تخت بادی دو نفره طبی اینستا بد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 199 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی اینستا بد یکی از تخت خواب های بادی جدید با کیفیت و دوام بالا در شرکت محصولات بادی اینتکس

تخت بادی دو نفره طبی اینستا بد intex یکی از تخت خواب های بادی جدید با کیفیت و دوام بالا بوده که برای استفاده در اتاق خواب طراحی و تولید شده است. این تخت بادی دارای کیفیت بالایی بوده و بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر دارد. بدنه ای که ضخامت مناسبی داشته و از روکش مات برای دیواره ها و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. این تخت رویه ای با ساختار مواج داشته و از روکش کامفورت برای آن استفاده شده است تا قابلیت طبی بودن را برای این محصول به ارمغان آورد. تخت خوابی که به دلیل طراحی مواج آن و استفاده روکش جیر برای قسمت رویه در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی مقاوم خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن لایه های داخلی فایبرتک می باشد. لایه ای قوی که وظیفه اصلی آنها تحمل فشار ناشی از باد زیاد و یا اوزان بالا خواهد بود. این محصول دارای یک پمپ باد برقی دو کاره به شکل سرخود بوده و در مدت زمان کمی قادر به راه اندازی این تخت بادی خواهد بود. همچنین یک دریچه باد مجزا نیز برای آن در نظر گرفته شده که از طریق آن نیز می توان توسط انواع پمپ های باد مجزا اقدام به باد کردن این محصول کرد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری به تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران مراجعه نمایید . 

تخت بادی دو نفره طبی اینستا بد محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به کارایی که دارد از محبوبی خاصی میان مصرف کنندگان بروردار می باشد به همین سبب این محصول درلیست محصولات پرفروش فروشگاه اینتکس قرار گرفته است و همچنین این محصول می تواند بهترین جایگزین برای تخت های چوبی می باشد . از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل ، هتل و ویلا به راحتی استفاده نمایید . تخت بادی دو نفره دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید و همچنین پمپ این محصول دارای 2 سال گارانتی تعویض می باشد که در صورت صدمه دیدن رایگان تعویض می گردد . از مهمترین ویژگی که می تواند به آن اشاره کرد رویه بسیار نرم و راحت آن می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی اینتکس در تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 


جنس بدنه و طراحی ساخت : 

جنس بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از بهترین نوع مواد اولیه می باشد که از جنس پی وی سی سه لایه می باشد به همین سبب این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . جنس کف این محصول از جنس پی وی سی می باشد که کاملا با زمین هواگیری شده و از تکان خوردن محصول جلوگیری می کند . 

طراحی و ساخت این محصول به شکل مستطیلی که بسیار مناسب برای منزل و هتل تولید شده است . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که علاوه بر زیبایی که به محصول داده است باعث طبی شدن و ضد تعریق این تخت می شود به همین سبب شما می تواید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید . تخت بادی دو نفره دارای رنگ بسیار زیبا و شکیل می باشد به همین سبب از این محصول زیبا می توانید در اتاق میزبان استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن بسته بندی :

ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده معادل ( طول : 199 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع 46 سانتی متر ) می باشد . از این محصوال زیبا با توجه به ابعاد مناسبی که دارد می توانید در منزل به راحتی استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . ازتفاع این محصول بسیار استاندارد می باشد و حجم بادی که داخل آن قرار می گیرد باعث نرمی و راحتی بیشتر این محصول می شود . وزن بسته بندی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب می باشد به همین سبب شما می توانید به راحتی محصول خود را حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . 

راه اندازی و مراقبت : 

راه اندازی این محصول در کمترین زمان ممکن به راحتی امکان پذیر می باشد . برای راه اندازی این محصول می بایست تخت بادی خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و به راحتی به کمک پمپ بادی که به بدنه متصل می باشد به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی می باشد و همچنین به کمک همان پمپ باد تخت خود را می توانید به راحتی باد محصول خود را تخلیه کرده و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی باد خود حمل نمایید .

برای مراقبت و نگهداری از این محصول باید به نکان زیر توجه نمایید : 

1 . از باد کردن بیش از حد تخت پرهیز نمایید . 

2 . از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید . 

3 . از نزدیک کردن تخت به شوفاز و بخاری جلوگیری نمایید تا باد محصول دچار افت نشود .

4 . تخت خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید تا بدنه آن دچار صدمه نشود . 

جمع بندی : 

تخت بادی دو نفره طبی یکی از بهترین نوع تخت هایی می باشد که تولید شده است . بدنه  این محصول از جنس PVC سه لایه می باشد که بسیار مقام در برابر رضبه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای استراحت های طولانی می باشد . از مهمترین مزیت های این محصول که می توان به پمپ باد سرخود آن اشاره کرد که به شما کمک می کند که به راحتی در کمترین زمان ممکن محصول خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید .

نوع
خانگی
طول
199 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای بیماران
دارای دریچه باد مجزا
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
رویه ای مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...