ترامپولین با حفاظ توری ورزشی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
18,760,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین با حفاظ توری ورزشی در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

ترامپولین با حفاظ توری ورزشی محصولی ویژگی از سری محصولات ورزشی موجود در بازار با کیفیت فوق العاده و منحصربه فرد که دارای تمام استانداردها می باشد. این وسیله ساخته شده از جنس پی وی سی چند لایه طرح چرم با الیاف فومی می باشد که با پایه های آهنی ضد زنگ تکمیل می شوند. ویژگی اصلی این محصول پرش راحت در فضای بزرگ درون این محصول است که می توان تا چند کودک در داخل آن جا پیدا کند و این نشان از ابعاد بسیار مناسب این محصول است ، طول این ترامپولین 180 سانتی متر ، همچنین عرض تشک 180 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 200 سانتی متر می بادشد که علاوه بر این محصول تحمل وزنی برابر 300 کیلوگرم را نیز دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ترامپولین با حفاظ توری ورزشی از سری محصولات با کیفیت بوده که می توان از آن در منزل و یا شهر بازی استفاده نمود . ما در این مقاله می خواهیم تا به طور کامل این کالا را با کمک متخصصانمان بررسی کرده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مکعب بوده واز زاویه های کناری دیواره هایی مربعی شکل می بینیم که در آن از رنگ های قرمز ، مشکی ، زرد و آبی ساخته شده است که بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود . در قسمت های دیواره این محصول ، پارچه توری شکلی طراحی شده که به غیر از تهویه هوا ، بتوانید بیرون را تماشا بکنید . همچنین شما می توایند این کالا را در شهر بازی ها گذاشته تا کودکان از آن استفاده بکنند .

جنس بدنه

می توان گفت که جنس بدنه یک کالا اصلی ترین دلیل آن برای خرید بوده و استفاده کردن از آن می باشد ، زیرا محصولی که دارای کیفیت بالایی باشد ، قطعا طول عمر بسیار بالایی را خواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پی وی سی چند لایه طرح چرم بوده و پایه های آهنی ضد زنگی را داشته که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

کسانی که قصد خرید این کالا را دارند ، حتما قبل از سفارش به ابعاد و سایز این محصول دقت نمایند تا پس از دریافت دچار مشکلی نظیر بزرگ بودن ترامپولین در محل مورد نظر نباشند . ابعاد ، تحمب وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 180 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر ، ارتفاع : 200 سانتی متر ، تحمل وزن : 300 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 18 کیلو گرم است به آسودگی می توان آن را حمل و یا جا به جا نمود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این ترامپولین ابتدا باید پایه های آن را به هم متصل کرده سپس تشک را نسبت به پیه های مخصوص به پایه ها وصل می کنید تا این کالا به آسودگی هرچه تمام تر راه اندازی شده و قابل استفاده باشد ، همچنین در صورتی که در راه اندازی این محصول به مشکل بر خوردید ، می توانید از دفترچه راهنما و یا با تماس به مشاوران ما ، کمک بگبرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وزن تعداد نفراتی که بر روی این محصول در حال تفریح و ورزش می باشند ، بیشتر از 300 کیلو گرم نشود ، همچنین وسایلات تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این ترامپولین ورزشی وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید با تماس با اینتکس تهران ، محصول خود را با تعمیرات تخصصی ، تعمیر کرده تا آن را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین با حفاظ توری ورزشی از محصولات با کیفیت و زیبا بوده که از آن می توانید در حیاط منزل و یا شهر بازی استفده نمایید . طراحی این محصول به صورت مکعبی شکل بوده و در آن رنگ های قرمز ، زرد ، مشکی و آبی به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده تا این کالا را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
180 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
-
جنس پایه ها
-
سنین مورد استفاده
-
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های مخصوص نصب
دارای حفاظ توری
بدنه ضد آب و ضد سایش
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...