تخت بادی مواج دو نفره اینتکس

intex 64424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • 46 سانتی متر: 46 سانتی متر
4,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی مواج دو نفره اینتکس در فروشگاه اینتکس تهران ، نمایندگی فروش تخت خواب بادی و مرکز فروش تخت بادی با قیمت ارزان در ایران

تخت بادی دو نفره کامفورت طبی اینتکس محصول جدید سال 2017 با طراحی منحصر به فرد و پمپ باد، با ابعاد مناسب و استاندارد، ساخت شرکت اینتکس ، رویه اسفنجی نرم کامفورت ، ساخته شده از پی وی سی درجه یک و با کیفیت ، طراحی سه طبقه زیبا . با طول عمر بالا ، طرح موج دار برای راحتی بیشتر، ضد تعریق ، به همراه برچسب تعمیرات، کف برزنتی مقاوم در برابر نفوذ اشیاء تیز ، ساختار داخلی این تخت خواب بادی بر خلاف مدلهای قدیمی که از نوع پلاستیک تولید ساخته میشد ، این مدل از جنس الیاف ابریشم به صورت تار های عمودی ساخته شده است و استحکام و سفتی بالایی دارد و از طرفی مشکل پاره شدن لایه های داخلی در این تخت به هیچ عنوان وجود ندارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .  

از آنجایی که این تخت بادی تقریبا به صورت شیبدار می باشد ، برای آن دسته از عزیزانی که خیلی در هنگام خواب حرکت می کنند و مدام به این طرف و آن طرف پهلو به پهلو می شوند ، گزینه ایده آل و مناسبی خواهد بود . برای اینکه این تخت بادی با شیب بسیار ملایمی که اصلا شما را در هنگام استفاده کردن ، اذیت نخواهد کرد ، قیمت میانی با ارتفاع کم را داشته و کناره های آن بلند تر است ، برای همین شما در هنگام استراحت کردن و خوابیدن احساس خوشایندی را خواهید داشت ، و اصلا از کناره های تخت بادی به بیرون نخواهید افتاد . توجه داشته باشید که این طراحی خاص و بی نظیر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در لبه تخت بادی به راحتی نشسته و کار های خود را انجام دهید . همانطور که تخت های دیگر این قابلیت را دارند ، در این تخت بادی نیز این قابلیت بسیار عالی وجود دارد و شما می تواندی به راحتی در لبه آن بنشینید . 

همچنین این لبه در قسمت بالایی و پایینی تخت بادی وجود دارد که می تواند حتی حکم یک بالش را به صورت سرخود داشته باشد . تا در زمان هایی که قصد استفاده از تخت بادی را دارید ، بتوانید سر خود را روی آن قرار داده و استراحت کنید تا هیچ فشاری روی سر و گردن شما وارد نشود . البته به یک نکته مهم دیگر نیز بایستی توجه کنید که این برجستگی لبه می تواند به صورت یک تکیه گاه باشد تا اگر شما از بالش مد نظر خود استفاده می کنید ، در هنگام استفاده کردن از تخت بادی بالش شما سر نخورد . زیبایی خاص این تخت بادی به دلیل رنگ خاص آن و البته طراحی چرمی دیواره های کناری تخت و البته رویه جیر محصول می باشد که بسیار تخت بادی را جذاب تر از همیشه کرده است . این تخت بادی نیز به مانند هر تخت بادی دیگری که در فروشگاه اینتکس موجود می باشد ، دارای پمپ باد مخصوص خود است .

تخت های بادی وسیله بسیار متفاوت می شود که دارای ویژگی های بسیاری می باشند و نظر هر شخصی را به خود جلب می کنند. این محصولات نسبت به محصولات سنتی مزیت های فروانی دارند و با هزینه کمتر می توان به صاحب تمامی این کاربری ها می شوند. شرکت های فراوانی در تمامی جهان اقدام به تولید محصولات بادی می کنند. اینتکس را اگر بزرگترین تولیدکننده محصولات بادی به شمار نیاوریم و صورت حتم یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی در جهان می باشد که با تولید بهترین محصولات با کیفیت بسیار بالا توانسته نام و نشان خاصی برای خود دست و پا کند. تولیدات اینتکس در چین و تحت لیسانس آمریکا تولید می شود و محصولات این برند بزرگ به اکثر کشور های جهان صادر می شود. در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این شرکت را برعهده داشته و هر خریداری می تواند به راحتی درب منزل خود محصول مورد نیاز خود را تحویل بگیرد. 

در این بخش به نقد و بررسی تخت بادی مواج دو نفره اینتکس می پردازیم این تخت بادی نیز از یکی از تولیدات برند اینتکس می باشد. از نام این محصول نیز مشخص می باشد که برای استفاده دو نفر طراحی و ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این محصول با کیفیت که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد آشنایی بیشتری پیدا کنید. 

طراحی

تخت بادی مواج دو نفره اینتکس در نوع خانگی طراحی و ساخته شده است. البته می شود به این موضوع توجه کرد که با وزن بسیار مناسبی که این تخت دارد می توان از آن در سفر های مختلف استفاده کرد که این موضوع علاوه بر همه ویژگی ها که دارد نشان از مقاومت بالای تخت بادی مواج دو نفره اینتکس دارد. رویه این تخت مخملی بوده و به صورت موازی افقی طراحی شده است که باعث کاربری طبی در این این محصول شده است و علاوه بر آن این نوع ساختار و طراحی موجب ضد تعریق بودن در تخت بادی مواج دو نفره اینتکس شده و نظر هر خریداری را به خود جلب می نماید.

مشخصات فیزکی

طبیعی است که تختی که برای استفاده دو نفر طراحی شده است دارای ابعاد بزرگ تری نسبت به دیگر تخت های بادی داشته باشد و علاوه بر آن دارای مقاومت در ساختار داخلی و بخش های مختلف می باشد. طول تخت بادی مواج دو نفره اینتکس 203 سانتی متر ، عرض تخت بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 42 سانتی متر می باشد. در بخش های قبل به مقاومتی که باعثش ساختار و جنس بدنه می باشد اشاره شد. جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی با رویه مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد. 

جمع بندی

یک تخت بادی به صورت حتم برای استفاده نیاز به پمپ باد دارد که می تواند از نوع دستی نیز باشد ولی دارا بودن پمپ باد از نوع سرخود یک امتیاز بزرگ محسوب می شود و به صورت حتم مورد توجه خریداران قرار می گیرد. تخت بادی مواج دو نفره اینتکس نیز دارای پمپ باد سرخود از نوع برقی می باشد که نظر هر شخصی را جلب می کند. دارا بودن کیفیت بالا در ساختار داخلی ، دارا بودن استاندارد های مهم جهانی ، دارای بودن اقلام همراه کامل ، دارا بودن بالش بادی سرخود و همراه داشتن ساک حمل برای استفاده برای جابجایی ها از سایر ویژگی های تخت بادی مواج دو نفره اینتکس می باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
46 سانتی متر
46 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
جنس بدنه از PVC با رویه جیر
رویه مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...