تخت خواب بادی دو نفره سفارش اروپا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 163 سانتی متر
  • ارتفاع: 49 سانتی متر
3,265,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره سفارش اروپا یک محصول با کیفیت از سایت اصلی اینتکس و نمایندگی فروش محصولات بادی intex با گارانتی و ارسال رایگان

تخت خواب بادی دو نفره سفارش اروپا یکی از بهترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و کناره ها و همچنین از روکش طرح چرم در قسمت زیرین ساخته شده است. این تخت خواب در حقیقت از نشیمنگاهی مواج و مخمل طراحی شده که علاوه بر ایجاد سطحی طبی و ضد تعریق می تواند محلی بسیار آرام برای خواب و نشستن بر روی آن ایجاد نماید. این کالا از یک برآمدگی در قسمت فوقانی خود بهره برده که می تواند به عنوان بالش بادی سرخود استفاده شود. قسمتی از بدنه که با باد کردن خود استخر این قسمت نیز به شکل خودکار شکل خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به پمپ باد برقی سرخود با قابلیت پمپاژ و مکش باد و همچنین ساختار طبقه ای اشاره کرد.

همانطور که اشاره داشتم این تخت خواب بادی از نوع طبی می باشد، به این منظور که در ساختارهای داخلی خود از الیاف و پل های ابریشمی استفاده کرده است تا فشار به صورت یکسان وارد شود و به هنگام خواب آناتومی بدنی شما در بهترین حالت قرار بگیرد. سطح رویه این محصول به صورت مواج تعبیه شده است تا با گردش هوای ایده آلی که به وجود می آورد از تعریق بدن جلوگیری به عمل آورد و با خیالی راحت بتوانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی نیز استفاده کنید. طول 210 سانتی متری این محصول باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای افراد قد بلند نیز استفاده کنید و این امر به صورت کاملا استاندارد در آمده است. همچنین عرض 165 سانتی متری این تخت نیز به همانند تخت های خانگی در آمده است تا به هنگام استفاده دو نفره بزرگسال نیز با محدودیت رو به رو نباشید.

قابلیت تحمل وزن نیز از دیگر فاکتورهایی است که در هنگام خرید تمامی محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی باید مدنظر باشد تا بررسی کنید آیا این محصول می تواند پاسخگوی نیازهای تان باشد یا نه؟ به گفته برند سازنده این تختخواب بادی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 275 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و باعث شده تا بتوانید به صورت دو نفره برای افراد سنگین وزن نیز با خیالی راحت از آن استفاده کنید. این تخت خواب بادی از حمله تخت هایی است که به صورت سراسر در تمامی قسمت های بدنه آن از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است تا سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد داشته باشد. وجود یک ساک حمل دسته دار به همراه تعبیه شده پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به برق شهری بر روی بدنه تخت باعث شده تا مشکلی برای جا به جایی و همچنین راه اندازی آن نیز نداشته باشید.

در تولید هر محصولی یک سری محدود از تولیدات هستند که به صورت سفارشی و با ویژگی ها خاصی تولید می شود ، این موضوع در تولید تخت های بادی نیز صدق می کند و شرکت اینتکس که سابقه بسیار زیادی در تولید محصولات بادی دارد در ساخت تخت خواب بادی دو نفره سفارش اروپا این موضوع را در نظر داشته و یک تخت بادی متفاوت به سفارش اروپا تولید کرده و به بازار عرضه کرده است. این تخت بسیار با کیفیت و طراحی آن بسیار شیک و زیبا می باشد. شرکت اینتکس سازنده این محصول تمام محصولات تولیدی خود را به اکثر کشور ها صادر می کند. هر خریداری که قصد خرید محصولات اینتکس بخصوص تخت بادی در طرح و مدل های مختلف دارد می تواند با مراجع به سایت شرکت اینتکس تهران محصول مورد نظر خود را بسته به نیازی که دارد خریداری کند.

طراحی

از آن جا که تخت خواب بادی دو نفره سفارش اروپا به سفارش اروپا طراحی و تولید شده است از زیبایی بسیار قابل توجه برخوردار می باشدو بسیار مشتری پسند است. این تخت بادی در نوع خانگی طراحی شده و بسیار برای دکور اتاق خواب مناسب می باشد. طراحی این تخت از هر لحاظی نسبت به محصولات دیگر بهتر و مناسب تر می باشد. از جمله ابعاد که برای استفاده دو نفر از این تخت بسیار مناسب و قابل توجه است. در طراحی جنس و مواد استفاده شده برای جنس تخت نیز بسیار توجه شده است. لازم به ذکر است که طراحی این تخت طوری است که دارای یک بالش بادی سرخود می باشد که استفاده از این تخت را آسان و لذت بخش تر کرده است.

مشخصات فیزیکی 

در بخش قبلی هم به این موضوع اشاره شد که ابعاد این تخت بسیار مناسب بوده و دو نفر به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. طول این تخت بادی دو نفره 210 سانتی متر ، عرض تخت بادی 163 سانتی متر و ارتفاع آن 49 سانتی متر می باشد که ارتفاع استانداری برای یک تخت بادی می باشد. در ساخت بخش های مختلف این تخت از پی وی سی با کیفیت بالا استفاده شده است و مقاومت بسیار خوبی دارد. جنس روبه تخت از پی وی سی با رویه مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی مخملی و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد که علاوه بر مقاومت زیبایی خاصی یز به این محصول بخشیده اند.

جمع بندی

در استفاده تخت های بادی دارا بودن پمپ باد یک موضوع مهم است که خریداران به آن توجه بسیاری دارند. حالا در صورتی که این پمپ بصورت سرخود و در نوع برقی روی تخت باشد بسیار مناسب می باشد و حالب توجه است. تخت خواب بادی دو نفره سفارش اروپا نیز داری یک پمپ باد سرخود از نوع برقی می باشد. دارا بودن ساک حمل یک امر مهم در خرید یک محصول بادی می باشد چرا که می توان با ساک حمل به راحتی محصول مورد نظر را جابجا کنیم.

نوع
خانگی
طول
210 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
49 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد برقی سرخود
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...