تخت خواب بادی طبی 1 نفره با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
5,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی طبی 1 نفره یکی از محصولات بادی بست وی می باشد که با قیمت ارزان در فروشگاه اصلی نمایندگی اینتکس و محصولات بادی به فروش می رسد.

تخت خواب بادی طبی 1 نفره با پمپ 220 ولت  یکی از جدید ترین و دوست داشتنی تریت تخت خواب های بادی 1 نفره بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است و در همان بدو ورود توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. بدنه این محصول از وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تخت شده است. بخش کناری آن نیز از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار داشته و به خوبی می تواند افراد سنگین وزن را نیز تحمل کند. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که این موج ها سبب ضد تعریق شدن تخت خواب بادی شده و از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن قرار می گیرید جلو گیری می کند. این محصول در ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن نیز 140 کیلو گرم می باشد که البته می تواند وزن های بیشتر را نیز تحمل کند. جنس و کیفیت بدنه این تخت خواب بادی بسیار مرغوب بوده و یک محصول با دوام محسوب می شود که چه از لحاظ راحتی در استفاده و چه در هزینه بسیار به صرفه تر از تخت خواب های ثابت می باشد. از این تخت خواب بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، استراحت و مطالعه کتاب یا روزنامه استفاده کرد. شما یم توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت خواب بادی طبی 1 نفره با پمپ 220 ولت یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول به دلیل زیبایی و طراحی بسیار منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی این تخت خواب بادی به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ کرمی می باشد که بسیار زیبا نیز می باشد و به راحتی می توان آن را با هر نوع دکوراسینوی درون منزل ست کرد. از این تخت خواب بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. این موج ها به این صورت کار می کنند که هنگامی که شما بر روی تخت قرار می گیرید فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت بادی ایجاد می شود که از این فضا هوا جریان پیدا می کند و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. تخت خواب های بادی معمولا دارای مزیت هایی نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت .

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی مانند سایر محصولات بادی بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و همینطور حمل نقل راحت تری نسبت به این گونه تخت ها دارند. این محصول در ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تمل وزن آن 140 کیلو گرم بوده و داری وزن 5.9 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت می باشد و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. همانطور که در ابتدا گفته شد از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد که طریقه استفاده آن بسیار راحت تر از تخت های ثابت می باشد. همینطور این تخت خواب بادی دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که به وسیله آن می تونید در هنگام جا به جایی منزل و یا با خود حمل کردن تخت، باد تخت خواب بادی را خالی کرده و آن را درون ساک حمل قرار دهید تا عمل حمل برایتان راحت تر شود.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

 از مهمترین و اصلی ترین معیار هایی است که هنگام خرید یک محصول بادی بایستی به آن توجه نمود. تمامی افراد هنگامی که می خواهند این گونه محصولات را خریداری کنند دارای یک سری نگرانی از بابت کیفیت بدنه و دوام آن محصول می باشند که این بار هم شرکت بست وی توانسته است با تولید این تخت خواب باید با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت مرغوب را به مشتریان خود ارائه کند. سطح این تخت خواب بادی از وینیل بوده که با روکش مخملی پوشانده شده است. این روکش مخملی موجب نرم تر شدن سطح تخت بادی شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تخت بادی نیز ای وزینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به راحتی پوسیده و یا پاره نمی شود. قسمت کف آن نیز به از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است. دلیل دو لایه بودن کف آن این است که علاوه بر ضد آب بودن دارای مقاومت بیشتری در مقابل اجسام تیز می شود.

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک عدد پمپ باد احتیاج می باشد که یک عدد از نوع دو کاره 220 ولت بر روی خود این محصول موجود می باشد. پس از آماده کردن پمپ تخت خواب را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای تخت بادی را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. با دکمه پاور پمپ و فشردن آن می تواند کار باد کردن تخت را اغاز کنید. پس از این که تخت حالت کلی خود را گرفت و به اندازه کافی باد شد پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تخت بادی را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید. 

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان بادش که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی جلو گیری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای بیماران عضلانی
طبی
دارای رویه کامفورت
دارای پمپ باد دو کاره 220 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...