جدید ترین استخر بادی کودک با سرسره

کد bestway 53068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/مسافرتی
  • ظرفیت: 314 لیتر
  • طول: 435 سانتی متر
  • عرض: 213 سانتی متر
3,230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره از سری تولیدات جدید بست وی در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان ، با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی کودک با سرسره از سری محصولات فوق العاده موجود در بازار می باشد که از تولیدات نامدار یکی از برند های بزرگ تولیدکننده محصولات بادی از جمله محصولات کودک یعنی بست وی می باشد که در سال های اخیر تولیدات بسیاری را روانه بازار کرده است و هریک از این تولیدات دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این استخر بادی کودک با سرسره نیز محصولی ویژه برا تفریح کودکان می باشد. طول این استخر بادی بزرگ 435 سانتی متر ، عرض محصول 213 سانتی متر و ارتفاع آن 117 ساتی متر می باشد. این ابعاد برای تفریح و سرگرم کردن چند کودک در مدت زمان طولانی بسیار مناسب می باشد. جنس رویه این استخر از ونیل براق و جنس کناره این استخر بادی بزرگ ونیل طرح دار می باشد که علاوه بر مقاومت زیبایی محصول را نیز دو چندان کرده است. این استخر بادی کودک با سرسره در نوع خانگی و مسافرتی طراحی و تولید شده است و به راحتی می توان از این محصول برای سرگرمی کودکان در سفرها استفاده نمود . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر بادی کودک با سرسره

استخر بادی کودک با سرسره یک مجموعه بادی بسیار جذاب از شرکت بزرگ بست وی بوده که دارای بخش های متنوع و شادی برای بازی کودکان می باشد. این محصول با ارگونومی ساخت کودکانه و بدنه ای باکیفیت تولید شده به همین دلیل در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یافته است. این کالای متفاوت و منحصر به فرد با امکان بازی دسته جمعی کودکان تا پنج نفر بوده که احظات شادی را به فرزند شما هدیه می کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی متناسب با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول منحصر به فرد در واقع یک مجموعه بازی کامل و بزرگ بوده که از بخش های مهیجی تشکیل شده است. برای طراحی این محصول تاکید ویژه به روحیات و انتظارات کودکان بوده و کالای عرضه شده ایمنی ان ها را در زمان بازی تضمین می کند. این محصول از یک بخش استخر بادی و یک تشک بادی متصل تشکیل شده است. این استخر بادی محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که در بخش ابتدایی ان یک دروازه بادی سرخود بر روی دیواره تعبیه گردیده که دارای رنگبندی زردو قرمز می باشد. به این دروازه بادی یک عدد کیسه بوکس برای بازی کودکان متصل شده است. در بخش کناری این دوازه بر روی دیواره محصول یک پلکان بادی سرخود با رنگبندی زرد و قرمز وجود داشته که دارای حلقه بسکتبال می باشد. در نهایت بعد از این پلکان سرسره بادی زرد رنگ محصول قرار داشته که تشک بادی را به استخر متصل می سازد. در داخل بسته بندی محصول حلقه پلاستیکو توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه و لوازم بازی بولینگ وجود دارد. بهترین محل برای بازی بولینگ کودکان در واقع همان تشک بادی سرخود می باشد. بر روی دیواره استخر بادی محلی برای قرار گیری حلقه پلاستیکی محصول تعبیه شده است. این محصول قابل استفاده برای تمامی کودکان بالاتر از دو سال می باشد.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه در پی محصولی هستند تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. در همین اساس توجه به کیفیت جنس بدنه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در همین راستا این محصول با بدنه ای از وینیل براق تولید شده که از دوام بالا و نرمی و انعطاف پیری زیادی برخوردار است. بخش کناری این محصول تولید شده از جنس وینیل طرح دار می باشد. برای تولید کف این محصول از وینیل دولایه استفاده شده زیرا این بخش به طور پیوسته با سطح زمین درارتباط بوده و تمامی فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این ساختار جنس بدنه قابل استفاده در فضای باز و سفر نیز می باشد. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 435 سانتی متر و عرضی معادل 213 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه ان بالغ بر 117 سانتی متر محاسبه گردید. توجه داشته باشید ظرفیت داخلی این محصول برای تفریحات ابی کودکان در حدود 314 لیتر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنیدو بر روی بدنه این محصول تعداد 5 محفظه بادی تعبیه شده که با استفاده از این محفظه ها و یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی می توانید محصول را راه اندازی نمایید. برای مراقبت از محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره محصول خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک با سرسره مجموعه بادی مهیج و بادوام بوده و قابل استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز می باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوع
خانگی/مسافرتی
ظرفیت
314 لیتر
طول
435 سانتی متر
عرض
213 سانتی متر
ارتفاع
117 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل براق
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وزن
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی زیبای کودکانه
5 محفظه باد
دارای حلقه بسکتبال
دارای سرسره درون استخر
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...