ترامپولین حفاظ دار گرد کودک

کد ۷۷۰۰۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 380 سانتی متر
  • عرض: 380 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
16,975,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار گرد کودک از نمونه ترامپولین های جدید و زیبای فروشگاه اینتکس می باشد که می توانید آن را با بهترین سطح کیفی به همراه ضمانت با قیمت استثنایی و ارزان تر از هر جای دیگر خریداری نمایید . ترامپولین ها با خاصیت فنری خود می توانند زمینه را برای جامپ زدن فراهم کند ، این وسایل که با ابعاد مختلفی تولید شده اند می توانند مورد استفاده کودکان و حتی بزرگسالان قرار گیرند ، این مدل یعنی ترامپولین حفاظ دار گرد برای کودکان طراحی شده و می تواند برای آن ها بسیار ایده آل باشد . حفاظ توری این ترامپولین همچنین به ایمنی محصول افزوده است تا کودکان بتوانند با خیال راحت از ترامپولین خود استفاده کنند . قطر این ترامپولین 380 سانتی متر می باشد که می تواند فضای زیادی را در اختیار کودکان قرار دهد با این ویژگی کودکان می توانند به طور همزمان از محصول استفاده کنند . جنس پایه های این محصول از فلز فولادی گالوانیزه ساخته شده به همین دلیل به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار مقاومت کند ، همچنین کف یا همان تشک محصول نیز از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است ، کف محصول با استفاده از فنر های با کیفیت به پایه متصل شده اند .

ترامپولین حفاظ دار گرد کودک

ترامپولین حفاظ دار گرد کودک برای جامپینگ و انواع ورزش های کودکان طراحی و ساخته شده است. این محصول می تواند محیطی را فراهم کند تا مخاطبان آن بتوانند در شرایطی امن و ایمن مشغول بازی و سرگرمی شوند. جامپینگ برای کودکان همواره مورد جذابی بوده و تمامی آن ها علاقه مند به انجام چنین بازی هستند و تمایل دارند زمان بسیاری را صرف این سرگرمی کنند چرا که با این فعالیت تمامی انرژی آن ها تخلیه شده و حس مطلوبی را پیدا می کنند. در داخل این محصول می توان انواع بازی ها را انجام داد و همچنین می توان برای تمرین ورزش های دو نفره مورد استفاده قرار گیرد. در زمان استفاده نیز برحسب ساختار محکم آن می توان اطمینان لازم جهت قرار گرفتن در داخل محصول را کسب نمود. مطالب زیر برای آشنایی بیش تر افراد با این ترامپولین حفاظ دار است که به آن ها توجه کنید.


قابلیت چند کاره محصول

همان طور که گفته شد این ترامپولین از مقاومت بالایی برخوردار است که این مقاومت در واقع برای استفاده های گوناگون تعبیه شده است. این وسیله برای جامپینگ کودکان می باشد که می تواند دو فرد را در خود جای دهد به علاوه می توان از این محصول برای تمرین ورزش هایی مانند کشتی و یا بوکس و مانند این ها استفاده کرد و باعث تقویت مهارت کودکان در این ورزش ها شد. این قابلیت ها همه در زمانی است که ترامپولین را می توان در محل های مختلف حتی در سالن های ورزشی نیز قرار داد و استفاده کرد. محل رفت و آمد به درون محصول از بخش بالایی آن است به همین منظور می توان از این وسیله به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد و تمامی فضای آن را پر از توپ های رنگی پلاستیکی کرد و از بازی کودکان لذت کافی را برد. 


بدنه مقاوم و ایمن

در محصولاتی که برای کودکان است می بایست بدنه مقاومت بالا داشته باشد و در ساخت آن مواد مرغوب به کار برود تا در تماس با پوست آن ها آسیبی وارد نشود و بدن آن ها دچار حساسیت نشود و همچنین بتوان وزن دو کودک را تحمل کند و پایه هایی مقاوم و با دوام داشته باشد. این محصول دارای ارتفاع بلند می باشد و با توجه به فاصله مناسب از سطح زمین می تواند جامپینگ های شدید را نیز تحمل کند و مانع برخورد کف محصول به زمین شود. بخش جامپینگ خاصیت کشسانی بسیاری دارد که به وسیله فنر های فلزی به بدنه و پایه ها متصل شده است. این پایه ها از جنس فلز فولادی گالوانیزه می باشد که خاصیت ضد زنگ دارد که باعث شده تا محصول را به راحتی بتوان شستشو داد. در محل هایی که رطوبت دارد نیز می توان این محصول را قرار داد و از مزیت های آن لذت برد. فنر های موجود در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر جامپینگ دارند و قادر به تحمل هر فشاری در زمان بازی هستند و با داشتن طول عمر بالا می توانند در گذر زمان مورد استفاده خیلی از افراد قرار بگیرد.


نحوه نصب محصول

برای نصب و راه اندازی این محصول می بایست ابتدا کفی یعنی بخش جامپینگ را به لبه محصول با استفاده از گیره های نگه دارند وصل کنید. انتهای گیره متصل به بدنه فنر های محصول قرار گرفته است و باعث کارایی دقیق این محصول می شود. حالا پایه های فلزی و مرغوب محصول در کنار هم قرار گرفته و ستون و اسکلت محصول را ایجاد می کند. در این زمان فقط حفاظ توری می ماند که باید در جای خود بنشیند. این توری دارای گیره هایی است که می توان آن را نیز به ستون ها متصل نمود و شکل نهایی محصول بدست می آید. این ترامپولین با چنین ساختاری توانسته جزو استوارترین محصولات به حساب بیاید.


خرید ترامپولین حفاظ دار

به منظور انتخاب و خرید ترامپولین حفاظ دار گرد کودک می بایست به صورت غیر حضوری اقدام کرد و این کار نیز با مراجعه به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران صورت می گیرد.

نوع
خانگی
طول
380 سانتی متر
عرض
380 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
تحمل وزن
79 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...