تخت خواب بادی دو نفره بیضی

کد intex 67726

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 23 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره بیضی در نمایندگی فروش تخت بادی و فروشگاه مرکزی تخت خواب بادی اینتکس و بست وی در تهران با ضمانت معتبر

تخت خواب بادی دو نفره (جدید) ،تخت خواب بادی ، ظاهر زیبا و قوس دار ، همراه با بالش سر خود ، دارای ساک حمل و برچسب تعمیرات رایگان ،  پر و خالی کردن این تخت بادی کمتر از 5 دقیقه 3 سال گارانتی تعویض پمپ باد، جدید ترین محصول 2014 شرکت اینتکس با طراحی جدید و کیفیت عالی ، برای استفاده در اتاق خواب جهت استفاده دائمی تخت خواب بادی دو نفره طرحی همانند بیضی از کناره ها دارد که باعث متمایز شدن آن از سایر محصولات می شود. 

اگر به دنبال تختخواب بادی با کیفیت و به اصطلاح جمع و جور هستید قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شما همین مدل تخت بادی می باشد. ارتفاع این محصول 23 سانتی متر می باشد که از این رو باعث می شود تا بتوانید از آن درون چادرهای مسافرتی نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. همچنین این ارتفاع استاندارد در کنار طول 203 و عرض 153 سانتی متری باعث شده تا بتوانید از آن در ظرفیت دو نفره بزرگسال حتی با قد بلند نیز استفاده کرده و در این خصوص محدودیتی نداشته باشید. البته یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تختخواب های بادی باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت تحمل وزن می باشد که توسط برند سازنده این محصول برای آن تا 273 کیلو گرم در نظر گرفته شده است که فراتر از استانداردهای تعیین شده و مناسب برای استفاده افراد سنگین وزن نیز است.

در بخش بالایی این تخت بادی می توان پمپ باد برقی تمام اتوماتیک را مشاهده کرد که راه اندازی تخت را در مدت زمان کوتاهی به راحتی آب خوردن برای شما کرده است. این پمپ باد قابلیت اتصال به برق شهری را نیز دارد و برای باد کردن تخت توسط آن کافیست تا دکمه روی پمپ را زده و منتظر باد شدن آن شوید. همچنین این پمپ به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز کارایی دارد. وزن کلی این تخت 8.5 کیلو گرم می باشد که توسط ساک حمل دسته داری که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابلیت جا به جایی خواهد داشت. همچنین در بخش رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل ضد حساسیت استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد.


تخت خواب بادی دو نفره بیضی یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که درسال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این تخت بادی دارای کیفیت بسیار خوب و دوام بسیار بالایی می باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که در فروش این تخت بادی بسیار تاثیر گذار بوده طراحی بسیار زیبای بدنه آن می باشد که منحصر به فرد بودن و زیبایی بسیار بالایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود. در قسمت بالایی این تخت بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد کردن تخت این بالش به صورت خودکار شکل گرفته و با وجد آن شما دیگر نیازی به استفاده از بالش های مجزا ندارید. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما در هنگام خواب جلو گیری می کند. فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ طوسی می باشد که زیبایی بسیار خاصی به آن بخشیده است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تخت بادی بپردازیم.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید تخت بادی باید به ان توجه بسیاری نمود قسمت جنس و کیفیت بدنه آن تخت می باشد که بایستی دارای بدنه ای مقاومت و با دوام باشد تا بتوان مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمود. همچنین در ساخت آن باید از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شود تا هیچ گونه ضرری برای پوست انسان نداشته باشد و کاملا ضد حساسیت باشد. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس PVC با رویه مخمل بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تخت از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف این تخت نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی : 

همانطور که می انید تخت خواب های بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تخت خواب های ثابت می باشد. این تخت بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را نسبت به تخت خواب های ثابت درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از ان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و یا استراحت استفاده نمود. این تخت بادی در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که این ارتفاع نیز همانند سایر قسمت های این تخت استاندارد بوده تا افراد سالمند و نا توان بتوانند به راحتی از ان استفاده کنند. تحمل وزن این تخت بادی 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. 

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی مجزا بر روی این محصول قرار داده شده است. ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تخت را باز کرده و پس از متصل کردن پمپ به برق آن را روشن کرده و به دهانه هوای تخت وصل می کنید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. سپس پمپ را خاموش کرده و آن را از تخت جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • از پرش بر روی آن خودداری کنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
ساختار نیم دایره ای و بالش سرخود
دارای سطح موازی
طرح روی بدنه : موج دار ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...