ترامپولین ورزشی کودک با دستگیره

کد ۹۴۰۰۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 101 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 78 سانتی متر
7,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی کودک با دستگیره یک محصول جذاب و استاندارد برای ورزش و تفریح کودکان بوده که برای استفاده به همراه دستگیره در رنج سنی 3 الی 6 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول قادر است وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را تحمل کند. دلیل اعلام این رنج سنی برای استفاده ارتفاع دستگیره مخصول می باشد. برای تولید بدنه پرشی محصول از مرغوب ترین نوع پلی پروپلین استفاده شده که از طول عمر و نرمی بالایی برخوردار بوده و خاصیت کشسانی فوق العاده زیادی دارد. این محصول از سازه هایی با نوع فولاد ضدزنگ با وزن کم و توان تحمل وزن بسیار بالا تولید شده که برای اتصال به بدنه محصول از فنر های فلزی استاندارد بهره می برد. این فنر ها مجهز به روکش پی وی سی فومی با ساختار نرم بوده که در کناره های محصول با رنگ قرمز به چشم می خورد. این محصول با توجه به کیفیت بالای بدنه در فضای باز نیز امکان استفاده دارد. زیرا تاتبش مستقیم نور خورشید به ساختار کالا و همچنین قرار داشتن در تمامی شرایط جوی اب و هوا اسیبی به ان وارد نخواهد ساخت. سهولت نصب محصول و همچنین وزن کم بدنه ان امکانی ایجاد کرده تا ان را به عنوان یک همراه مناسب برای استفاده در سفر انتخاب کنید. پایه های این محصول مجهز به پی وی سی بوده که موجب ثبیت موقعیت محصول بر روی سطح زمین در زمان بازی می شود. با مراجعه به سایت نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این مخصول را خریداری نمایید.

ترامپولین ورزشی کودک با دستگیره

ترامپولین ورزشی کودک با دستگیره وسیله ای برای سرگرمی کودکان در روزهای تعطیل و اوقات فراقت می باشد و باعث علاقه مندی بیش تر آن ها به انجام ورزش های پر تحرک است. این محصول با داشتن ایمنی لازم توانسته رضایت تمامی خریداران خود را کسب کند و در مدت زمان کم جزو پرفروش ترین محصولات در مقایسه با محصولات مشابه شود. کودکانی که قصد بازی با هیجان بسیار را دارند و تمایل زیادی به چنین سرگرمی هایی نشان می دهند می توانند با خرید این ترامپولین تمامی نیاز های خود در مورد یک محصول با کارایی بالا و همچنین ضمانت کیفیت را برطرف کند. علاوه بر موارد گفته شده این محصول می تواند هدیه ای مناسب برای مناسبت های گوناگون مانند جشن تولد باشد و بتوان با آن کودکان را هیجان زده کرد. برای آشنایی بیش تر در مورد ترامپولین ورزشی کودک با دستگیره شما را به مطالعه مطلب پایین دعوت می کنیم.


جذابیت ظاهری

در محصولاتی که برای کودکان در نظر گرفته می شود می بایست علاوه بر کیفیت و درجه مرغوبیت کالا ظاهر آن نیز دارای جذابیت و زیبایی زیادی باشد و بتواند در وهله اول نظر کودکان را به خود جلب کند. این محصول خاص دارای بدنه ای به رنگ قرمز با خال خالی های سفید است که برای هر فردی خارق العاده به حساب می آید و می تواند مورد پسند کودکان مختلف به ویژه دختران قرار گیرد. پایه های محصول نیز دارای رنگ قرمز و مشکی هستند که با بدنه هماهنگ شده و ترکیب فانتزی را ایجاد کرده اند. 


کارایی بالای محصول

برای داشتن کارایی بالا در هر محصولی نیازمند بدنه ای باکیفیت و مقاوم می باشد که دوام بالا داشته و با ضربه و حرکات شدید بازی کودکان دچار صدمه نشود. این ترامپولین از بخش جامپینگ پلی پرو پیلن تشکیل شده است که خاصیت کشش فراوان داشته و با هر بار بازی می تواند به حالت اولیه خود برگردد. این محصول با پایه ها و اسکلت محکم و استوار از جنس فلز فولادی که ضد زنگ بوده می باشد و با فنرهای فلزی و محکم به بدنه وصل شده است. این فنر ها نیز ضد زنگ بوده و فاقد هرگونه امکان پوسیدگی هستند. فنر ها در لبه محصول قرار دارند و بر روی آن پوششی از جنس پی وی سی کشیده شده است که قابلیت دید فنر را گرفته و ظاهر زیبا را به محصول بخشیده است. در زمان انواع تحرک و بازی های هیجان انگیز می توان مقاومت و کارایی ترامپولین را بیش تر حس کرد و ایمنی لازم جهت این گونه فعالیت ها نیز به چشم می خورد. بخشی از محصول به صورت میله خمیده و محکمی است که برای انواع ورزش و نرمش ها به کار می رود و کارایی محصول را این چنین به مراتب بالاتر برده است.


استفاده خانگی 

این ترامپولین زیبا با داشتن ابعاد کوچک می تواند در منزل فضای بازی و سرگرمی کودکان را مهیا سازد. ابعاد آن که به شکل دایره است با قطر 101 سانتی متر می باشد و ارتفاع 78 سانتی متری دارد بنابراین برای راه اندازی و استفاده یک اتاق کوچک نیز کفایت می کند و نیازمند فضایی گسترده و بزرگ نمی باشد. با چنین ویژگی می توان محصول را با خود حمل نمود و حتی در میهمانی ها نیز به همراه داشت و برای کودکان در این دورهمی های بزرگتر ها فضایی سرگرم کننده را ایجاد کرد تا آن ها نیز از در کنار دوستان خود بودن احساس خوشحالی داشته باشند و وقت میهمانی را به بهترین شکل بگذرانند. در صورت تمایل می توان این محصول را در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار داد و در هوای آزاد از تفریح و بازی کودکان لذت برد.


نحوه خریداری 

برای خرید ترامپولین ورزشی کودک با دستگیره می توانید به سایت رسمی شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از طی مراحل لازم محصول را برای فرزندتان خریداری کنید.

نوع
خانگی
طول
101 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
78 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای طول عمر بالا
مناسب سنین 3 الی 6 سال
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...