ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره

کد ۰۰۳۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 50 سانتی متر
  • عرض: 50 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره محصولی استاندارد و باکیفیت و جدید قابل خرید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش ترامپولین

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره یکی از محصولات ورزشی و تفریحی بوده که باعث تخلیه سالم انرژی کودکان در رده سنی یک الی پنج سال می شود. این محصول در سال جدید میلادی روانه بازار شده و با توجه به طراحی زیبا و ساختار بادوام خود توانسته در میان مردم به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول برای بازی کودکان بوده و برای ارتباط برقرار کردن با روحیات انها ساختاری زیبا با نمای فانتزی لاک پشت دارد. این محصول ساختاری گرد داشته و به صورت پرتابل طراحی شده است. زیرا دارای وزن بدنه 3.5 کیلوگرمی بوده که به راحتی نصب می شود. بر روی بدنه محصول یک دستگیره تعبیه شده که کودک با استفاده از ان می تواند تعادل خود را در زمان بازی مهیا سازد. برای تولید بدنه محصول از جنس پی وی سی استفاده شده که ساختاری نرم با قابلیت کشسانی و طول عمر بسیار بالا دارد. سازه های محصول از نوع فلز ضدزنگ و برای تولید پایه های ان از پلاستیک فشرده بهره برده می شود. این محصول قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 20 کیلوگرم را داشته و دچار اسیب نخواهد شد. این محصول با توجه به جنس بدنه باکیفیت در تمامی شرایط جوی اب و هوایی امکان استفاده داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید دچار اسیب نمی شود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره محصولی فانتزی و زیبا می باشد که با داشتن پایه های قوی و محکم می توان با اطمینان خاطر کودکان را به این محصول سپرد و برای آن ها شرایط بازی شاد و هیجان انگیز را مهیا ساخت. این محصول دارای طرحی با خلاقیت تمام است و رنگ شاد و روشنی که دارد در نظر تمامی کودکان باقی می ماند. این رنگبندی کودکان را به سمت ترامپولین کشیده و آن ها را راغب به بازی کردن می نماید. برای کودکانی که علاقه ای به تحرک ندارند و بازی های مهیج را انجام نمی دهند این محصول سبب شور و هیجان در آن ها شده و می تواند آن ها را به بازی تشویق نماید و وقت آن ها را به جای تنبلی با سرگرمی پر کند. نحوه طراحی و تولید چنین محصولی بسیار خاص می باشد و برای کودکان بسیار کوچک نیز مناسب است. برای استفاده از این محصول تنها کافی است که کودک شما بتواند بایستد بنابراین می تواند به آسانی با این وسیله بازی مشغول شود. مطالب زیر را جهت آشنایی بیش تر با ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره مطالعه کنید.


استوار و محکم

از نظر ظاهری تصور می شود که این محصول از استحکام کمی برخوردار است و از آن جا که برای کودکان است لازم نیست تحمل وزن زیادی را داشته باشد. اما بر خلاف آن چه که گفته شد این محصول کاملا محکم و سخت بر روی زمین ایستاده است و از هر گونه تکان خوردن در زمان بازی جلوگیری میکند. پایه های این محصول در انتهای خود جسمی داشته که از جنس پلاستیک است و به زمین چسبیده و از حرکت محصول جلوگیری می کند. کارایی این ترامپولین به جهت بازی های مهیج و پرش می باشد به همین دلیل نباید حرکت کند تا کودک دچار حادثه نشود. برای حفظ تعادل بیش تر محصول و افرادی که بر روی آن قرار دارند نیز دستگیره ای تعبیه شده است که بلند بوده و امکان گرفتن کودکان وجود دارد و با این کار می توان تعادل این افراد را برقرار کرد تا در زمان حضور در محصول واژگون نشوند و در حالت ثابت باقی بمانند. با توجه به این خصوصیات می توان در زمانی که مشغول فعالیت هستید فرزند خود را بر روی این ترامپولین قرار دهید و برای ساعت های زیاد آن را مشغول کنید.


بدنه ای ضد حساسیت

پوست بدن کودکان از لطافت خاصی برخوردار است و به این جهت باید برای آن ها محصولی را انتخاب نمود که دارای ایمنی لازم باشد و از مواد اولیه تشکیل شده باشد که غیر سمی نبوده و حساسیتی را ایجاد نکند. به همین جهت این محصول نیز دارای بدنه ای از جنس پی وی سی است که دارای طرح های فانتزی می باشد اما این طرح ها و رنگ ها برای بدن کودکان حساسیتی ایجاد نمی کند و سبب آسیب رسیدن به آن ها نمی شود. زمانی که حساسیتی را برای بدن کودکان ایجاد نکند می توان گفت که این ترامپولین محصولی خاص و منحصر به فرد برای بازی کودکان یک تا پنج سال است و تمامی نیازهای آن ها را برای هیجان و سرگرمی برطرف می کند.


موارد استفاده از ترامپولین

این محصول بی نظیر را می توان در منزل و حتی اتاق خواب نیز را راه اندازی کرد و از آن برای بازی کودکان استفاده نمود چرا که جای کمی را می گیرد و ابعاد 50 سانتی متری دارد و می توان آن را در محیط های کوچک نیز قرار داد. همچنین می توان این بازی و سرگرمی را در مسافرت برای فرزندان خود مهیا کرد و برای رفتن به مسافرت نیز آن را به همراه داشت. به علاوه امکان استفاده از این ترامپولین در محیط های باز نیز وجود دارد و می توان در حیاط ها و یا محل های دیگر نیز آن را نصب کرد و از آن استفاده نمود.


راه خرید ترامپولین

ترامپولین جامپینگ کودک با دستگیره را می توان از نمایندگی اینتکس تهران انتخاب و خریداری نمود و از مزیت های آن لذت برد.

نوع
خانگی
طول
50 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
20 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
PVC چند لایه
جنس سازه ها و دستگیره
فلز فولادی گالوانیزه
سنین مورد استفاده
1 الی 5 سال
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای طول عمر بالا
اقلام همراه
دفترچه راهنما
جنس پایه ها
پلاستیک فشرده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...