تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس در ایران , سایت آنلاین خرید محصولات بادی خریداری نمایید.

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت از سری محصولات جدید و باکیفیت شرکت بست وی است که مناسب برای استفاده یک نفر بوده و به صورت کاملا شیک و جذاب طراحی و تولید شده است. این محصول رویه مواجی دارد. این رویه مواج باعث شده تا در هنگام خوابیدن بر روی این کالا از تعریق شما جلوگیری شده و نرمی و لطافت را به راحتی بر روی ان احساس کنید. هم چنین کناره های این محصول هم بلند تر از نقاط دیگر این تخت خواب طراحی شده که باعث شده تا از پرت شدن شما به پایین جلوگیری شود. هم چنین در قسمت بالایی این کالا هم بالش بادی این محصول به چشم می خورد که بسیار با کیفیت و نرم است. هم چنین این کالا از دو رنگ کرم و مشکی طراحی شده است که این تضاد رنگی باعث زیبا تر شدن این محصول شده است. علاوه بر این ها خود این تخت خواب دارای پمپ باد است که شما را از این بابت بی نیاز کرده است. شما هم اگر قصد خرید یک تخت خواب بادی یک نفره را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم مورد نظر خود قرار داده و ان را به راحتی با بهترین قیمت از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید . 

در قسمت بالایی این تختخواب بادی می توان یک بالشت بادی سرخود را مشاهده کرد که دیگر نیاز شما به همراه داشتن بالشت های سنتی را برطرف می کند. مدت زمان راه اندازی این تخت بادی با استفاده از پمپی که بر روی آن به صورت سرخود تعبیه شده است سه الی چهار دقیقه می باشد و راه اندازی آن به سادگی زدن یک دکمه است. همچنین پمپ باد سرخود این تخت بادی به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد نیز به کار گرفته می شود. همچنین رویه مواج این تخت خواب از تعریق بدن جلوگیری می کند و باعث می شود تا به گزینه ای ایده آل برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی بدل شود.

این تخت بادی با توجه به طول 191 سانتی متری که دارد شرایط را برای استفاده افراد قد بلند نیز فراهم آورده است و طولی به اندازه تختخواب های چوبی دارد. همچنین قابلیت تحمل وزن 136 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا در جهت استفاده از آن برای افراد سنگین وزن نیز محدودیتی نداشته باشید. با توجه به تعبیه شده پمپ باد برقی سرخود بر روی بدنه این تخت بادی، باید بگوییم که وزن آن کمی از سایر تختخواب های بادی تک نفره سنگین تر شده است و به 8 کیلو گرم رسیده که البته با توجه به قرار گرفتن ساک حمل دسته دار درون بسته بندی این محصول، جا به جایی آن به سادگی امکان پذیر است.

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت یک نمونه از تخت بادی استاندارد یک نفره بوده که در کارخانه بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است. این تخت بادی سبک و قابل حمل بوده و در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری می شود. البته تحمل وزن بالای بدنه و کیفیت فوق العاده بالایی که این محصول داشته موجب شده تا آن را در گروه تخت بادی های پرفروش قرار دهند. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد اشاره کنیم. پس برای خرید تخت بادی به صورت اینترنتی و حضوری پیشنهاد می کنیم تا پانتهای این بخش همراه با ما باشید.

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت | نمایندگی اینتکس


بدنه طبی و زیبا تخت بادی

تخت های بادی جهت جایگزینی برای تخت های چوبی و فلزی به صورت دائم و موقت طراحی شده به همین دلیل بوده که نیاز به یک بستر نرم و طبی برای راحتی شما در زمان استراحت داشته و زیبایی ظاهری آن ها حائز اهمیت می باشد. تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت نیز یک نمونه از تخت بادی مستطیل شکل بوده که جهت استفاده یک نفره در تمامی رده های سنی توسط شرکت بست وی معرفی می شود. این تخت بادی در بخش ارتفاع از ساختاری سه لایه برخوردار بوده که موجب می شود بستر خواب شما حالت فنری و نرمی داشته و در زمان استفاده طولانی مدت و دائم و زمان برخاستن و نشستن بر روی محصول کمترین فشار به بدنه وارد گردد. رویه اصلی این تخت بادی مشبک و مواج بوده که با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد. این رویه مواج همچنین موجب می شود محیط خواب شما نرم بوده و دمای مطبوعی را در این بخش احساس کنید. لبه های این محصول بادشو بوده و لبه بالایی آن از حجم نسبتا بزرگتری برخوردار می باشد. به همین دلیل بوده که از بخش می توانید به عنوان بالش بادی سرخود این تخت بادی استفاده کرده زیرا این میزان حجم می تواند تمامی فضای خالی ستون فقرات در بخش گردن را پوشش داده تا شما احساس راحتی داشته و لذت ببرید. دیواره این تخت بادی مشکی و ساده بوده و در مرکز آن تنها می توان یک نشان تجاری از کارخانه بست وی را مشاهده کنید. رویه مخمل محصول نیز کرم رنگ بوده و با دیواره آن یک تضاد زیبا را ایجاد می کند.


اقلام همراه تخت بادی

یکی از موارد مهمی که خریداران محترم در زمان انتخاب و خرید تخت بادی به آن توجه داشته مربوط به بخش تجهیزات جانبی و اقلام همراه محصول می باشد. زیرا در صورت کامل بودن تجهیزات جانبی بوده که شما می توانید با حفظ طول عمر بالای تخت بادی خود همواره و به صورت دائم از آن استفاده کنید. تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت یک نمونه از تخت بادی هایی بوده که تجهیزات جانبی مناسبی را ارائه می دهد. در بخش لبه بالایی این محصول یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده که با استفاده از برق شهر کار کرده و جهت راه اندازی محصول تنها کافی بوده این بخش را به برق شهر متصل کرده و کلید روشن کردن آن را بفشارید. این پمپ باد برقی دو منظوره بوده و با استفاده از کلید برگشتنی می تواند در زمان تخلیه باد داخلی و جمع اوری محصول نیز از آن استفاده کنید. این تخت بادی مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که شما می توانید در زمان نگهداری و جا به چایی این محصول از ان استفاده کرده تا کمترین اسیب به بدنه محصول وارد شود. در داخل بسته بندی این محصول همچنین یک برچسب تعمیرات وجود دارد. رویه محصول طول عمر و دوام بالایی داشته اما ممکن است در صورت استفاده نادرست دچار آسیب هایی نظیر سوراخی شود. شما می توانید با استفاده از این برچسب تعمیرات رویه محصول را ترمیم کنید.


ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت یک محصول مستطیل شکل بوده که 191 سانتی متر طول و همچنین 97 سانتی متر عرض دارد. ارتفاع بدنه محصول 43 سانتی متر در نظر گرفته شده تا در زمان برخاستن از تخت بادی کمترین فشار به ستون فقرات شما وارد شود. وزن بدنه این تخت بادی نیز تنها 8 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری حجم کمی را اشغال خواهد کرد. البته این وزن کم موجب افت کیفیت بدنه محصول نبوده و این تخت بادی می تواند وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.


خرید تخت بادی

برای خرید تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت اصل و اورجینال و با یک قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول را در سراسر ایران با ضمانت اصالت کالا دریافت نمایید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
رویه مشبک و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای رویه نرم
دارای لبه های بادی بزرگ
مناسب سنین مختلف
دارای پمپ باد دوکاره 110 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...