قلعه بادی کودک طرح اتوبوس بست وی

کد bestway 93506

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي، مسافرتی
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 137 سانتي متر
  • عرض: 96 سانتی متر
1,895,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک طرح اتوبوس بست وی یک محصول زیبا و مقاوم بوده کهجنس ان از نوع وینیل می باشد. در کنار این محصول برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم وجود دارد

قلعه بادی کودک طرح اتوبوس بست وی یکی از زیبا ترین و مجلل ترین محصولات این شرکت بوده که به تازگی روانه بازار شده است. طراحی این محصول مانند شکل اتوبوس بوده که همانند ان دارای فرمان می باشد. یکی از خصوصیات این محصول داشتن 20 عدد توپ پلاستیکی است که کودک شما می تواند با ان ها درون این قلعه بادی بازی کرده و مشغول باشد. هم چنین طرح های روی این محصول برگرفته از تصویر های خرس و فیل می باشد که زیبایی های ان را دو چندان کرده است. هم چنین جنس این محصول از نوع وینیل دو لایه بوده که بسیار مقاوم است و استحکام فوق العاده ای در برابر ضربات دارد. هم چنین به دلیل سبک بودن وزن این محصول به راحتی می توانید ان را جا به جا کرده و در مکان مناسبی اقدام به راه اندازی ان کنید. در کنار این قلعه بادی کودک برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در مواقع لزوم و اسیب دیدگی می توانید از ان استفاده کرده و ان را به راحتی تعمیر نمایید. هم اکنون می توانید این محصول زیبا و مقاوم را از سایت نمایندگی اینتکس با کیفیت بالا خریداری نمایید.

قلعه بادی کودک طرح اتوبوس بست وی

قلعه های بادی با طراحی ها و رنگ های گوناگونی تولید می شوند. قلعه بادی کودک طرح اتوبوس یکی از محصولاتی است که کودکان بسیاری را جذب می کند. طراحی این محصول به گونه ای می باشد که بی شک کودکان از دیدن آن شگفت زده خواهند شد. هم چنین کیفیت ساخت آن به اندازه ای بالا می باشد که والدین کودکان بدون تردید پس از دیدن آن را خریداری خواهند کرد. در ادامه می خواهیم سایر مشخصات این محصول را بررسی کنیم تا با این محصول پرکاربرد آشنا شوید. 


ظاهری مانند اتوبوس مدرسه 

این قلعه بادی زیبا به صورت مستطیل طراحی شده است. کف این قلعه بادی به صورت بادشو می باشد که بسیار راحت است و در صورت بازی کردن طولانی کودک و یا ایستادن در قلعه پای کودک اذیت نمی شود. این قلعه بادی دیواره ای زرد رنگ دارد. دیواره های کناری این قلعه دارای خطوط موازی می باشد و به صورت لایه لایه بادشو است. در دیواره کناری این اتوبوس زرد رنگ طرح های فانتزی از حیوانات وجود دارد. هم چنین در دیواره کناری دو عدد پنجره گرد وجود دارد که کودک می تواند با آن بازی کند. در قسمت جلوی اتوبوس یک پنجره بزرگ موجود است. چراغ های اتوبوس در بالای اتوبوس به رنگ قرمز دیده می شوند. در پایین دو چراغ دیگر به شکل چشم های اتوبوس وجود دارند. لب و دهان اتوبوس به رنگ قرمز می باشد. در جلوی اتوبوس نیز یک فرمان اتوبوس قرمز رنگ تعبیه شده است که نشانه ای از ظرافت بالای طراحی این محصول می باشد. طراحی این اتوبوس به گونه ای است که کودکان اعم از دختر و پسر از بازی در این قلعه بادی لذت خواهند برد. 


طول عمر بالای قلعه بادی

قلعه بادی طرح اتوبوس از تولیدات شرکت بزرگ بست وی می باشد. تمامی محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه ساخته شده و توسط بهترین دستگاه های دنیا پرس می شوند. این قلعه بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. استفاده از این جنس بدنه در تولید محصول بادی مزیت های بی شماری دارد. یکی از دلایل استفاده از این جنس سبک بودن محصول نهایی است. این محصول دارای وزن تقریبی 4 کیلوگرم می باشد که جابه جایی و حمل آن را بسیار راحت می کند. از دیگر مزیت های این جنس بدنه نسبت به دیگر محصولات استحکام بالا و انعطاف زیاد آن می باشد. این قلعه بادی انعطاف بالایی دارد که باعث می شود در برابر فشار و ضربه ناشی از بازی کردن کودکان بسیار مقاوم باشد و به سادگی به بدنه آن آسیب نرسد. اصول نگه داری این محصول به این صورت است که از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه آن باید پرهیز شود و از کشیدن قلعه بادی بر روی زمین ناهموار خودداری کنید. در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه به همراه این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد تا بتوانید با آن بدنه را ترمیم کنید. اگر قلعه بادی شما در صورت رعایت نکردن نکات نگه داری آسیب زیادی دید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیرات تخصصی اقدام کنند. 


مشخصات دیگر قلعه بادی 

به همراه این قلعه بادی 20 عدد توپ رنگی بدون پلیسه وجود دارد تا کودک بتواند در قلعه با آن ها بازی کند. راه اندازی و جمع کردن این قلعه بادی بسیار سهل و آسان می باشد. شما می توانید این قلعه بادی را در مسافرت به همراه خود ببرید تا در هر محیطی آن را راه اندازی کرده و کودک به بازی مشغول شود. به همراه این قلعه بادی یک دفترچه راهنما نیز به شما اهدا می شود که اگر در خصوص راه اندازی و جمع کردن این قلعه بادی به مشکلی برخورد کردید بتوانید به آن مراجعه نمایید. 


ثبت سفارش 

قلعه بادی کودک طرح اتوبوس بست وی را با ارزان ترین قیمت می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای این منظور وارد سایت اینتکس تهران شده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع
خانگي، مسافرتی
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
137 سانتي متر
عرض
96 سانتی متر
ارتفاع
96 سانتي متر
جنس رويه
وینیل دو لایه
طرح رویه
طرح دار اتوبوس
جنس کف
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
داراي 20 توپ رنگی همراه
دارای کف بادی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
وزن
3.8 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...