تخت بادی دو نفره مسافرتی چند کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مسافرتی چند کاره در سایت اصلی شرکت اینتکس و مرکز فروش محصولات بادی و خرید حضوری تخت خواب بادی intex

تخت بادی دو نفره مسافرتی اینتکس چند کاره یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی اینستا بد بوده که از ساختار بدنه مقاومی برخوردار می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه های استفاده در اتاق های خواب به منظور خواب بوده که می تواند جایگزینی مقرون به صرفه تر برای تخت های چوبی و یا فلزی در منزل باشد. این کالا جنس بدنه ای از نوع وینیل با رویه جیر داشته و به دلیل مواج بودن سطح رویه در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان از مقاومت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. تخت خوابی که به دلیل داشتن حجم و وزن مناسب قابل استفاده در سفر ها و ویلا بوده که به دلیل داشتن ساک حمل نیز به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این تخت خواب بادی به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود در کمترین زمان ممکن باد شده و از قابلیت مکش باد نیز برخوردار خواهد بود.

تخت بادی دو نفره مسافرتی چند کاره اینتکس از سری محصولات با کیفیت و زیبای برند اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . این محصول دارای رویه ای نرم و منعطف از جنس وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی دو نفره راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی دو نفره مسافرتی چند کاره همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار تخت های بادی دارای استانداردهایی جهانی می باشد تا مطابق با استانداردها بهترین حالت را برای بدن فراهم آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به فرد مصرف کننده دست ندهد . رویه این محصول به صورت مواج می باشد که به گردش هوای میان بدن و سطح تشک کمک شایانی می کند و از این رو از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین در بخش بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود وجود دارد که توسط آن و با فشردن تنها یک دکه می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . شایان ذکر است که برای سهولت در جا به جایی این تخت خواب بادی به همراه آن یک عدد ساک حمل وجود دارد که کمک شایانی به شما می کند . علاوه بر آن برچسب تعمییرات نیز به همراه این محصول وجود دارد که در صورت بروز مشکل در بخش بدنه تخت خواب می توانید از آن در جهت تعمییر بخش آسیب دیده استفاده نمایید . لازم به ذکر است که استفاده از برچسب تعمییرات نیازمند دانش خاصی نمی باشد و به راحتی می توانید خودتان اقدام به تعمییر محصول نمایید .



جنس بدنه :

جنس بدنه تخت خواب های بادی یکی از مهمترین معیارها در انتخاب تخت بادی مناسب برای استفاده می باشد . زیرا تخت خواب های بادی به منظور ماهیت استفاده ای که دارند باید در بخش رویه خود دارای جنس ضد حساسیت و مرغوب باشند تا رضایت حداکثری مشتریان را به همراه خود حس کنند . این تخت بادی دارای رویه ای از جنس وینیل با رویه جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد . همچنین در بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم و در بخش کف آن نیز از وینیل طرح چرم دولایه استفاده شده است که خیال شما را از کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد تخت بادی دو نفره مسافرتی چند کاره به طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر می باشد که فضای ایده آل و استانداردی را در کنار ارتفاع 51 سانتی متری برای دو نفر به طور همزمان فراهم می آورد . این محصول با توجه به رویه طرح چرم و دولایه ای که دارد قابلیت تحمل وزن خود را تا وزن 273 کیلو گرم افزایش داده است که برای نگهدازی وزن دو نفر استاندارد و ایده آل می باشد . همچنین وزن این تخت بادی برابر با 8 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافرت ها نیز می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این تخت خواب بادی دو نفره اینتکس به سادگی زدن یک دکمه می باشد . برای راه اندازی این تخت بادی نیاز به پمپ باد می باشد که یک عدد پمپ باد برقی سرخود بر روی خود این محصول قرار گرفته است که به وسیله آن با سرعت بیشتری می توان تخت را باد نمود. برای این کار ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. حال می بایست پمپ را به برق متصل کرده و و آن را روشن کنید. صبر می کنید تا تخت باد شود. پس از این که تخت بادی شکل کلی خود را گرفت پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید . لازم به ذکر است که از کم یا زیان باد کردن تخت خود داری نمایید زیرا تاثیر منفی بر روی طول عمر محصول دارد .

تخت بادی دو نفره مسافرتی چند کاره با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
لایه های داخلی موازی عرضی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل ، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...