جکوزی بادی اینتکس 6 ضلعی

کد intex 28414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 6 ضلعی
  • ظرفیت آب: 795 ليتر
  • قطر: 200 سانتي متر
  • ارتفاع: 81 سانتي متر
95,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی اینتکس 6 ضلعی محصولی با سیستم گرم و سرد کننده آب است که با بدنه مقاوم و با کیفیت ساخته شده  و برای تمامی سنین بخصوص بزرگسالان مناسب

جکوزی بادی اینتکس 6 ضلعی یکی از محصولاتی است که به شکل 6 ضلعی تولید و عرضه شده است و نسبت به سایر جکوزی های مشابه ظاهر زیباتری دارد. طراحی بسیار زیبا و شکیل این محصول باعث شده تا جزو پر طرفدار ترین محصولات موجود در بازار باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم بوده که بسیار مقاوم ساخته شده و قابل استفاده در شرایط جوی مختلف می باشد. ظرفیت آب این کالا 795 لیتر می باشد که در مدت زمان کوتاهی می توانید ان را پر کرده و استفاده کنید. یکی از ویژگی ها و امکانات بسیار خوب این جکوزی بادی داشتن پمپ تصفیه سرخود با قدرت تصفیه آب 1741 لیتر در ساعت است. هم چنین این کالا دارای پمپ باد سر خود و گرم کننده داخلی جکوزی با قدرت گرم کردن آب تا 40 درجه سانتی گراد است که ان را بسیار منحصر به فرد کرده است. این محصول دارای ضمانت نامه بوده و با برق 220 ولت نیز قابل راه اندازی می باشد. هم چنین در کنار ان برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توان ان را رفع کرد. هم اکنون می توانید این محصول زیبا را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید و از کیفیت بالای ان اطمینان حاصل نمایید .

جکوزی بادی اینتکس 6 ضلعی

جکوزی بادی اینتکس 6 ضلعی از بدنه ای با کیفیت بالا تشکیل شده است که مرغوبیت خود را با داشتن ضمانت نامه اصالت کالا به اثبات می رساند و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در حاشیه استخر ها باشد. جکوزی بادی دارای ضخامت بدنه است تا بتواند در طولانی مدت در ارتباط با آب گرم قرار بگیرد و دچار مشکل و خرابی نشود. همچنین این محصول می تواند طول عمر بالایی داشته باشد تا در صورت تمایل در محل های مختلف نیز به کار برود. با وجود قابلیت حمل آسان محصول می توان آن را با خود در تفریحگاه ها نیز به همراه داشت و در صوتر مساعد بودن محل آن را به سرعت نصب نمود. بدنه این محصول بادی است اما نوع آن از انواع لایه ای می باشد که درون آن را تشکیل داده است. این جکوزی بادی را می توان با تکیه بر این لایه ها مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد و برای افراد بیمار نیز به جهت آب درمانی استفاده نمود. امکان تنظیم دمای آب درون محصول این مزیت را برای افراد ایجاد می سازد که به راحتی بتوانند از آن بهره مند شوند.


نمایشگر دمای آب

یکی از بخش هایی که متصل به بدنه است و دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد نمایشگری است که می تواند میزان دمای لازم برای آب محصول را تنظیم کند و نیز می تواند این دمای را تا حدی افزایش و کاهش دهد. وجود این محصول است که سبب شده تا کارایی جکوزی بادی با کارایی جکوزی های قدیمی و بتنی یکسان باشد. چرا که دائم در حال حفظ دمای آب بوده و می تواند آب را به حالت داغ نگه دارد. نمایشگر به صورت دیجیتال می باشد و دمای آب را نشان می دهد. محل قرار گیری آن نیز متصل با محصول است و در بخش بالایی قرار دارد تا افراد در زمان حضور در داخل محصول نیز بتوانند از آن بهره مند شوند و آب گرم مورد نیاز را داشته باشند. نمایشگر دیجیتالی به افراد این امکان را می دهد تا برای هر فرد دمای به خصوصی را ایجاد سازد. چرا که افراد بر اساس توانایی خود و نوع پوستی که دارند می توانند میزان گرما و داغی را تحمل کنند و به این صورت سبب آرامش عضلات آن ها شود. بر این اساس می توان به راحتی با در دست داشتن آب سرد نیز از جکوزی بادی استفاده کرد.


جا به جایی آسان محصول

جکوزی بادی دارای بدنه ای مقاوم است اما با این وجود می بایست برای جا به جا کردن آن شرایط لازمی را به کار برد تا دچار آسیب نشود و بتواند در طول عمر بالا برای افراد کارایی داشته باشد. این محصول در کناره های خود دارای دستگیره های محکمی است که می توان با آن حرکت محصول را به راحتی انجام داد و به آسانی آن را جا به جا نمود. همچنین این دستگیره ها با دوام و دوخت محکم در محل قرار دارند و می توانند برای مدت زمان طولانی باقی بمانند. اما برای جا به جا کردن محصول نباید آن را بر روی زمین کشاند و با این دستگیره ها آن را بر روی سطوح سر داد. چرا که ممکن است در زیر آن و بر روی سطوح اشیاء نوک تیز وجود داشته باشد و با این کار صدمه ای به بدنه وارد شود که سبب خرابی آن شود. برای جا به جایی به وسیله دستگیره ها می بایست محصول را بلند کرد و سپس جا به جا نمود.


ایمنی محصول

برای ایجاد ایمنی لازم و استفاده از محصول برای تمامی افراد داخل بدنه طراحی مواج داردو مواج بودن در بخش داخلی جکوزی بادی این امکان را ایجاد می کند تا افراد در زمان استفاده راحتی بیش تری را داشته باشند و بتوانند از بروز سر خوردن و لیز خوردن جلوگیری کنند. این در حالی است که برخی محصولات نامرغوب فاقد این بخش هستند و افراد در زمان استفاده شرایط بدی را تجربه می کنند. محصول مرغوبی مانند این جکوزی بادی برای تمامی افراد دارای سازگاری های لازم است و برای آن ها مفید واقع می شود.


خرید

چنانچه قصد خرید جکوزی بادی اینتکس 6 ضلعی را دارید می توانید به مراکز فروش اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را به آسان ترین روش خریداری نمایید.

نوع
6 ضلعی
ظرفیت آب
795 ليتر
قطر
200 سانتي متر
ارتفاع
81 سانتي متر
وزن
49 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC دو لایه مقاوم
نوع پمپ
سرخود
ساير ويژگي ها
قابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
قدرت تصفیه: 1741 لیتر در ساعت
قابلیت کار با ولتاژ 220 الی 240 ولت
دارای گرم کننده آب داخلی
دارای پمپ تصفیه و باد سرخود
دارای سیستم گرم کننده آب تا دمای 40 درجه سانتی گراد
داراي گارانتي

سلام ، این مدل جکوزی ۸ ضلعه ولی شما ۶ ضلعی گذاشتید؟؟ تا چه وزنی را تحمل میکند؟؟ قابلیت جابجایی دارد برای استفاده در مکان های مختلف..؟!

219 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...