تخت بادی دو نفره فوم دار با پمپ باد 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره فوم دار با پمپ باد 220 ولت در نمایشگاه حضوری تخت بادی و مرکز فروش تخت خواب بادی در کشور با ضمانت اصلی شرکت اینتکس تهران

تخت بادی دو نفره فوم دار با پمپ باد 220 ولت یک محصول ساده ، زیبا و جدید است که شرکت بست وی ان را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. این کالا به گونه ای طراحی شده که فرد می تواند به راحتی ان را در هر نقطه دلخواه که قصد استفاده از ان را دارد قرار داده و از ان استفاده کند. نکته مهم در خصوص این محصول نوع طراحی ان است که از دو رنگ ابی برای بخش های کناری و رنگ کرم برای رویه اصلی این کالا استفاده شده است که ترکیب ان ها باعث شده تا یک محصول چشم نواز را شاهد باشیم. هم چنین رویه اصلی این محصول از نوع PVC جیر و فوم ساخته شده است که کیفیت بالایی داشته و بسیار مقاوم است. در کنار این موارد باید به دارا بودن پمپ باد برقی این محصول هم اشاره نمود که باعث شده تا بتوانید به سادگی این محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین رویه اصلی این تخت خواب بادی هم به صورت ضد تعریق و طبی طراحی و تولید شده است که بسیار با کیفیت است. هم اکنون این محصول را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

تخت بادی دو نفره فوم دار با پمپ باد 220 ولت از محصولات بسیار جذاب و با کیفیت کمپانی نامدار و محبوب بست وی بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل سفارش و خریداری می باشد . در این نقد و بررسی قصد داریم تا این محصول را به طور کامل برای شما شرح داده تا از نقاط قوت و ضعف این تخت بادی به طور کامل مطلع شده و سپس برای خریداری محصول خود تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تخت بادی به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های کرم و خاکستری به کار رفته است . طراحی اطراف این محصول به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل طراحی ، بدنه ای انعطاف پذیر را داشته و در صورت وارد شدن صدمه به این محصول ، آسیب کمتری را خواهید دید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از Pvc با رویه جیر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

 ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر ، تحمل وزن : 273 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 14.1 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به آسودگی با ساک حملی که به همراه این محصول موجود بوده قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید که در هنگام خرید این تخت بادی یک پمپ برقی به همراه آن موجود می باشد و آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه تا چهار دقیقه محصول خود را باد کرده و به آسودگی از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه جمع وزن افرادی که از این تخت بادی استفاده می کنند نباید بیشتر از 273 کیلو گرم بشود ، همچنین سعی کنید تا پس از اتمام استفاده از این محصول آن را جمع کرده و سپس در صورت استفاده آن را راه اندازی نمایید و در آخر وسایلات تیز را این کالا دور نگه داشته تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود . برای تعمیر تخت بادی می توانید به ان برچسب تعمیرات زده و محل آسیب دیده را ترمیم نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت بادی دو نفره فوم دار با پمپ باد 220 ولت یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی نامدار و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های کرم و خاکستری به کار گرفته شده است که این محصول را بسیار زیبا می کند . در قسمت پشتی این تخت بادی یک محفظه برای راه اندازی آن بوجود آمد و جنس بدنه این تخت بادی از Pvc جیر و فوم بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را به نمایندگی اینتکس ایران در تهران ،سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC جیر و فوم
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC چند لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای سطح ساده فومی
طبی و ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...