تخت بادی دو نفره سلطنتی تاج دار

intex 66974

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 241 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره سلطنتی اینتکس محصول با کیفیت فروشگاه intex در نمایشگاه تخت خواب بادی اینتکس با قیمت ارزان و ارسال به تمام نقاط کشور

تخت بادی سلطنتی نیم تاج دو نفره که بسیار زیبا و راحت می باشد، برای دکوراسیئن اتاق خواب پیشنهاد بی نظیری است، که با کمترین قیمت می توانید صاحب تخت خوابی زیبا شوید، این تخت بادی دارای رویه تماما مخملی و ضد تعریق می باشد که رنگ آن به طور کلی مشکی می باشد، بدین معنا که تمامی بخش های آن اعم بخش رویه و کناری آن از این رنگ تشکیل شده است. این تخت خواب بادی از دو قسمت تشکیل شده است، به این صورت که یک تشک دو نفره درون این تخت بادی قرار گرفته و می توان به صورت جداگانه در مسافرت از آن برای چهار نفر نیز استفاده کرد. با قابلیت پر و خالی شدن در پنج دقیقه به وسیله پمپ باد قوی، برچسب تعمیرات. تخت بادی می تواند بهترین گزینه برای عوض کردن دکور اتاق خواب باشد و مناسب برای ویلا ها نیز است.

تخت خواب بادی دو نفره سلطنتی

تخت خواب بادی دو نفره سلطنتی از محصولات بسیار خاص و ارزشمند بوده که با کیفیت بالایی که داراست ، خریداران بیشماری را به سمت خود جذب کرده است . ما در این مقاله قصد داریم تا با بررسی دقیق آن ، دلایل محبوب و پر فروش بودن این محصول را برای شما بیان کنیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول زیبا به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ مشکی می باشد . در قسمت بالایی این تخت بادی ، قسمتی بیشتر از دیگر جاهای این محصول باد می شود و دلیل آن استفاده از آن قسمت به عنوان بالش است تا در هنگام استراحت بر روی آن به گردن شما فشاری وارد نشود . این محصول بسیار نرم و راحت می باشد که بدون شک استفاده ازآن خستگی را از تمام نقاط بدنتان به بیرون می کشد و لذت خواهید برد . بدنه این تخت بادی به صورت مواجی شکل بوده و دلیل آن ضد تعرق بودن محصول می باشد ، به صورتی که در هنگام خوابیدن و استراحت بر روی آن باد از آن نقاط عبور می کند و جلوی تعرق بدن شما را می گیرد . قابل ذکر است که این کالا از دو قسمت تشکیل شده است ، تشک و قسمتی که تشک درون آن جای میگیرد ، به همین دلیل در ایام مسافرت و کمپین می تواند تنها تشک را حمل کرده و از آن استفاده نمایید .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک محصول نزد خریدار می باشد به صورتی که اگر کالایی دارای کیفیت پایینی باشد ، بدون شک هیچ شخصی تمایل به خرید آن نخواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و صدمات احتمالی در مسافرت و کمپین ها می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 241 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر ، ارتفاع : 56 سانتی متر ، تحمل وزن : 275 کیلو گرم و در نهایت وزن بسته بندی این محصول 16.8 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را نسبت به محفظه تخت بادی قرار داده و در عرض دو الی چهار دقیقه محصول خود را راه اندازی کنید و از آن با خیالی آسوده استفاده نمایید که در هنگام خرید یک پمپ برقی به همراه آن برای شما فرستاده خواهد شد . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را به هیچ وجه به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به بدنه تخت بادی وارد نکند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما در وهله اول می توانید آن را با برچسب تعمیرات تعمیر کنید ، و در وهله دوم می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس ایران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت بادی دو نفره سلطنتی یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ مشکی می باشد که بدنه آن به صورت مواجی ساخته شده که ضد تعرق می باشد و در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این قسمت عبور کرده و جلوی تعرق را خواهد گرفت . جنس بدنه این تخت از Pvc مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی در کمپین ها مسافرت ها می باشد . وزن این کالا 16.8 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسئدگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید  هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران در تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی و مسافرتی
طول
241 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی کامفورت
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دو تکه (دو قلو) با قابلیت جدا شدن
دارای سطح موج دار
دارای تکیه گاه بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...