تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت یکی از محصولات بادی جدید می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی intex و فروشگاه حضوری اینتکس عرضه می شود

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی از شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این تخت خواب بادی به محض ورود به بازار توانست تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. این محصول دارای بدنه ای با فرم مستطیلی بوده و رنگ آن نیز کرمی می باشد. در اطراف سطح این تخت بادی لبه هایی تعبیه شده که باعث می شود هنگامی که روی تخت جا به جا می شوید از تخت به پایین نیافتید و خطری شما را تهدید نکند. سطح این تخت خواب بادی نیز به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن در حال استارحت هستید جلو گیری می کند. بدنه این محصول از وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم می باشد و همسنطور قسمت کف آن به صورت دو لایه طراحی شده است که از مقاومت بالایی بهره می برد. این تخت خواب بادی علاوه بر پمپ باد 110 ولت دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که می توانید با خالی کردن باد تخت، تخت بادی را درون آن قرار داده و آن را با خود به هر جا که تمایل داشتید جا به جا کنید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت

تخت های بادی یکی از پرطرفدارترین محصولات کارخانه بست وی بوده که با تنوع بالا و برای تمام سنین طراحی و تولید می شود. این گروه از محصولات موجب شده تا شما در زمان استراحت احساس آرامش داشته و با در نظر گرفتن ساختار پرتابلی که داشته بتوانید به صورت موقت و یا جایگزین از آن ها استفاده کنید. تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت یک نمونه از این محصولات بوده که در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده زیرا که این محصول کاملا طبی و استاندارد تولید شده است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید تخت بادی را برای رده سنی بزرگسال دارید توصیه می کنیم با ما همراه شوید.


طراحی ظاهری تخت خواب بادی

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت یک نمونه محصول مستطیل شکل بوده که ارتفاع دیواره های آن از ساختاری سه لایه تشکیل شده تا بستر خواب شما حالت فنری یافته و نرمی آن افزایش یابد. همچنین رویه اصلی این تخت بادی به صورت طبی طراحی شده زیرا می توانید بر روی این رویه خطوط موازی را مشاهده کرده که موجب مواج شدن این بدنه شده تا با ایجاد گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه تخت بادی از تعریق شما در زمان خواب اجتناب کند. لبه اصلی این محصول نیز در قسمت رویه دارای بالش بادی سرخود بوده تا ستون فقرات شما در زمان استفاده در حالت استاندارد حفظ شود. برای راه اندازی سریع محصول یک پمپ بادی برقی بر روی آن تعبیه شده که با استفاده از برق شهر کار می کند.


اقلام همراه تخت خواب بادی

یکی دیگر از پارامتر هایی که فرد در زمان خرید تخت بادی به آن توجه داشته بدون شک مربوط به تجهیزات جانبی و اقلام همراه محصول بوده تا فرد از خرید مجدد معاف شده و بتواند به راحتی از محصول خود استفاده کرده و لذت ببرد. در همین راستا بیان می کنیم که در داخل بسته بندی  تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت یک عدد ساک حمل پارچه ای قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید از تخت بادی خود در زمان جمع اوری شده مراقبت کرده و همچنین در هنگام جا به جایی مشکلی نداشته باشید. رویه اصلی این محصول نیز ساختاری دولایه از نوع وی پی سی فشرده با روکش جیر داشته که طول عمر بالایی دارد. اما در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست می توانید این مشکل را با استفاده از برچسب تعمیراتی که به همراه محصول بوده برطرف سازید. این محصول همچنین در لبه بالایی خود دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود بوده که کلیدی دو طرفه دارد. با فشرده این کلید می توانید محصول را باد کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین در زمان جمع اوری با فشرده همان کلید در جهت عکس باد داخل این محصول را تخلیه خواهید کرد. این تخت بادی همچنین دارای یک عدد دفترچه راهنما بوده تا بتوانید به طور کامل با روش های راه اندازی و جمع اوری محصول همچنین روش های مراقبت از آن به طور کامل اشنا شوید.


سایز و تحمل وزن تخت خواب بادی

تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 191 سانتی متر و عرض آن معادل با 97 سانتی متر  می باشد. ارتفاع بدنه این محصول نیز 43 سانتی متر در نظر گرفته شده تا در زمان برخاستن از روی بدنه این محصول کمترین میزان فشار به ستون فقرات فرد وارد شود. وزن بدنه این تخت بادی نیز 6 کیلوگرم بوده که موجب می شود به  راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه این محصول نداشته و این تخت بادی می تواند تا 140 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل نماید.


خرید تخت خواب بادی

برای خرید تخت خواب بادی طبی 1 نفره بست وی با پمپ 110 ولت و سایر تخت های بادی یک نفره و دو نفره می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را کاملا اورجینال و اصل و با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد جدید و قوی
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین مختلف
دارای پمپ باد جدید دوکاره سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...