تخت خواب بادی 2 نفره فوم دار با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 2 نفره فوم دار با پمپ 110 ولت در نمایندگی فروش تخت خواب بادی و فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس با قیمت ارزان در تهران

تخت خواب بادی 2 نفره فوم دار با پمپ 110 ولت یکی از تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این تخت بادی یک وسیله بسیار کاربردی درون منزل می باشد که طریقه استفاده آن بسیار منساب تر از تخت های ثابت است و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت خواب های ثابت باشد. این محول دارای بدنه ای از جنس PVC بوده که سطح آن با روکش مخملی پوشانده شده است. این روکش علاوه بر نرم تر کردن سطح تخت، از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که دارای خاصیت ضد آب نیز می باشد. سطح این تخت خواب بادی صاف بوده و جنس آن نیز از فوم می باشد که بسیار نرم بوده و مقاومت بسیار خبی در برابر پوسیدگی دارد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. شما می توانید این تخت خواب بادی را از فروشگاه نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

تخت خواب بادی 2 نفره فوم دار با پمپ 110 ولت

تخت خواب بادی 2 نفره فوم دار با پمپ 110 ولت از محصولات جذاب و با کیفیتی بوده که توسط کمپانی نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است . ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا با بررسی کامل این  محصول ، نکات مثبت و منفی آن را برای شما شرح دهیم تا از خرید که می خواهید انجام دهید ، کامل مطلع شوید و اطلاعات جامعی را در خصوص آن ، داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تخت بادی به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سفید می باشد که بسیار نرم بوده و استفاده از آن بدون شک خستگی شما را کاملا از بین خواهد برد . این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای تخت های قدیمی چوبی و یا فلزی بوده که در قسمتی پشت آن یک محفظه برای جایگذاری پمپ برقی که به همراه آن است ، خواهد بود و می توانید در هر زمانی که تمایل داشتید آن را باد ، و یا جمع آوری بکنید .

جنس بدنه

جنس دبنه این کالا از pvc جیر و فوم بوده که بسیار مقاومت و کیفیت بالایی را در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا می باشد ، اما این مقاومت بالا به هیچ وجه باعث جلوگیری از نرم بودن این محصول نشده و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده بکنید و لذت ببرید . قابل ذکر است که روکش این تخت بادی از مخمل است و به همین دلیل به آسودگی لکه هایی که بر روی آن تشکیل می شود را می توان تمیز کرد ، همچنین از سر خودن بالش بر روی تخت جلوگیری می کند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن وزن این تخت بادی به ترتیب به این شرح است : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر ، تحمل وزن : 273 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 14.1 بوده که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا پمپ مربوط به آن را به مفظه اصلی خود ، که در پشت این تخت بادی قرار دارد قرار داده ، تا در عرض سه الی شش دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی نمایید و از آن استفاده کنید . در خصوص نگهداری این کالا باید ذکر کرد که توجه داشته باشید تا جمع دو نفری که بر روی این تخت به استراحت می پردازند ، به هیچ وجه نباید از 273 کیلو گرم بیشتر شود ، همچنین سعی کنید تا پس از استنفاده این تخت حتما آن را جمع کنید و در آخر وسایلات تیز را از این تخت بادی دور نگه دارید تا دارای یک تخت بادی با طول عمر بسیار بالایی باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی وارد شد می توانید آن را جمع کرده و به نمایندگی اینتکس تهران آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و از آن استفاده نمایید .

جمع بندی

تخت خواب بادی 2 نفره فوم دار با پمپ 110 ولت از محصولات بسیار زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سفید می باشد که بسیار زیبا خواهد بود . جنس بدنه این محصول از pvc جیر و فومم بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC جیر و فوم
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC چند لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای سطح ساده فومی
طبی و ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
دارای ساک حمل مخصوص
دارای پمپ باد برقی 110 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...