جلیقه شنا بادی کودک اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان: نجات غریق ، تفریحی
  • جنس بدنه: PVC طرح چرم
  • تعداد محفظه باد: 3
  • سنین مورد استفاده: 3 تا 6 سال
945,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی جلیقه شنا بادی کودک اینتکس مناسب برای تفریحات آبی کودکان از فروشگاه اینترنتی اینتکس با بهترین کیفیت ساخت و مناسب ترین قیمت

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس از سری جلیقه های بادی دوست داشتنی و پر طرفدار اینتکس است که به رنگ زرد طراحی و تولید شده است ، این محصول برای سنین 3 الی 6 سال مناسب است ، نوع قفل و بند آن به گونه ای طراحی شده است که می توانید سایز محصول را تغییر دهید به همین دلیل نیز برای تمامی کودکان زیر 6 مناسب است . این محصول از سه محفظه باد برخوردار است به همین دلیل ایمنی آن بسیار زیاد است چرا که در صورت سوراخ شدن یک محفظه محفظه های دیگر سالم بوده و باعث غرق شدن فرد نمی شود . وزن کلی این محصول 900 گرم است به همین دلیل می توانید به راحتی جلیقه نجات را در سفر ها نیز به همراه ببرید . کودک در هنگام استفاده از این جلیقه شنا بادی تعادل بسیار خوبی بر روی اب خواهد داشت و می تواند به خوبی به شنا کردن و بازی بپردازد . جنس استفاده شده در ساخت محصول pvc می باشد ، این لایه های پی وی سی که ضخامت 0.25 میلی متری دارد می تواند به خوبی در برابر ضربه ، فشار و از همه مهم تر رطوبت مقاوم باشد . برای خرید ارزان محصول می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام نمایید .

عنوان
نجات غریق ، تفریحی
جنس بدنه
PVC طرح چرم
تعداد محفظه باد
3
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
وزن
900 گرم
سایز بندی
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای یک قفل پلاستیکی
مناسب استفاده در تمام آب ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
رنگ
زرد
ضخامت لایه ها
0.25 میلی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...