تخت بادی طبی 2 نفره ضد تعریق اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی طبی 2 نفره ضد تعریق اینتکس از سری محصولات بادی اینتکس می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی فروش تخت بادی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی طبی 2 نفره ضد تعریق اینتکس  محصولی جدید و بسیار با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 روانه بازار گردیده است. این محصول به دلیل طراحی خاص و بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته به بکی از پر فروش ترین تخت بادی های موجود در بازار تبدیل شود. فرم کلی این تخت به شکل مستطیل بوده و دارای ترکیب رنگی قهوه ای و کرمی می باشد. در قسمت بالای این تخت بادی یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که با وجود این بالش دیگر شما نیازی به بالش های مجزا ندارید. سطح تخت خواب بادی نیز به صورت مواج طراحی شده که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با ویه مخمل می باشد که این رویه مخملی سبب شده تا سطح تخت نرم تر شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری کند. این تخت بادی دارای ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر می باشد که بسیار کوچکتر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان در هر قسمت از منرل از آن استفاده کرد. شما یم توانید این تخت بادی با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت بادی طبی 2 نفره ضد تعریق اینتکس  از سری محصولات بادی جدید و بسیار پر کاربرد میباشد که در سال 2018 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای به شکل مستطیل بوده که دارای ترکیب رنگی مشکی و کرمی می باشد که این رنگ ها جذابیت بسیاری به تخت بخشیده و به آسانی با هر نوع دکوراسیون منزلی ست می شود. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده که این موج ها سبب می شوند تا فضای بسیار کمی بین بن شما و سطح تخت ایجاد شود  و از این فضا هوا به جریان بیافتد تا از عرق کردن بدن شما جلو گیری شود. در قسمت بالایی این تخت بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد زدن تخت این بالش به صورت خودکار باد می شود و می توانید سر خود را بر روی آن قرار دهید و دیگر احتیاحی به بالش اضافی نداشته باشید. در ادامه به بررسی بیشتر  این تخت بادی می پردازیم.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

تخت های بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا هزینه آن ها هم بسیار پایین تر از تخت خواب های ثابت می باشد. یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک تخت بادی بایستی مد نظر داشته باشیم جنس و کیفیت بدنه آن تخت است. تخت های بادی باید دارای مرغوب ترین مواد اولیه باشند. چرا که محصولات بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند باید دارای با کیفیت ترین مواد اولیه بوده تا هیچ گونه ضرری برای پوست انسان نداشته باشد. شرکت اینتکس این بار هم با تولید این محصول با کیفیت توانسته است تا تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و نهایتا محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه کند. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه علاوه بر نرم تر شدن سطح تخت از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد. همچنین بخش کف این تخت بادی نیز ز وینیل دو لایه بوده که مقاومت بالایی در برابر اجسام تیز داشته و ضد آب نیز می باشد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس ارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و می توان از ان به راحتی درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. این تخت دارای ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 275 کیلو گرم بوده و داری وزن 7.5 کیلو گرم است که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و با توجه به ساک حملی که بر روی خود این محصول موجود می باشد به راحتی م توان آن را با خود حمل و جا به جا نمود.

نحوه راه اندازی تخت بادی :

برای راه اندازی این تخت بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیزا است که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول قرار گرفته است. سپس تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. پمپ را به برق متصل می کنید و آن را به واسطح دکمه ای که دارد روشن می کنید. حال منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی بادی شود. پس از این که تخت بادی شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید .

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسان تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • بیش از اندازه به ان باد نزنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.


نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
جیر
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
رویه مواج و کامفورت
لایه های داخلی سیمی مقاوم
طبی و ضد تعریق
دارای دریچه مجزا به منظور تنظیم باد دستی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...