شناور روی آب سایبان دار کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
  • سایر ویژگی ها: دارای سایبان سرخود دارای بدنه از جنس پی وی سی دارای طول عمر بالا دارای تحمل وزن بالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور روی آب سایبان دار کودک یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

شناور روی آب سایبان دار کودک یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد متناسب با سلیقه کودک شما می باشد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین 3 تا 12 سال می باشد . این محول دارای دو دریچه باد می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای طرحی شبیه به جزیره می باشد که هم نشیمنگاه نرم و ضد تعریق دارد هم حلقه شنا دارد به همین جهت کودک شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . این محصول دارای سایه بان خودکار می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف ، فضای باز و همچنین قابل استفاده در زیر نور مستقیم خورشید می باشد . شما می تواند با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید شناور روی آب کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .  


طول
200 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
سایر ویژگی ها
دارای سایبان سرخود
دارای بدنه از جنس پی وی سی
دارای طول عمر بالا
دارای تحمل وزن بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...