سایبان قایق بادی intex 68600

intex 68600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
4,200,000
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید سایبان قایق بادی اینتکس intex 68600 برای استفاده بر روی تمامی قایق های بادی اینتکس و بست وی با پایه های آلومینیومی و بدنه برزنتی جهت استفاده و جلوگیری از تابش نور آفتاب و باران ، این محصول دارای ۴ پایه فلزی بوده که روی بدنه انواع قایق های بادی قرار گرفته و براحتی نصب میشود ، از این محصول میتوانید برای جلوگیری از بارش باران و نور آفتاب استفاده کرد ، جنس بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده و برای افرادی که قرار است از قایق بادی به مدت طولانی داخل آب استفاده نمایند میتواند ، بهترین گزینه و انتخاب باشد ، یکی از ابزارهای مورد نیاز قایق برای گردشگری و تفریح در آبهای ساحلی و رودخانه یا سدها همین محصول است که بایستی هنگام استفاده از قایق از آن استفاده نمایید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین خرید این محصول میتوانید از قسمت تماس با ما ، با این مجموعه تماس حاصل فرمایید و یا آنرا به سبد خرید خود اضافه و مراحل پرداخت آنرا انجام دهید.

همانطور که می دانید یکی از برترین برندهای تولیدکننده قایق بادی در جهان، اینتکس می باشد. این کمپانی قایق های بسیاری را روانه بازار کرده است و در این زمینه به خوبی درخشیده است. اما یکی از نکات حائز اهمیت در خصوص این برند، ساخت لوازم جانبی برای محصولات پرطرفدار بادی خود می باشد، که باعث شده تا مصرف کنندگان با رضایت خاطر فوق العاده ای اقدام به استفاده از محصولات این برند نمایند. سایبان قایق بادی یکی از لوازم جانبی با پرکاربرد قایق های بادی می باشد که توسط برند اینتکس به بازار عرضه شده است و در این بخش قصد داریم یکی از برترین مدل ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم، پس اگر شما هم قصد خرید سایبان قایق بادی را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سایبان قایق بادی اینتکس مدل 68600 با طراحی زیبا، کاربردی و مهمتر از همه بزرگی که دارد به خوبی می تواند شرایط ایده آل را حتی در آفتاب طاقت فرسای تابستانی ایجاد کند. این سایبان دارای ستون های مستحکم می باشد که در بخش هایی از نگهدارنده لنسر ماهیگیری و یا نگهدارنده های دیگر نصب شده و عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که برای راه اندازی این سایبان اینتکس کار اصلا سختی ندارید و مدت زمان راه اندازی تقریبا چهار الی پنج دقیقه می باشد.

ستون های نگهدارنده این سایبان از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که شرایط استفاده از انواع آب و هوای شرجی و رطوبت بالا را نیز دارد و اصلا با افت کیفیت رو به رو نخواهید شد. همچنین ارتفاع ایده آل این ستون ها باعث شده تا فضایی ایده آل را درون قایق داشته باشید. ابعاد این سایبان قایق بادی به مشخصات ( طول: 160 سانتی متر، عرض : 124 سانتی متر و ارتفاع: 124 سانتی متر )  می باشد. به گفته برند سازنده این محصول شما عزیزان می توانید این سایبان را برای قایق های بادی مدل مارینر 3 و 4، سی هاوک 3 و 4، اکسکروشن 4 و 5 و چلنجر 3 و 4 استفاده کنید و در واقع با یک تیر چند نشان زده و محصولی کاربردی را در مسافرت ها و کمپینگ های خود در اختیار داشته باشید.

یکی از مهمترین مزیت های این سایبان را می توان تاشو بودن ستون های آن دانست که باعث می شود تا محصولی کم حجم را در اختیار داشته باشید و برای به همراه داشتن آن در مسافرت های خود با مشکل مواجه نشوید. وزن این محصول نیز بالغ بر 2.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابلیت جا به جایی را حتی در پیاده روی ها فراهم می آورد. ساک هم این محصول به صورت دسته دار تعبیه شده است تا برای جا به جایی آن با مشکل مواجه نشوید.

پارچه به کار گرفته شده در قسمت بالای این محصول از جنس آکسفور می باشد که اشعه خورشید را به خوبی دفع می کند و باعث می شود تا تابش نور خورشید اصلا به پوست شما نتابد. این نوع پارچه قابلیت شستشو را به راحتی دارد و حتی در جهت تمیز نگه داشتن آن می توانید از مواد شوینده استفاده کنید و با هیچگونه تغییر کیفیت رو به رو نخواهید شد. اگر قصد سفر به مناطق ساحلی و یا با دمای بالا را دارید، بهترین گزینه برای محافطت از پوستتان، سایبان با کیفیت اینتکس می باشد که در این پست آن را برایتان به نقد و بررسی گذاشتیم.

همین حالا می توانید این محصول با کیفیت را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اورجینال بودن از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید.

 نوعسایبان
 طول 160 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 برند اینتکس
 وزن 2.32 کیلوگرم 
کاربردقابل استفاده برای قایق های:
اکسکروشن 4 و 5
مارینر 3 و 4
سی هاوک 3 و 4
چلنجر 3 و 4
سایر ویژگی ها تاشو و حمل آسان
 دارای محافظ UV
قابل استفاده در آب و هوای بارانی و آفتابی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...