تخت بادی دو نفره طبی بالش دار بست وی

کد bestway 67457

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی بالش دار بست وی در شرکت اینتکس ، پخس مخصولات بادی و تخت بادی bestway به سراسر کشور و ارسال درب منزل

تخت بادی طبی دو نفره بالش دار بست وی یک از بهترین و شیک ترین تخت خواب های بادی مخصوص سنین بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. محصولی که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از نشیمنگاه مواج با روکش کامفورت بهره می برد. نشیمنگاهی که می تواند عاوه بر جلوگیری از تعرق بالا قابلیت بسیار مهم طبی بودن را نیز برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. این تخت خواب در واقع برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن بسیار مناسب بوده و از ویژگی های آن می توان به داشتن پمپ باد مجزا برقی 220 ولت اشاره کرد. پمپ بادی که علاوه بر قابلیت پمپاژ می تواند باد درون این کالا نیز مکش کند. همچنین در قسمت فوقانی این کالا نیز یک برآمدگی بادی از جنس خود بدنه تخت تعبیه شده که کاربرد آن به عنوان بالش بادی سرخود خواهد بود . برای تهیه تخت بادی از فروشگاه اینتکس ایران با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تخت بادی دو نفره طبی بالش دار بست وی محصولی جدید و با کیفیت می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول می توانید یک جایگزین بسیار مناسب برای تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی از آن در هر قسمت از منزل استفاده کرد. همچنین این تخت بادی می توانید یک تخت بادی طبی برای سالمندان و افراد بیمار باشد که توسط پزشکان نیز به آن ها توصیه می شود. فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب های به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ مشکی می باشد. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن جلوگیری می کند. در قسمت بالایی این محصول یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که با وجود آن شما دیگر نیازی به استفاده و هزینه کردن بابت بالش های مجزا ندارید. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت. 

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر محصولات بادی بست وی دارای ابعادی کاملا استاندارد بوده که فضای بسیار کمی را نسبت به تخت خواب های ثابت درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از آن درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن و محل کار استفاده نمود. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 227 کیلو گرم و دارای وزن 6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود .

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین معیار هایی که هنگام خرید می توان به آن اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. در هنگام خرید تخت بادی باید به بدنه، مقاومت بدنه و همینطور کیفیت دوخت آن توجه بسیاری نمود. شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این تخت بادی تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی مرغوب را روانه بازار کند. این تخت بادی دارای سطحی از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و بخش کف آن از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک وسیله احتیاج است که آن وسیله پمپ باد می باشد. یک عدد پمپ باد برقی مجزا بر روی این تخت بادی قرار گرفته است که به وسیله آن می توانید با سرعت بالا تخت خواب را باد بزنید. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه ان را باز کرده و پمپ را به آن متصل می کنید. پس از ین که پمپ را برق متصل نمودید، منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. سپس پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. برای راهنمایی بیشتر نیز می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
227 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...