ترامپولین کودک شش ضلعی آبی

کد ۹۴۰۰۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 280 سانتی متر
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک شش ضلعی آبی یک محصول بسیار زیبا و جذاب بوده که متناسب برای کودکان بالای 4 می باشد . این محصول که توسط برند محبوب skybound طراحی و ساخته شده است در مدت زمان بسیار کمی ، طرفداران و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده که به رنگ آبی می باشد و دور آن را پارچه توری ساخته شده ، که از فرزند شما در هنگام بازی و پرش ، از آسیب ها و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن جلوگیری می کند. لازم به ذکر می باشد که این پارچه توری مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش بوده و از آن در برابر کودک شما محافظت خواهد کرد. جنس رویه این محصول از pvc با روکش وینیل بوده و پایه های آن نیز از فلز فولادی گالوانیزه می باشد که دارای استحکام بالا ، و کیفیت و مقاومتی بسیار زیادی را در برابر آسیب و صدمات احتمالی می باشد. وزن این ترامپولین 49 کیلو گرم بوده و تحمل وزنی بالغ بر 75 کیلو گرم را داراست که برای صحیح استفاده کردن از این محصول ، حتما سعی کنید تا افراد بالای 75 کیلو گرم از این ترامپولین استفاده نکنند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای سفارشی را درب منزل دریافت نمایید.

ترامپولین کودک شش ضلعی آبی

ترامپولین کودک شش ضلعی آبی مرغوب ترین و خاص ترین محصول بازی و سرگرمی شرکت اینتکس می باشد که با برترین تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا طراحی شده است و می تواند فضایی را ایجاد کند که کودکان به صورت دست جمعی مشغول بازی و نشاط باشند. فضاهایی که برای بازی کودکان مهیا می شود می بایست زیبایی لازم را نیز داشته باشد و بتوان از دیدن آن لذت برد همچنین محوطه ای را برای کودکان ایجاد کند که علاوه بر شادی و بازی در داخل محصول احساس راحتی کنند تا در استفاده در ساعات زیاد این کودکان دچار خستگی نشده و لذت کافی را از گذراندن وقت در داخل محصولات بازی ببرند. با ایجاد چنین فضاهایی می توان تحرک و نشاط را به محیط های بسته از جمله منزل وارد کرد و کودکان را در چنین فضاهایی نیز سرگرم نمود. دسته بندی زیر درمورد خصوصیات ترامپولین مورد بحث است که آن را مطالعه کنید.


ترکیب فانتزی و خاص

به صورت کلی این ترامپولین دارای یک اسکلت فلزی می باشد که ساختمان اصلی محصول را تشکیل می دهد. بقیه بخش های این محصول در واقع بر روی اسکلت سوار شده و ساختار اصلی و جذاب ترامپولین را تشکیل می دهند. این اسکلت از بخش جامپینگی به شکل هندسیه شش ضلعی تشکیل شده است که پایه های محکم آن که باعث فاصله این بخش با سطح زمین هستند مانند پاهای حشرات می مانند و دارای خمیدگی نسبی هستند به همین دلیل می توان این محصول را جزو محصولات فانتزی و زیبا دانست که با این ساختار برای کودکان جذاب به شمار می آید. ستون های این محصول در داخل پوششی از جنس بخش پرش می باشد که با چنین طراحی سبب دوام و طول عمر محصول شده است. همچنین لبه های فلزی این محصول نیز در پوششی هستند که علاوه بر دوام دارای قابلیت مقاومت در برابر ضربه و فشار است و می تواند در طول سال های زیاد محصول را به حالت اولیه حفظ نماید. ستون های این ترامپولین نیز خمیدگی داشته و در مجموع و با داشتن رنگ آبی محصولی بی نقص و منحصر به فرد تشکیل داده است. 


محافظی در برابر اتفاقات

در زمانی که کودکان مشغول بازی هستند اغلب تعادل لازم را برای ایستادن ندارند و با شدت بازی این تعادل کم تر می شود همچنین در این زمان نمی توانند دقت لازم را به جهت کنترل خود داشته باشند و سرگرم بازی های مهیج با دوستان خود هستند به همین دلیل در ساخت این ترامپولین توری محافظ به دور محصول کشیده شده است که از اتفاقاتی نظیر افتادن و واژگونی افراد جلوگیری می کند. به علاوه در زمان حضور در داخل محصول یک ایمنی لازم برای احتمالات دیگر به حساب می آید. این توری محافظ از بافتی محکم و ریز تشکیل شده است که در مقابل برخورد ها نیز مقاوم است و با دوام بالا از ایجاد هر گونه پارگی و صدمه جلوگیری می کند و می توان با خیال راحت کودکان را به صورت دست جمعی در داخل محصول قرار داد و تماشاگر بازی های هیجان انگیز آن ها بود.


مواد سازگار با پوست

برخی از محصولات که از کیفیت بالا برخوردار نیستند می توانند در زمان استفاده عارضه های پوستی را به دنبال داشته باشند به همین علت توجه به مواد اولیه به کار رفته در بدنه محصول امری بسیار مهم می باشد که باید در مورد آن اطلاعات کافی را داشت. در این ترامپولین نیز بخش زمینه و یا همان بخش جامپینگ از جنس با کیفیت پلی پرو پیلن است و با داشتن مرغوبیت مطلوب از هرگونه حساسیت و عوارض جلوگیری می کند و همچنین در بین این ساختار کف محصول فضاهایی برای گردش هوا نیز وجود دارد که می تواند از تعریق جلوگیری کند و محصولی مناسب و سازگار برای استفاده کودکان باشد.


روش خرید ترامپولین

برای انتخاب و خرید ترامپولین کودک شش ضلعی آبی با درجه کیفی بالا و مطلوب بودن از نظر مخاطب می توان به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول را خریداری کنید.

نوع
خانگی
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
280 سانتی متر
تحمل وزن
-
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
محافظ در برابر اشعه ماورا بنفش
مناسب برای سنین 4 سال به بالا
دارای طراحی شش ضلعی
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...