تخت خواب بادی دو نفره SimplySleeper

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره SimplySleeper یک محصول با کیفیت از نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه intex و سایت فروش آنلاین محصولات بادی

تخت خواب بادی دو نفره SimplySleeper یکی از جدید ترین تخت خواب های بادی با کیفیت بدنه بالایی بوده که از ویژگی های بسیار مهمی مانند طبی و ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. محصولی که برای استفاده در اتاق های خواب طراحی شده و جایگزینی مناسب برای تخت های فلزی و یا چوبی خواهد بود. این تخت ساخته شده از جنس وینیل با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. این تخت بادی دارای رویه ای با طراحی مواج بوده و به دلیل داشتن روکش مخمل در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاوم خواهد بود. این محصول دارای یک پمپ باد برقی دو کاره به صورت سرخود داشته که از قدرت پمپاژ بالایی برخوردار است. این پمپ باد قابلیت مکش باد را نیز خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن یک ساک حمل برای جا به جایی آسوده تر می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید . 

تخت خواب بادی دو نفره SimplySleeper از محصولات بادی بسیار با کیفت و زیبا می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. فرم کلی آن همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ بدنه کرمی می باشد. این مصحول به دلیل ساختار و طراحی بسیار خوبی که دارد وانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شده و رضایت اکثر خریدارنش را به خود جلب کند. این تخت خواب بادی دارای سطح مواج بوده که این رویه مواج سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت خواب بادی 2 نفره می پردازیم. 

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمترین و یکی از اصلی ترین نکاتی می باشد که هنگام خرید هر گونه محصولی به آن توجه شود. به خصوص هنگام خرید محصولات بادی که این گونه محصولات معمولا دارای حساسیت بالایی بوده و بایستی دارای دوخت با کیفیتی باشند. بدنه این تخت خواب بادی از وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش دیواره کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و که مقاومت خولی در برابر فشار ناشی از وزن های زیاد داشته و به راحتی دچار پارگی نمی شود. قسمت کف این تخت خواب بادی از وینیل دو لایه بوده که استحکام بسیار بالایی در برابر اجسام تیز داشته و دارای خاصیت ضد آب نیز می باشد. از این محصول می توان دورن منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی 2 نفره دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که طریقه استفاده از آن بسیار راحت می باشد و فضای کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 198 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 48 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز کاملا استاندارد بوده و مناسب برای استفاده افراد سالمند و ناتوان می باشد. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 7.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. ابعاد بسته بندی این تخت خواب بادی بسیار کوچک بوده و به راحتی و با کمترین اشغال فضا درون صندوق ماشین جا شده و می توان آن را با خود به مسافرت برد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ بادی نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تشک قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تشک را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک باید باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به تشک بادی نزنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک خودداری نمایید.
نوع
خانگی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
لایه های داخلی موازی عرضی
ساختار بدنه سه لایه
دارای والف دو قفله
جنس بدنه از وینیل با رویه جیر
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد برقی دو کاره
مناسب بزرگسالان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل ، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
SimplySleeper

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...