تخت بادی 2 نفره بست وی مدل 2018 با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی 2 نفره بست وی مدل 2018 با پمپ 110 ولت یکی از محصولات بادی سایت اینتمس تهران می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی تخت بادی عرضه می شود.

تخت بادی 2 نفره بست وی مدل 2018 با پمپ 110 ولت از سری تخت خواب های بادی بسیار با کیفیت تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و مطابق با استاندارد های جهانی طراحی شده است. مواد اولیه ای که در ساخت این تخت از آن استفاده شده است درجه 1 و استاندارد بوده و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان ندارد. این محصول دارای رنگ کرمی می باشد ک به راحتی با هر نوع دکوراسیونی درون منزل ست می شود. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد که دارای روکش مخملی نیز است. این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت بادی شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز دارد و کاملا ضد آب می باشد. سطح آن نیز به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد برای تماشای تلویزون، مطالعه و استراحت استفاده کرد. این تخت بادی 2 تفره علاوه بر پمپ باد 110 ولت دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که به وسیله آن می توانسد تخت را به راحتی جا به جا کنید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت بادی 2 نفره بست وی مدل 2018 با پمپ 110 ولت یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار جهانی شده است. این محصول در بدو ورود به دلیل کاربردی بودن و طراحی بسیار زیبایی که دارد توانست تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود. فرم کلی این تخت بادی به شکل مستطیل بوده و دارای بدنه ای به رنگ کرمی می باشد. در اطراف آن لبه هایی با ارتفاع بسیار کم تعبیه شده که از افتادن شما از روی تخت هنگام خواب جلو گیری می کند. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که سبب ضد تعریق شدن این تخت می شود. طریقه کار آن با این شکل است که هنگامی که شما بر روی این تخت دراز می کشید، فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شده که از این فضا هوا جریان پیدا می کند و به این صورت از عق کردن بدن شما جلو گیری کرده و باعث می شود تا استراحتی آسوده را بر روی آن داشته باشید. تخت خواب های بادی معمولا دارای مزیت هایی نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را درون منزل نسبت به تخت های ثابت اشغال می کند. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع 43 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز نسبت به تخت های ثابت استاندارد بوده و برای استفاده کودکان و سالمندان، کاملا بی خطر می باشد. تحمل وزن این محصول 275 کیلو گرم می باشد که افراد سنگین وزن به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و نگران تغییر حالت تخت بادی نباشند چرا که این تخت دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود. وزن این تخت بادی نیز 10.4 کیلو گرم بوده که نسبت به تخت های ثابت بیار سبک تر می باشد. به همین دلیل شما می توانید آن را به راحتی درون منزل جا به جا کرده و یا هنگام جا به جایی منزل یا مسافرت، باد تخت را خالی کرده و آن را درون ساک حملی که بر روی خود محصول موجود می باشد قرار دهید تا به آسانی آن را به محیط دلخواه برده و از آن درون ویلا، منزل یا چادر های مسافرتی استفاده کنید. از این تخت خواب بادی 2 نفره می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای مطالعه، تماشای تلویزیون و یا استراحت استفاده کرد.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یکی از محصولات بادی بایستی به آن توجه نمود جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. محصولات بادی به خصوص تخت های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست بدن در ارتباط هستند باید دارای مواد اولیه کاملا مرغوب و استاندارد باشند تا از صدمه زدن به پوست انسان جلو گیری کنند. همچنین این گونه محصولات دارای حساسیت زیادی بوده که در طراحی آن ها باید از مقاوم ترین مواد استفاده کرد تا به سادگی دچار خرابی و تغییر حالت نشوند. شرکت بست وی توانسته است با تولید این تخت بادی با کیفیت تمایم این نگرانی ها را بر طرف کرده و محصولی با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان خود ارائه کند. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه جیر بوده که سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن و دیواره هایش از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار داشته و به راحتی دچار پوسیدگی نمی شود. قسمت کف این تخت بادی به صورت دو لایه طراحی شده است که علاوه بر ضد آب بودن دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز می باشد.

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی 2 نفره تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی 110 ولت بر روی خود این محصول موجود می باشد و دیگر شما احتیاجی به هزینه کردن اضافی بابت تهیه پمپ ندارید. ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کند. سپس پمپ را به برق متصل کرده و آن را روشن می کنید. حال می بایست منتظر بمانید تا پمپ به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت باد شد و فرم کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • هنگام باد زدن حواتان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلو گیری کنید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رویه جیر
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دوکاره 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...