تخت خواب بادی 2 نفره بست وی مدل 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 2 نفره بست وی از سری محصولات بادی شرکت Bestway در نمایشگاه تخت بادی و فروشگاه مرکزی اینتکس و بست وی

تخت خواب بادی 2 نفره بست وی مدل 2018 از سری تخت خواب های بادی تولید شده جدید و بسیار دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول بادی به دلیل طراحی بسیار جذاب و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شده و رقیب بسیار جدی برای سایر تخت خواب های بادی شود. این محصول دارای ترکیب رنگی کرمی و قهوه ای بوده که بسیار جذاب می باشد و به راحتی با هر نوع دکوراسیونی ست می شود. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده است و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به آسانی پاره نمی شود. قسمت کف آن نیز از وینیل بوده که به صورت دولایه طراحی شده است و مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد. این محصول در ابعادی همانند طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. سطح این تشک باید نیز به صورت مواج طراحی شده که ضد تعرق می باشد و از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن در حال استراحت هستید جلو گیری می کند. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

تخت خواب بادی 2 نفره بست وی مدل 2018 از جدید ترین و زیبا ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای با طراحی منحصر به فرد بوده و دلیل زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی در دنیا تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را نیز به خود جلب کند. شکل کلی که این محصول دارد به شکل مستطیل بوده و دارای بدنه ای با رنگ قهوه ای می باشد و سطح این تخت بادی به رنگ کرم نیز است. شیار هایی بر روی سطح این تخت خواب بادی تعبیه شده است که در اصطلاح تخت بادی را به تخت بادی با سطح مواج تبدیل کرده است. مواج بوده سطح تخت باعث ضد تعریق شدن آن می شود و باعث می شود که هنگامی که شما بر روی آن دراز می کشید فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شده که از این فضا هوا جریان پیدا می کند و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. اصولا تخت خواب های بادی بسیار راحت تر از تخت خواب های ثابت مورد استفاده قرار می گیرند و دارای مزیت هایی نیز نسبت به تخت های ثابت می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی همانند سایر محصولات بادی بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و می توان از آن درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاه کرد. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر می باشد. تحم وزن این تخت بادی 273 کیلو گرم بوده که دو نفر به طور همزمان می توانند با خیال راحت بر روی آن قرار گرفته و استراحت کنند. وزن آن نیز 8.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. این محصول مورد تایید پزشکان نیز بوده که مناسب برای استفاده بیمارانی که درد های مفاصل و عضلانی دارند می باشد و می توانند با استراحت بر روی این تخت خواب بادی استاندارد، عمل خوب شدن خود را تسریع ببخشند و به سرعت سلامتی خود را به دست بیاورند.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

مهمترین معیاری که هنگام خرید یک تخت خواب بادی یا هرگونه محصول بادی دیگری بایستی به آن توجه کرد، کیفیت بدنه آن محصول می باشد. در واقع محصولا بادی که به طور مستقیم با پوست افراد در ارتباط است باید دارای مواد اولیه مناسبی بوده تا هیچ گونه ضرری به افرادی که از آن استفاده می کنند وارد نکند. بدنه ی آن محصول نیز باید از دوام بسیار بالایی برخوردار باشد تا که بتوان مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد. همه ی افراد هنگام خرید این گونه محصولات این نگرانی ها را دارند. اما شرکت بست وی که یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی به شمار می رود توانسته است با تولید محصولات بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نهایت محصولی با کیفیت مرغوب را به مشتریان خود ارائه کند. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل می باشد که این روکش مخملی سبب نرم تر شدنه سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار می باشد. قسمت کف این تخت خواب بادی از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است. این دولایه بودن باعث شده تا علاوه بر ضد آب بودن، تخت بادی دارای مقاومت بیشتی در برابر اجسام تیز باشد. از این محصول می توان برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده کرد.

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که می توانید برای تهیه آن به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن نمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ تخت واب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای تخت را باز کرده و سری پمپ را در آنجا می گذارید. پیشنهاد ما به شما این است که پمپ برقی، یک پمپ مناسب برای تخت خواب های بادی می باشد. چرا که زمان کمتری را صرف باد زدن تخت می کنید. در ادامه هنگامی که تخت خواب بادی به اندازه کافی باد شد، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تخت را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.


مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن، بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای لبه های بادی بزرگ
مناسب سنین بزرگسال
بدنه دو رنگ
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دریچه باد Dual Lock
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...