تخت بادی دو نفره چند کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره چند کاره در نمایشگاه اینتکس و تولید محصولات بادی اینتکس و بست وی و خرید حضوری تخت خواب بادی در تهران

تخت بادی دو نفره چند کاره از سری محصولات جدید و با ویژگی های منحصر به فرد کلمن می باشد که تولیدات بسیاری در خصوص محصولات بادی دارد. این تخت بادی برای استفاده دو نفره و با ابعاد بسیار مناسب طراحی شده است. طول این تخت بادی 198 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع آن 38 سانتی متر می باشد. این تخت بادی با توجه به این ابعاد و جنس مناسبی که دارد تحمل وزنی برابر 273 کیلو گرم را دارا است. جنس رویه این تخت بادی از ونیل با رویه مخملی بسیار زیبا ، جنس بخش کناری از ونیل و جنس کف از ونیل دولایه با مقاومت بالا می باشد. به همراه این تخت بادی یک پمپ بادی برقی جداگانه وجود دارد که استفادده از این تخت را بسیار آسان تر می کند . شما می توانید با مراجعه به سایت intextiran از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی دو نفره چند کاره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید 

تخت بادی دو نفره چند کاره یکی از محصولات با کیفیت شرکت کلمن می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و مناسبب برای استفاده های دائمی می باشد . این محصول با توجه به کارایی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . بروی بدنه این محصول یک پمپ باد سرخود وجود دارد که به شما کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی تخت خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به مقاومت بالایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که دو نفر همزمان از آن استفاده نمایید . تخت خواب بادی دو نفره دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و لذت یک خرید مطمئن را تجربه نمایید .  در ادامه به بررسی درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 


طراحی و ساخت : 

این تخت خواب بادی دو نفره دارای طراحی ویژه ای می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت بوده و می توانید از آن برای خواب های دائمی خود استفاده نمایید . بر روی این تخت بادی قسمت هایی را مشاهده می کنید که به شما کمک خواهند کرد تا در هنگام استفاده هوا به خوبی در قسمت کمر شما رد و بدل شود و بتوانید استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . 

جنس بدنه : 

بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد ک از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . شرکت کلمن برای راحتی و نرمی این محصول رویه آن را از جنس مخمل جیر تولید کرده است که بسیار مناسب برای خواب شب می باشد و شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . رویه این محصول علاوه بر مخمل جیر در لایه های میانی آن الیاف ابریشم نیز استفاده شده که به راحتی این محصول افزوده است . 

ابعاد و تحمل وزن : 

ابعاد این محصول ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر می باشد که بسیار مناسب برای استفاده در منزل و ویلا می باشد . بسته این محصول بسیار کوچک و کم جا می باشد که به شما کمک می کند که به راحتی آن را با خود حمل نمایید . این محصول دارای تحمل وزن 200 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد و به راحتی می توانید دو نفر همزمان از این محصول استفاده نمایید . 

نحوه راه اندازی و مزاقبت :

این محصول را می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید . برای راه اندازی این محصول ابتدا باید آن را از بسته بندی خارج کرده و سپس بروی یک سطح صاف قرار داده و به کمک پمپ باد سرخودی که به بدنه متصل است به راحتی محصول خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید و در صورت استفاده نکردن از آن می توانید باد آن را تخلیه نمایید و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید .

برای مراقبت از این محصول می بایست محصول خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید ، از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید و همچنین از باد کردن بیش از حد تخت پرهیز کنید تا صدمه ای به آن وارد نشود . 

جمع بندی : 

تخت بادی دو نفره چند کاره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت کلمن تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول را می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از شرکت اینتکس خریداری نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای ترمیم محصول و یک ساک حمل وجود دارد که شما می توانید محصول خود را داخل آن بگدارید و به راحتی با خود حمل نمایید . از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا استفاده نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی جداگانه
سایر ویژگی ها
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
لایه های داخلی نوع n
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل متصل به بدنه ، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...