت خواب های بادی فروشگاه اینتکس ایران تبدیل شده است . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر می باشد که در بخش های کناری آن از پی وی سی طرح چرم و در قسمت کف آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است . لازم به ذکر است که یک عدد پمپ باد نیز در بخش بالایی این تخت خواب بادی تعبیه شده است که به راحتی توسط آن می توانید اقام به راه اندازی و تخلیه باد محصول نمایید . تخت بادی دو نفره با رویه آبی رنگ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
مخملی با طرح مواج
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی جداگانه رایگان
سایر ویژگی ها
والف دابل لاک
ساختار سه لایه
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...