ترامپولین تاشو 1.5 متری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.5 متر
  • عرض: 1.5 متر
  • ارتفاع: -
7,355,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگسال گرد zupapa مدل 2019 یک محصول زیبا و مقاوم بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار گردیده و با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان محترم مواجه شده است.

ترامپولین تاشو 1.5 متری از سری ترامپولین های تفریحی و ورزشی با حجم کم در حالت جمع شده بوده که دارای وزن مناسبی می باشد. یکی از ویژگی های این ترامپولین مربوط به بدنه ی آن میباشد که  قسمتی از بدنه توسط فنر های همراه ترامپولین به پایه ها نصب شده تا نهایت استحکام را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. همچنین جنس پایه های این محصول نیز از نوع فلز ضد زنگ بوده تا امکان استفاده در فضای باز به راحتی فراهم شود. این محصول در کمتر از یک ساعت نصب شده و قابلیت استفاده برای سنین 5 تا 70 سال را فراهم خواهد کرد. این ترامپولین ساخت شرکت iTRAM بوده که جنس قسمت کف آن ساخته شده از نوع پلی پروپیلن می باشد. بدنه ای با کیفیت و منعطف که علاوه بر ضد آب بوده در برابر سایش نیز مقاومت مناسبی خواهد داشت. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین تاشو با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

ترامپولین تاشو 1.5 متری

ترامپولین تاشو 1.5 متری محصولی هیجان انگیز برای تخلیه انرژی افراد می باشد که در محل های مختلف به ویژه منزل نیز می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد. این گونه ترامپولین ها که دارای ابعاد کوچک و مناسب هستند می تواند به راحتی به محل های مختلف جابه جا شود و در صورت نیاز جمع  آوری و مجدد به راحتی راه اندازی شود. ترامپولین ها ساختار پیچیده ای ندارند و به یک روش کار می کنند اما به وسیله همین روش کارایی گسترده ای پدید می آید. این محصول برای پرش و جامپینگ افراد درنظر گرفته شده است و می توان آن را برای نرمش ها و ورزش های پرشی نیز استفاده نمود. این محصول با بهره گیری از بهترین بدنه و بهترین کیفیت ساخته شده است تا در طول سالیان متمادی بتوان از بودن آن در منزل و یا مکان های دیگر بهره مند شد. در خصوص ترامپولین تاشو 1.5 متری مواردی در زیر آمده است که آن را مطالعه کنید.


موارد استفاده از ترامپولین تاشو

در مورد کاربرد چنین محصولی مواردی بسیاری برای بحث وجود دارد اما می توان گفت که برترین مورد استفاده آن برای ورزش می باشد و عمل چربی سوزی و تحرک را به دنبال دارد. این ویژگی و کاربرد خود برای تمامی افراد عمری مفید واقع می شود و برای تقویت عضلات و ماهیچه ها نیز موثر است. محصول مورد بحث دارای امکان استفاده در محل های کوچک نیز است بنابراین می توان آن را در اتاق خواب نیز راه اندازی نمود و از آن جایی که قابل حمل و سبک می باشد می توان آن را در سفر نیز به همراه داشت و در آن زمان میز از ورزش کردن قافل نشد. ترامپولین تاشو را برای بازی و سرگرمی کودکان نیز می توان خریداری کرد و برای آن ها محلی را ایجاد نمود که بتوانند در امنیت کامل و برخورداری از ایمنی مشغول تخلیه انرژی خود شوند و برای آن ها این عمل بسیار جذاب می باشد.


کوچک اما با دوام

برای استفاده یک محصول و ارزیابی کیفیت و دوام آن ابعاد ترامپولین مد نظر نمی باشد در واقع آن چیزی مورد نظر است که مرغوبیت آن را ضمانت می کند. مرغوبیت هر چیزی نیز در جنس آن خلاصه می شود چرا که اسکلت اصلی محصولات را بدنه تشکیل می دهد و در ارتباط مستقیم با محیط می باشد. ترامپولین تاشو دارای بدنه ای با جنس پلی پرو پیلن است که خاصیت کشش بسیار دارد و می تواند بیش ترین فشار را برای پرش تحمل کند. این بخش دارای ضخامت بالا می باشد و با بالاترین درجه کیفی در اختیار تمامی افراد قرار می گیرد و ضربه های زیاد را نیز تحمل می کند. علاوه بر چنین پوسته ای که دارای طول عمر بالا می باشد پایه هایی نیز محصول را از سطح زمین به صورت فاصله دار نگه داشته است نیز جنسی باکیفیت و با دوام داشته و می تواند وزن افراد را نیز تحمل کند. پایه ها دارای خاصیت ضد زنگ بوده و در تماس با آب دچار زنگ زدگی و شکستگی و همچنین پوسیدگی نمی شود. این امر خود باعث بالا رفتن طول عمر و دوام می شود و می توان آن را برای مدت های طولانی مورد مصرف و بهره برداری قرار داد.


مزیت خاصیت تاشو بودن

نکته بسیار مهم و ارزشمند این ترامپولین تاشو بودن آن است. این امر باعث می شود تا امکان باز و بسته شدن در کم ترین زمان موجود باشد و بتوان آن را در زمان احتیاج به جمع آوری در محل کوچک نگه داری کرد چرا که با تا کردن محصول دیگر ابعاد واقعی ترامپولین وجود ندارد و یک جسم بسیار کوچک تر برای نگه داری موجود می شود. همچنین برای به همراه داشتن در سفر ها نیز محل کوچکی از اتومبیل را اشغال می کند و این نکته مورد بسیار حائز اهمیتی است.


روش خرید اینترنتی

بهترین روش برای خرید ترامپولین تاشو 1.5 متری خرید غیر حضوری و اینترنتی است که تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس تهران انجام می شود.

نوع
خانگی
طول
1.5 متر
عرض
1.5 متر
ارتفاع
-
تحمل وزن
-
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
سنین مورد استفاده
کودکان و بزرگسالان
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های نصب
قابلیت تاشو و گرفتن حجم کم
مقاوم در برابر سایش و آب
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...