تخت بادی دو نفره جدید اینتکس

intex 64124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس‌ ، تخت بادی طبی بیمار با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس و مرکز فروش تخت خواب بادی اینتکس در ایران

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس است که با داشتن رویه مواج و ضد تعریق تبدیل به یکی از بهترین محصولات شرکت شده است. از مدل تخت های بالش دار است . مواج بودن تخت باعث میشود تخت بطور راحت تری بدن را در بر گیرد و  تا 270 کیلوگرم را میتواند تحمل کند . این تخت بادی دو نفره دارای ارتفاع 42 و طول و عرض 152×203 سانتی متر است .جنس رویه محصول از PVC با پوشش مخمل میباشد. جنس رویه ی کناری از PVC با طرح چرم و جنس کف از PVC دو لایه و لایه های داخلی از جنس لایه های ابریشمی است. و مناسب برای استراحت های طولانی مدت میباشد. این دارای پمپ 220 ولت سرخود که در مدت زمان 3 دقیقه باد می شود و با داشتن دریچه ی مخصوص امکان تعویض دریچه و باد زدن با پمپ دستی را فراهم میکندو دارای یک کیف دستی برای حمل اسان محصول است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعا بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. 

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس

پیشرو ترین فروشگاه محصولات بادی همواره فروشگاه اینترنتی اینتکس بوده که همواره سعی کرده است تا تخت خواب های بادی جدید بازار به خصوص برند اینتکس که معتبر ترین برند در حال حاضر می باشد را علاوه بر مدل های دو نفره ، مدل های تک نفره آن را نیز موجود کند . برای اینکه هر مشتری لزوما تخت بادی دو نفره یا یک نفره نباید خریداری کند ، بلکه با توجه به نیازی که دارند ، انتخاب های خود را انجام خواهند داد . طراحی سطح این تخت نقطه قوتی است که این محصول دارد . در واقع شیبی که در کناره های تخت بادی وجود دارد ، استفاده کردن از تخت بادی را بسیار آسان تر کرده و آن را به خصوص ایمن تر از هر تخت دیگری کرده تا شما بتوانید حتی تا نزدیک لبه این تخت خواب های بادی بروید و در آن بخش ها نیز استراحت کنید . 

زمانی لازم است که شما در گوشه تخت دوست دارید بنشینید ، ولی نگران هستید که آیا این تخت خواب بادی ، قابلیت نشستن بر روی لبه ها را دارد یا خیر ؟ این تخت خواب ها به ویژه طرح های جدید که تخت بادی دو نفره جدید اینتکس نیز یکی از آن هاست ، دارای الیاف های مقاومی در بخش های داخلی خود می باشند که باعث می شود وزن شما به طور مساوی به تمامی بخش های تخت بادی پخش شود . این محصول بسیار شیک است و دیواره های کناری آن طراحی چرمی دارد که زیبایی محصول را چند برابر کرده است ، همچنین رویه آن نیز به صورت جیر است که به طوری طراحی شده است تا این تخت بادی اصلا شبیه به یک تخت بادی نباشد .

نوع
خانگی
تحمل وزن
 270 کیلو گرم
 طول
 203 سانتی متر
عرض
 152 سانتی متر
 ارتفاع
 42 سانتی متر
 جنس رویه
 PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری
 PVC طرح چرم
 جنس کف
 PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ
 برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای پمپ دو کاره

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس محصولی جدید و بسیار زیبای شرکت اینتکس می باشد که با تازگی روانه بازار شده است. این محصول به دلیل زیبایی و کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این محصول بپردازیم.

طراحی و ساخت تخت بادی :

یکی از اصلی ترین کارهایی که برای تولید یک محصول باید به آن پرداخت، طراحی آن محصول است. شرکت اینتکس توانسته با طراحان خوش سلیقه ای که دارد محصولاتی با طراحی های بسیار جذاب و منحصر به فرد را تولید کرده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این تخت بادی همانند سایر تخت ها به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ مشکی نیز می باشد. دور تا دور این تخت به صورت لبه دار و اندکی شیب دار طراحی شده تا شما هنگامی که بر روی آن خواب هستید، به پایین تخت نیافتید و استراحتی آسوده و با خیال راحت داشته باشید. سطح این تخت نیز به صورت مواج و با لایه های موازی طراحی شده است که این مواج بودن باعث جلو گیری از عرق کردن بدن شما می شود. با این صورت که هنگامی که شا بر روی تخت دراز می کشید، این موج ها باعث می شوند فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شود و از آن قسمت هوا به جریان بیافتد. این عمل موجب جلو گیری از عرق کردن بدن شما می شود.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی : از مهمترین نکاتی که همه ی افراد برای خرید یک حصول مد نظر دارند، می توان به جنس آن محصول اشاره کرد. در واقع همه ی ما هنگامی که می خواهیم محصولی را خریداری کنیم دارای یک سری نگرانی از بابت کیفیت محصول می باشیم. شرکت اینتکس توانسته است تا با محصولات با کیفیتی که تولید می کند تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و محصولی با متریال مرغوب را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت تممی آن ها را جلب کند. رویه این تخت بادی از جنس PVC  با روکش مخمل بوده که بسیار نرم و راحت می باشد و تقریبا حالت طبی را به آن بخشیده است تا بیماران هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین رویه مخملی آن باعث می شود تا هنگامی که بالش را بر روی آن قرار می دهید، سُر نخورد. قسمت بدنه این محصول از جنس PVC طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به سادگی دچار پوسیدگی و ترکیدگی نمی شود. کف این محصول نیز به صورت دولایه طراحی شده است که باعث مقاومت آن در برابر آب و پارگی می شود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی : این تخت خواب بادی دارای ابعادی استاندارد بوده که فضای کمی را اشغال می کند تا شما بتوانید به راحتی از آن در منزل خود استفاده کنید. این محصول در ابعادی همانند طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 42 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. ارتفاع آن نیز مطابق با استاندارد های جهانی بوده که باعث می شود فاصله شما با طمین کمتر شده و هنگام افتادن از روی ان بر روی زمین هیچ گونه آسیبی نبینید. تحمل وزن این تخت نیز 270 کیلو گرم می باشد که دو نفر به راحتی می توانند به طور همزمان بر روی آن قرار بگیرند. وزن این محصول نیز 7.2 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تخت های ثابت است و شما می توانید به راحتی ان را جا به جا کنید. یک عدد ساک حمل نیز بر روی این محصول موجو می باشد تا شما هنگامی که می خواهید به مسافرت بروید و تخت را همراه خود داشته باشید، باد آن را خالی کرده و به راحتی درون ساک حمل قرار دهید و بدون هیچ گونه اشغال فضایی آن را با خود به سفر ببرید.

طریقه راه اندازی : برای راه اندازی این محصول ابتدار تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. برای این کار بهتر است تا تخت را در نزدیکی پریز برق پهن کنید. سپس دو شاخه پمپ برقی سرخود تخت را به پریز برق متصل می کنید. حال اهرم پمپ را به سمت راست می چرخانید تا پمپ شروع به پمپاژ کند و تخت را باد بزند. این پمپ به طور اتوماتیک بوده و پس از این که تخت شکل کلی خود را گرفت عمل پمپاژ را متوقف می کند. حال می بایست شما اهرم پمپ را به سمت چپ بچرخانید. یکی از مزت هایی که این پمپ برقی دارد این است که سر خود بوده و به بدنه متصل می شود و عمل باد زدن را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد تا شما وقت خود را برای باد زدن این محصول تلف نکنید. 

مراقبت و نگهداری : برای این که بتوانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کنید لازم است تا یک سری نکات را رعایت بفرمایید. از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید. از برخورد هر گونه شی نوک تیزی با بدنه آن خود داری کنید. تخت را در معرض حرارت شدید قرار دهید. هنگام باد زدن نیز حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و در نتیجه پس از مدتی به مرور درز های ان از یکدیگر جدا می شوند. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

  • طول : 203 سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 42  سانتی متر
  • تحمل وزن : 270 کیلوگرم 
  • دارای بالش سرخود 
  • دارای ساک حمل
  • دارای پمپ سرخود
  • کد محصول: intex 64124

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...