تخت خواب بادی دو نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت یکی از محصولات بادی پر کاربرد که با قیمت ارزان در نمایندگی سایت اینتکس تهران به فروش می رسد.

تخت خواب بادی دو نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که ر سال 2018 تولید  و روانه بازار شده است و به محض ورود به بازار توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد بتواند به یکی از تخت خواب های بادی پر فروش در بازار تبدیل شود. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخملی بوده و رنگ آن نیز به رنگ کرمی می باشد. قسمت کناری آن از وینیل طرح چرم می باشد و کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز دارد.

 این محصول در ابعادی همانند طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 275 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8.7 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت می باشد و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. از این محصول می توان درون منزل، محل کار، اتاق خواب و خانه های دانشجویی استفاده کرد. همچنین این تخت بادی دارای یک عدد ساک حمل می باشد که می توانید با خالی کردن باد تخت، آن را درون ساک قرار داده و به آسانی تخت بادی را با خود حمل و جا به جا کنید. شما می توانید این تخت خواب بادی را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت خواب بادی دو نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت یکی از سری محصولات بسیار پر کاربرد می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است و در سال 2018 روانه بازار شد. این محصول به دلیل زیبایی در طراحی و بدنه ی بسیار با کیفیتی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی در بازار تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شکل کلی این تخت خواب بادی همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ قهوی ای نی می باشد. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. نحوه کارکرد این موج های بسیار ساده است. هنگامی که شما بر روی آن قرار می گیرید این موج های سبب می شوند تا فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شود و از این فضا هوا به جریان بیافتد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری کند. تخت خواب های بادی اصولا دارای مزیت های بسیاری نسبت به تخت های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمترین معیار هایی می باشد که هنگام خرید یک محصول بادی باید به آن توجه نمود. محصولات بادی دارای حساسیت هایی هستند. به همین خاطر در هنگام ساخت آن ها باید از با کیفیت ترین مواد و دقیق ترین طراحی استفاده کرد تا بتوان مدت زمانن بیشتری این تخت ها را مورد استفاده قرار داد. جنس این تخت بادی از وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده است و سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به هیچ عنوان در دما های مختلف تعغییر حالت نمی دهد و شما می توانید از آن در هر دمای محیطی استفاده کنید. قسمت کف این تخت خواب بادی از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است. این دو لایه بودن کف تخت بادی علاوه بر ضد آب شدن آن سبب شده تا مقاومت آن را در برابر اجسام تیز بالا ببرد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را نسبت به تخت خواب های ثابت درون منزل اشغال می کند. این تخت خواب بادی در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که بسیار کوچک تر از تخت خواب های ثابت می باشد . می توان به راحتی آن را در صورت نیاز نداشتن جمع کرد و در گوشه ای از منزل قرار داد. تحمل وزن این محصول نیز 275 کیلو گرم می باشد که می تواند به راحتی مورد استفاده افراد سنگین وزن قرار بگیرد. مقاومت این تخت با قدری خوب است که دیگر نیازی به نگرانی از بابت پاره شدن آن در اثر فشار زیاد نمی باشد. وزن آن نیز 8.7 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تخت های ثابت می باشد. این محصول را می توان هنگام جا به ججایی بادش را خالی کرد و درون ساک حملی که بر روی خود این محصول موجود می باشد قرار داد و آن را به آسانی با خود به محیط دلخواه برد. از این تخت خواب بادی 2 نفره می توان درون منزل، محل کار، اتاق خواب و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده کرد.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی 110 ولت بر روی خود این محصول موجود می باشد و دیگر شما نیازی به هزینه کردن اضافی بابت تهیه پمپ ندارید. ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. با توجه به متصل بودن پمپ به بدنه تخت، دو شاخه آن را به برق متصل کرده و با روشن کردن پمپ کار باد کردن تخت را آغاز کنید. پس از مدتی که گذشت و تخت فرم کلی خود را گرفت پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی خودداری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
رویه کامفورت و طبی
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای بیماران عضلانی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...