ترامپولین خانگی با قطر یک متر

کد ۹۰۰۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1 متر
  • عرض: 1 متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
7,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی با قطر یک متر محصولی زیبا و مهیج می باشد که با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس فلز ضد زنگ می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و نور مستقیم خورشید می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه پلی پرو پلین می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . یکی از مهمترین ویژگی این محصول قابلیت نصب دستگیره می باشد که امنیت آن را بالا می برد .

این محصول را می توانید برای یک ورزش مهیج در مکان های مختلف مانند منزل و حیاط استفاده نمایید . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد . ترامپولین یک متری خانگی دارای 1 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول یک محافظ وجود دارد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان سقوط صده ای به شما وارد نشود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین خانگی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

نوع
خانگی
طول
1 متر
عرض
1 متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
آلومینیوم ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در مراکز ورزشی
مناسب سنین مختلف
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
قابلیت حمل آسوده و کم جا
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...