تخت خواب بادی Lightspeed سه رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی سه رنگ محصولی از شرکت Lightspeed در نمایشگاه تخت بادی و فروشگاه تخت خواب بادی و خرید حضوری محصولات بادی اینتکس و bestway

تخت خواب بادی سه رنگ محصولی فوق العاده و با کیفیت از شرکت Lightspeed که با تغییر ساختار تخت بادی خود باعث شده راحتی آن به شکل قابل توجهی افزایش یابد. این محصول کاملا ضد تعریق و طبی بوده و برای استفاده های طولانی مدت نیز مناسب است. بخش رویه آن از رنگ بندی قرمز تیره و بخش کناری از دو رنگ طوسی و قهوه ای سوخته بهره می برند که با تضاد رنگی، باعث افزایش زیبایی این تخت بادی شده اند. بخش بالایی با وجود وجود لایه های مواج مشابه سایر تخت خواب های بادی از دو لایه ابریشمی جداگانه نیز ساخته شده است که باعث می شود حسی مشابه محصولات سنتی به شما منتقل شود و لذت بیشتری از خوابتان ببرید.این محصول یکی از بهترین تخت خواب های تولید شده توسط این شرکت است که در بازار توانسته فروش خوبی داشته باشد . جنس این محصول بسیار محکم و مقاوم بوده و علاوه بر آن میتواند استراحتی راحت را برای شما به ارمغان آورد.این تخت خواب به دلیل وزن پایین و جنس با کیفیت بدنه میتواند جایگزین خوبی برای تخت خواب های سفت باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تخت خواب های بادی امروزه جایگزین بسیار خوبی برای تخت های معمولی یا چوبی شده اند چرا که این محصولات می توانند به مانند آن ها و حتی بهتر از آن ها بستر ایده آل و طبی را برای افراد فراهم کند و به آن ها اجاز دهد تا زمان های طولانی تری را بدون اینکه به اندام هایشان فشاری وارد شود از محصول استفاده کنند . این محصولات بسیار سبک هستند و امکان جابجا کردن آن ها با سهولت میسر می باشد . این محصولات در انواع بسیار متنوعی تولید شده اند که یکی از آن ها تخت خواب بادی lightspeed سه رنگ است ، این محصول بسیار زیبا دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی های کلی آن آشنا کنیم تا در صورت نیاز بتوانید در امر خرید تخت خواب بادی خود موفق باشید . پس در ادامه همراه ما باشید با نقد و بررسی این تخت خواب بادی خوشرنگ .

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای طراحی بسیار زیبایی است و شما کمتر تخت خواب بادی را می توانید پیدا کنید که چنین رنگ فوق العاده ای داشته باشد که در عین زیبایی بتواند آرگونومی ساخت بسیار عالی داشته باشد . این محصول یکی از آرگونومیک ترین تخت های بادی موجود در بازار است که شما عزیزان می توانید آن را داشته باشید چرا که ساختار طبقه ای و لایه لایه محصول باعث شده است تا تخت بسیار نرم باشد و بتواند به مانند تخت های فنری انعطاف پذیری بالایی داشته باشد . این محصول دارای سطحی صاف و نرم است که می تواند به خوبی منعطف شود و حالت بهتری را برای قرار گیری افراد فراهم کند . ساختار داخلی شبکه ای این تخت خواب باعث شده است تا مقاومت محصول بسیار بالا برود به صورتی که این ساختار می تواند از پاره شدن لایه های داخلی و بیرونی جلوگیری کند . 

جنس بدنه


جنس بدنه این محصول از وینیل ضخیم ساخته شده است که استفاده از این مواد باعث شده است تا محصول مقاومت بسیار بالایی داشته باشد ، وینیل که خاصیتی لاستیکی دارد می تواند به خوبی کش بیاید و در برابر فشار های بسیار زیاد مقاومت کند همچنین این جنس ضد آب بوده و می تواند به خوبی در تغییرات دمایی مقاومت کند . بسیاری از مواد نامرغوب اگر تحت تغییرات دمایی قرار گیرند خاصیت خود را از دست می دهند و ممکن است پاره شوند یا ترک بخورند . رویه این محصول علاوه بر بدنه وینیل آن از لایه دیگری از جنس ابریشم ساخته شده است تا علاوه بر زیبایی ظاهری که به محصول می دهد بتواند سطحی بسیار لطیف و نرم را به محصول بدهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این محصول برای استفاده دو نفر طراحی شده است و می تواند محیط استاندارد و کافی را برای آن ها فراهم کند چرا که ایعاد این محصول برابر است با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد . مساحت این محصول بسیار بزرگ و ایده آل بوده و ارتفاع آن نیز استاندارد است . وزن این تخت خواب بسیار مقاوم با ساختار لایه ای و شبکه ای تنها 13 کیلوگرم است که در مقایسه با تخت های چوبی یا فلزی بسیار ناچیز است . تحمل وزن این محصول نیز 273 کیلوگرم می باشد که نشان از مقاومت بسیار بالای محصول دارد .

راه اندازی و مراقبت

این تخت خواب بادی دارای یک پمپ باد سرخود می باشد که در بدنه محصول تعبیه شده است ، این پمپ که با جریان برق کار می کند می تواند عملیات مکش باد و وکیوم را انجام دهد تا شما عزیزان دیگر به صورت دستی وقت خود را برای باد کردن تخت هدر ندهید . مدت زمانی که این پمپ برای باد کردن یا خالی کردن محصول صرف می کند تنها 5 دقیقه است . مراقبت کردن از این محصول بادی بسیار مهم است چرا که بدنه این محصولات اسیب پذیر است به همین دلیل بهتر است از پریدن بر روی تخت و یا ضربه زدن با اجسام تیز جدا خودداری کنید . در صورت آسیب دیدگی این محصولات قابل تعمیر نیز می باشند .

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد می توان گفت که این محصول می تواند به عنوان یک تخت خواب کاملا ایده آل مورد استفاده قرار گیرد و بستری کاملا راحت را برای شما فراهم کند . شما عزیزان می توانید این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این فروشگاه بزرگترین مرکز فروش محصولات بادی در ایران بوده و می تواند بهترین بستر برای خرید شما هموطنان گرامی باشد .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با روکش ابریشمی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 13 کیلوگرم
با ارتفاع بلند
دارای سطح صاف و نرم
طرح روی بدنه: ساده ضد تعریق
دارای رویه ی طبی
ساختار داخلی: شبکه ای
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Lightspeed

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...