تخت بادی پشتی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 79 سانتی متر (تا تکیه گاه)
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره و تخت های بادی یک نفره فروشگاه اینترنتی اینتکس ، تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان و گارانتی

تخت بادی پشتی دار با پمپ 110 ولت سرخود از جدید ترین محصولات شرکت بست وی است که تحمل وزن 280 کیلوگرم از دارد که این تحمل وزن مناسب به شما کمک می کند تا بتوانید بدون نگرانی از بروز مشکل برای محصول ، از آن استفاده کنید. این محصول جدید با رویه PVC با پوششی از جیر و دیواره هایی از جنس PVC با طرح چرم زیبایی بسیار بالایی دارد. استفاده کردن از لایه های فایبرتک در لایه ها ی درونی باعث جلوگیری از فرو رفتگی میشود و به با دوام بودن محصول کمک میکند. طراحی روی تخت که به صورت مواج است ،باعث در بر گرفتن تمام اعضای بدن به طور راحتی میشود که مناسب برای استراحت های طولانی مدت است. و این موج ها باعث عبور بهتر جریان هوا میشود . از ویژگی های محصول داشتن ساک دستی برای حمل اسان و جابه جایی محصول و همچنین داشتن تکیه گاه بادی سرخود که میتوان بالش را به آن تیگه داد و از افتادن بالش جلوگیری کرد  میتوان اشاره کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی پشتی دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تخت خواب های بادی امروزه یکی از بهترین تخت های تولید شده هستند که با ویژگی های بسیار بالای خود توانسته اند رقیب بسیار جدی برای تخت خواب های چوبی یا فلزی باشند چرا که با استفاده از این تخت ها علاوه بر این اینکه می توان بستری بسیار ایده آل را برای استراحت کردن فراهم کرد می توان یک محصولی کاملا پرتابل و قابل حمل را داشت ، به طوری که می توان فضای کمتری را نیز در خانه اشغال کرد . این تخت خواب بادی بی نظیر پشتی داری که مشاهده می کنید نیز از برترین مدل های ساخته شده تخت های بادی می باشد که توسط شرکت بسیار معتبر و بزرگ بست وی ساخته شده است ، شرکت بست وی از برترین کمپانی های تولید کننده انواع محصولات بادی می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار ها عرضه می کند . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر شما عزیزان را با ویژگی های بیشتر این محصول بادی آشنا کنیم و راهنمایی باشیم برای خرید تخت بادی مد نظرتان . پس در ادامه همراه ما باشید با تخت بادی پشتی دار ...


طراحی و ارگونومی ساخت


طراحی و آرگونومی ساخت از مهم ترین عواملی هستند که می توانند در زیبایی و راحتی یک محصول نقش داشته باشند ، هر چه طراحی یک محصول زیبا تر باشد مشتریان بیشتری ترغیب به خرید محصول می شوند ، چرا که همواره زیبایی مجذوب کننده است و اگر این محصولات جنبه دکوری نیز داشته باشند چه بسا این فاکتور بسیار حائز اهمیت می شود . از آن جا هم که از تخت های بادی بیشتر در اتاق خواب استفاده می شود برای اینکه زیبایی و دکور اتاق نیز عالی شود تخت های بادی را نیز با طراحی های گوناگون تولید می کنند که از نظر سلیقه ای نیز بتواند رضایت مشتریان را جلب کند . این محصول همانطور که تصویرش را مشاهده می کنید از زیبا ترین و خوشرنگ ترین تخت های بادی می باشد که شما عزیزان می توانید آن را یکی از گزینه های خرید خود برگزینید . این محصول جدا از زیبایی می تواند با آرگونومی ساخت عالی خود سطحی کاملا نرم و طبی را در اختیارتان قرار دهد ، چرا که سطح آن مواج ساخته شده است و همچنین پشتی بلند و مرتفع محصول باعث شده است تا در صورت استفاده از بالش ، از سر خوردن آن و یا برخورد شما با دیوار ممانعت کند . ساختار طبقه ای محصول نیز باعث شده تا تخت خاصیتی فنری داشته باشد .

جنس بدنه


جنس بدنه نیز از دیگر عوامل مهمی است که در هنگام خرید بایستی به آن توجه داشت چرا که هر چه جنس بدنه تخت بادی و یا هر محصول دیگری از بهترین مواد ساخته شده باشد می تواند گویای کیفیت بالای محصول باشد فلذا شرکت بست وی نیز با در نظر گرفتن این موضوع تخت های بادی خود را از جنس pvc فوق فشرده با ضخامت لایه های بالا ساخته تا بتواند به این شکل دوام تخت های بادی به خصوص این تخت بادی خود را بالا ببرد . این محصول که از بدنه ای تماما پی وی سی ساخته شده است دارای مقاومتی بسیار بالا بوده و می تواند در برابر وزن های بالا و فشار های زیاد مقاومت کند . رویه این تخت بادی از یک لایه دیگر جیر ساخته شده است که علاوه بر مقاومت باعث زیبایی و لطافت رویه محصول شده است . همچنین رویه جیر توانسته تا حدود بسیار زیادی از تعریق افراد جلوگیری کند . بخش های کناری محصول نیز به صورت چرمی بوده و کف آن نیز تنها از پی وی ساخته شده است با این تفاوت که برای مقاومت بهتر تخت ، کف آن را از ساختاری دو لایه ایجاد کرده اند تا در هنگام جابجایی یا فشار پاره یا ساییده نشود .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


این محصول همانطور که گفته شد برای قرار گیری دو نفر ساخته شده است و می تواند فضای کافی را برای قرار گیری دو فرد بالغ در هر سایزی که هستند فراهم کند چرا که ابعاد آن برابر است با ( طول : 229 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 79 سانتی متر ) می باشد که بیانگر ابعاد کاملا استاندارد و بزرگ محصول است . این تخت دارای حاشیه های هرز کمی بوده و تمامی سطح تخت قابل استفاده است ، تقریبا لبه های کناری تخت غیر قابل استفاده است که در مقایسه با حاشیه های کناری تخت های چوبی بسیار ناچیز است به همین خاطر می تواند فضای کمتری را به نسبت آن ها اشغال کند . وزن محصول نیز تنها 11.3 کیلوگرم بوده و می توان به راحتی آن را جابجا کرد . ارتفاع بلند تخت با زمین از مهم ترین ویژگی های این محصول بادی می باشد که دیگر تخت ها از آن بهره مند نیستند . تحمل وزن این تخت بادی نیز 280 کیلوگرم می باشد .


راه اندازی و مراقبت


راه اندازی این تخت بادی نیز به دلیل طراحی و قرار گیری یک پمپ باد قدرتمند بسیار ساده شده است چرا که این پمپ باد می تواند در کمترین زمان تخت خواب را باد کرده و آن را راه اندازی کند ، این پمپ باد توسط برق کار می کند و می تواند دو عملیات مکش و وکیوم را انجام دهد . زمانی که این پمپ برای پر کردن یا خالی کردن باد تخت سپری می کند به کمتر از  5 دقیقه می رسد که نشان از قدرت بالای آن دارد . این تخت به دلیل اینکه دارای بدنه ای آسیب پذیر در برابر وسایل و ابزار های نوک تیز دارد بهتر است بیشتر مراقبت شوند و حد الامکان نیز از پریدن بر روی تخت جلوگیری کنید . در صورت بروز مشکل نیز نگران نباشید چرا که این محصولات قابل تعمیر اند .


سخن پایانی


با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با این تخت بادی گفته شد ، شما عزیزان می توانید این محصول بی نظیر را یکی از گزینه های برتر قرار دهید . فروشگاه اینتکس نیز این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند و شما عزیزان می توانید آن را در کمترین زمان به صورت اینترنتی  خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید . همچنین خرید به صورت تلفنی و حضوری نیز انجام می شود 

نوع
خانگی
طول
229 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر (تا تکیه گاه)
تحمل وزن
280 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه جیر
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...