تخت بادی دو نفره طبی instabed

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 199 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی instabed از محصولات با کیفیت نمایندگی تخت خواب بادی ، فروشگاه intex تهران ، مرکز فروش محصولات بادی در ایران

تخت بادی دو نفره طبی instabed یکی از بهترین تخت خواب های بادی دو نفره برای استفاده در اتاق های خواب به منظور جایگزین تخت های فلزی و یا چوبی بوده که از کیفیت و ساختار بسیار خوبی بهره مند می باشد. این کالا ساخته شده از جنس وینیل با رویه جیر بوده و از روکش طرج چرم برای دیواره ها و قسمت کف این محصول استفاده شده است. این تخت بادی دارای رویه مواج بوده و به دلیل استفاده از روکش جیر در این قسمت از تخت در برابر تعریق بالا مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. این تخت دارای روکش کامفورت نیز بوده که این محصول را به یک تخت خواب طبی بادی تبدیل کرده است. از ویژگی های کاربردی و پرمزیت این تخت بادی می توان به داشتن پمپ باد برقی سرخود روی بدنه این کالا اشاره نمود. پمپ بادی که از قابلیت پمپاژ و مکش باد برخوردار بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول شما را راه اندازی می کند. علاوه بر این یک ساک حمل نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که به راحتی امکان حمل و جا به جایی تخت را فراهم خواهد ساخت . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی دو نفره طبی instabed از محصولات جدید و پر کاربردی بوده که استفاده از آن در هر منزلی از ضرورت ها حساب می شود . اگر می خواهید تا یک محصولی داشته باشید که تنها پس از استفاده از آن ، تخت را جمع کرده و در شب هنگام آن را دوباره راه اندازی نمایید ، ما به شما تخت بادی دو نفره طبی instabed را معرفی می کنیم . اما قبل از خرید این محصول این مقاله را مطالعه کرده تا به طور کامل با مزایا و معایب آن آشنا شده و نسبت به خریدی که می خواهید انجام بدهید ، اطلاعات جامعی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سفید می باشد که در پشت آن محفظه ای برای وصل کردن پمپ برقی به آن موجود بوده تا به آسودگی آن را راه اندازی و استفاده نمایید . این تخت بادی دارای ساختار مواجی شکل بوده که به همین دلیل ضد تعرق است و در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از وینیل با رویه جیر و روکش آن از کامفورت و طبی بوده است که به غیر از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی که در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا می باشد ، بسیار نرم و طبی بوده که استفاده از آن به شما لذت بی نظیری را خواهد داد .

ابعاد و وزن

افرادی که قصد دارند تا این تخت بادی را سفارش بدهند ، حتما قبل از خرید آن ، به ابعاد و سایز این کالا دقت کرده تا دچار مشکلی نظیر بزرگ بودن تخت در اتاق شما نباشد . به همین دلیل ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 199 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر ، تحمل وزن  : 270 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 9 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی می توان آن را با ساک حمل ، در ایام مسافرت و یا کمپین ، حمل و یا جا به جا بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا پمپ آن را وارد برق کرده تا به آسودگی در عرض سه  الی پنج دقیقه محصول شما باد شده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این تخت بادی باید ذکر شود که به هیچ وجه جمع وزن افرادی که بر روی این تخت بادی استفاده می کنند ، نباید بیشتر از 270 کیلو گرم بشود ، همچنین حتما سعی کنید تا پس از استفاده از آن ، محصول را جمع کرده و وسایل تیز را آن نزدیک نکنید تا صدمه و آسیبی وارد نشود و کالایی با طول عمر بالایی را داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس ایران در تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت بادی دو نفره طبی instabed یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که به تازگی روانه بازار شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و بدنه آن ساختاری مواجی شکل را داشته است که ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این لایه های مواجی عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . اگر می خواهید این محصول را خریدایر نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را  درب منزل دریفات نمایید .

نوع
خانگی
طول
199 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای بیماران
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
رویه ای مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...